tietoa
Juuri näin, ne on anaaliseksiä varten, ne liukkarit.Alkuperäinen kirjoittaja se on sitä varten;22025471:että pääsee kakkoseen.
Juuri näin, ne on anaaliseksiä varten, ne liukkarit.Alkuperäinen kirjoittaja se on sitä varten;22025471:että pääsee kakkoseen.
Monet syyt saattavat aiheuttaa limakalvojen kuivumista (esim. hormonaalinen ehkäisy) joten on ihan turha kauhistella liukuvoiteen säännöllistä käyttöä parisuhteessa. Se ei kerro mitään suhteen tai halujen laadusta, vaan ainoastaan siitä, että kyseiset henkilöt ovat halukkaita panostamaan parisuhteeseen sen kaikilla osa-alueilla.En kyllä kanssa tajua tuota, mutta kyse lienee nykyajan seksin pakkosyötöstä: oli elämäntilanne mikä tahansa, seksiä on pakko haluta ja saada 24h/7.
Mielestäni oman elimistön hormonitasapaino kyllä kertoo, milloin seksiä tekee mieli ja milloin sitä kannattaa harrastaa. Jos oikeasti haluttaa, homma liukuu ilman ylimääräisiä aineita, ja jos ei luista, kertoo se siitä, että kroppa/mieli ei ehkä ole vielä valmis hommaan.
Itselläni 3 lasta, ensimmäisen jälkeen ei seksiä harrastettu pariin kk, toisen jälkeen meni noin kuukausi, kolmannen jälkeen yli neljä kuukautta.
Kyllä pitkässä parisuhteessa pystyy aikuinen ihminen ilman seksiä olemaan muutaman kuukauden, ja itseasiassa sitä mukavammalta se taas tuntuu, mitä pidempi tauko on ollut. Joidenkin on vain vaikea hyväksyä sitä, että joissain elämäntilanteissa seksi ei vain ole samalla tavoin mielessä kuin joskus muulloin on.
Tuo on sinun mielipiteesi. Sinulla on oikeus siihen, mutta ikävä kyllä olet väärässä.Mielestäni oman elimistön hormonitasapaino kyllä kertoo, milloin seksiä tekee mieli ja milloin sitä kannattaa harrastaa. Jos oikeasti haluttaa, homma liukuu ilman ylimääräisiä aineita, ja jos ei luista, kertoo se siitä, että kroppa/mieli ei ehkä ole vielä valmis hommaan.
Tuottaako liukuvoide nautintoa.. enpä ole moista kuullutkaan.Käsittääkseni limakalvot voivat kärsiä kuivuudesta synnytyksen jälkeen. Jos jokin pieni tuote tuottaa nautintoa tuskan sijaan tuoreelle äidille, miksi se olisi turha?
Kondomit on kyllä aika tarpeellisia. Suurimmaksi aborttiryhmäksi ovat nousseet pienten vauvojen äidit. Jostain syystä on vielä luulo, että imetys suojaa raskaudelta.No olihan siinä paketissa kondoomejakin? Eikö luulisi niiden olevan tarpeettomampia? Luulisi nyt jokaisen joka on saanut lapsen ymmärtävän jo itse ostaa kondoominsa.. toisin kuin synnytyksen jälkeinen tila genitaaleissa voi tulla ensisynnyttäjälle yllätyksenä.
Välillisesti, otaksun. Hittoako mie moisista. En siedä miehen läheisyyttä intiimillä tasolla lainkaan.Tuottaako liukuvoide nautintoa.. enpä ole moista kuullutkaan.
Ai välillisesti, jaa jaa.Välillisesti, otaksun. Hittoako mie moisista. En siedä miehen läheisyyttä intiimillä tasolla lainkaan.
Jos olet niin sitten olen minäkin. Olen kanssasi tismalleen samaa mieltä. Aivan kuin siinä olisi jotain kamalaa että tiedostetaan että äideilläkin voi olla seksielämää ja siitä kuuluisi nauttia synnytyksen jälkeenkin?Olen käsittänyt asian niin, että:
a. liukuvoide ei mene pahaksi ihan kuukaudessa tai kahdessa
b. nainen voi olla halukas, mutta kuiva
Olenko ymmärtänyt väärin? Minulle liukuvoide ei kieli siitä, että kehotettaisiin seksiin just nyt ja kaikesta muusta piittaamatta, vaan enempi siitä, että ajatellaan naisen hyvinvointia henkiseltä ja fyysiseltä kannalta äitinäkin.
Onpas niin sinun kun monen muunkin tässä ketjussa vaikea hyväksyä ihmisten erilaisia mielipiteitä. Omalla kohdallani kyllä keho kertoo itsekin, milloin seksi on hyväksi/milloin sitä tekee mieli. Näin vain on. Silloin kun ei juuri esim. synnytyksen jälkeen ole seksi maittanut, ei ole kunnolla kostunutkaan. Tämä nyt on omalla kohdallani täysin luonnollista, joten turha sieltä vieraan ihmisen kertoa, että tämä olisi väärin.Tuo on sinun mielipiteesi. Sinulla on oikeus siihen, mutta ikävä kyllä olet väärässä.
Ystäväni elimistön "oma hormonitasapaino" tekee limakalvoista niin kuivat, ettei seksi kertakaikkiaan onnistu ilman liukasteita. Hormonaalinen ehkäisy korjaa ongelman hänen tapauksessaan. Lapsia hänellä ei ole yhtään. Milloinkahan hänestä tulee sinun mielestäsi valmis hommaan, kun hän on jo päälle kolmenkymmenen?
Entäpä miehen kyvyttömyys? Saako impotenssia hoitaa, vai onko sekin merkki siitä että kroppa/mieli ei nyt ole valmis hommaan?
Me sitä akkainkumia koitettiin ja sitte se mokoma säkki vasta hihityttikin.Imetyksen hormonimyrskyt yhdistettynä kondomi-ehkäisyyn tekivät meillä ainakin liukuvoiteesta oikein tarpeellisen tuotteen! Mielestäni enemmän kuin paikallaan äitiyspakkauksessa. Itse hieman "hihittelin" sille naisen kondomille. Käyttämättä jäi....
mites selität sen, että olen lähes aina tarvinnut liukkaria, vaikka seksi on ollut pirun kiimaista ja orgasmipitoista? mun kroppa kertoo mulle että nunnaluostari on ainoa vaihtoehto?Onpas niin sinun kun monen muunkin tässä ketjussa vaikea hyväksyä ihmisten erilaisia mielipiteitä. Omalla kohdallani kyllä keho kertoo itsekin, milloin seksi on hyväksi/milloin sitä tekee mieli. Näin vain on. Silloin kun ei juuri esim. synnytyksen jälkeen ole seksi maittanut, ei ole kunnolla kostunutkaan. Tämä nyt on omalla kohdallani täysin luonnollista, joten turha sieltä vieraan ihmisen kertoa, että tämä olisi väärin.
Siksi toisekseen, synnytyksen ja raskauden jälkeinen "kuivuus" ei ole sairaus, vaan täysin luonnollinen kehon olotila nimenomaan raskauden jäljiltä. Se ei ole siis mikään sairaus, joka pitäisi parantaa, sillä aika kyllä hoitaa tuossa tehtävänsä.
mikä muka on parempaa tekemistä kun seksi? :OMinusta seksi on vain lasten tekemistä varten. Miksi sitä pitäis tehdä heti kun on saanut vauvan, tuskin kukaan haluaa heti paksuksi samantien.
Seksiäseksiäseksiä, eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä.