Äitiyspakkaus 2008 ;)

  • Viestiketjun aloittaja Malla
  • Ensimmäinen viesti
rapu
Aivan karsea taas kerran. Kolmas vuosi peräjälkeen kun aivan samantyyppiset pakkaukset.

Mä kun en vauvalle vaaleaa päälle pukisi, niin eipä tuosta montaa kudetta käyttöön tulisi.


 
Malla
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Aivan karsea taas kerran. Kolmas vuosi peräjälkeen kun aivan samantyyppiset pakkaukset.

Mä kun en vauvalle vaaleaa päälle pukisi, niin eipä tuosta montaa kudetta käyttöön tulisi.
Onneksi on vapaus valita pukeeko vai ei!!!!
 
Näköjään muutama muukin on sitä mieltä, että viime vuoden pakkaus näytti paremmalta. Jostain luin että tuossa ois kuitenkin enemmän kestovaippoja, siitä plussaa. Mutta ihan tyytyväinen olen että en tällä kertaa ottanut pakkausta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MAR-I:
aivan ihana. oottelenpa viel viikon kaks ni saan uuden pakkauksen varpilla :whistle:
Etköhän saa, vaikka olisit hakemusken vienyt jo viime viikollakin. Ens viikollahan tuota pakettia aletaan jakamaan.
Mutta eikös nuo vanhat pakkaukset jaeta ensin ja sitten vasta uudet?Jos siis vanhoja vielä jäljellä,voi saada myös sen?
Vanhoja ei varmaan enää juurikaan ole. Kelan sivuillahan sanotaan, että uuden pakkauksen jakelu alkaa ensi viikolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mikshän muutes tuo haalarin kokoMERKINTÄ on ollut nyt vuosina 2007&2008 68cm, mutta vuoden 2006 puku on myös samankokoinen vaikka siinä on kokomerkintä 80cm???
Vai ovatko ne 68-80? Ensin lahkeet ja hihansuut käännettyinä ja sitten ilman käännöksiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mikshän muutes tuo haalarin kokoMERKINTÄ on ollut nyt vuosina 2007&2008 68cm, mutta vuoden 2006 puku on myös samankokoinen vaikka siinä on kokomerkintä 80cm???
Vai ovatko ne 68-80? Ensin lahkeet ja hihansuut käännettyinä ja sitten ilman käännöksiä...
Niin joo, eli periaatteesa samankokoisia on haalarit kuin aiemminkin, nyt niissä vaan on ne kuminauhat minkä avulla saa helposti pysymään lahkeet ja hihat taiteltuna..
 
toinen joka miettii kumman pakkauksen saa
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna87:
Saankohan tuon uuden vaiko viimevuoden pakkauksen...Jätin laput kelalle viikko sitten...osaakohan kukaan sanoa??
ENpä osaa sano kumman saat, mutta tosiaan jakoon vkolla 18. Itellä sama tilanne. Pakkausta odottelen ja saapi nähdä kumpi tulee.
Luulisin kuitenkin että tuo uusi 2008 malli. Kelassa ainakin arvioivat minulle, että uuden saan.
Mutta kohta sen näkee kun vaan päätökset ym. tulee:)

Onnea odotukselle:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja toinen joka miettii kumman pakkauksen saa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna87:
Saankohan tuon uuden vaiko viimevuoden pakkauksen...Jätin laput kelalle viikko sitten...osaakohan kukaan sanoa??
ENpä osaa sano kumman saat, mutta tosiaan jakoon vkolla 18. Itellä sama tilanne. Pakkausta odottelen ja saapi nähdä kumpi tulee.
Luulisin kuitenkin että tuo uusi 2008 malli. Kelassa ainakin arvioivat minulle, että uuden saan.
Mutta kohta sen näkee kun vaan päätökset ym. tulee:)

Onnea odotukselle:)
Kelan sivuilla lukee ja tänään uutisissa sanottiin, että ens vkolla tulee jakoon uusi pakkaus, eli ens viikko on vko 18. Eli jos teille ei päätöksiäkään oo vielä tullut, niin silloin tulee uusi pakkaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
On paljon parempi kuin vuoden 2006 pakkaus :D
Toivottavasti mäkin tuun saamaan ton paketin :whistle: :heart:
2006 vuoden pakkaus ei ollut kiva. Annoinkin ne kaikki vaatteet kiertoon!
Mä taas tykkäsin siitä vuoden 2006 enempi.
no oliko se 2006vuoden pakkaus se missä oli semmonen turkoosi/vihree puku?musta se oli kiva,vaikkakaan ei oo ollu pojalla monesti päällä kun vasta lopputalvesta oli soppelin kokonen..

kiva pakkaus taas,sanoinki just miehelle et pitäskö meidän aikastaa muutamalla vuodella toisen lapsen hankintaa et noin nätti pakkaus saatas :LOL: no ei vaa..mut varsinki tuo makuupussi oli tosi ihana :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
On paljon parempi kuin vuoden 2006 pakkaus :D
Toivottavasti mäkin tuun saamaan ton paketin :whistle: :heart:
2006 vuoden pakkaus ei ollut kiva. Annoinkin ne kaikki vaatteet kiertoon!
Mä taas tykkäsin siitä vuoden 2006 enempi.
no oliko se 2006vuoden pakkaus se missä oli semmonen turkoosi/vihree puku?musta se oli kiva,vaikkakaan ei oo ollu pojalla monesti päällä kun vasta lopputalvesta oli soppelin kokonen..

kiva pakkaus taas,sanoinki just miehelle et pitäskö meidän aikastaa muutamalla vuodella toisen lapsen hankintaa et noin nätti pakkaus saatas :LOL: no ei vaa..mut varsinki tuo makuupussi oli tosi ihana :heart:

Juu siinä 2006 vuoden toppapukuna oli semmonen vihree/turkoosi kuvioitu puku, muistaakseni sininen se laahari sinne alle... siniset tumput, tossut ja hattu...

 

Yhteistyössä