Äitiyspakkauksessa Liukuvoidetta!!!! Jo on aikoihin eletty =)

• Viestiketjun aloittaja seksipeto
  • Ensimmäinen viesti
v
-05 keväällä en esikoisen pakkauksessa liukkaria saanut, -09 oli ja mielissäni olin tästä! :) Käyttöön on mennyt kun tosi kuivat limakalvot oli monta monta kuukautta synnytyksen jälkeen.

Onhan se hyvä että luistaa, mut ite en oo noita liukuvoiteita kovin hyviksi kokenu... (En tiedä mitä merkkiä on äpakkauksessa.) Meillä käytetään kookosöljyä silloin harvoin jos tarvitaan. :D Se on hyvä eikä sisällä mitään epäilyttäviä aineita. Tai sit joskus tuota jotain intiimiöljyä.

en ymmärrä
Onhan se hyvä että luistaa, mut ite en oo noita liukuvoiteita kovin hyviksi kokenu... (En tiedä mitä merkkiä on äpakkauksessa.) Meillä käytetään kookosöljyä silloin harvoin jos tarvitaan. :D Se on hyvä eikä sisällä mitään epäilyttäviä aineita. Tai sit joskus tuota jotain intiimiöljyä.
No ne olis munkin mieleen, mut kondomin kanssa ei voi. :/

Fleur de la Cour
Eipä ollut liukkareita äitiyspakkauksissa 10 vuotta sitten, mutta silti olen sitä mieltä että enemmän kuin tarpeellinen tavara äitiyspakkaukseen. Ekat asiat mitkä mulla tulee mieleen mitä synnytyksen jälkeen tarttee, siteitä, vaippoja, rintakumeja, kortsuja ja liukkaria. Niitäpä ei sukulaiset yleensä lahjaksi tuo, ne tuo pullaa ja vauvanvaatteita :p

Itsekään ei ole tullut käytettyä, mutta se yksi liukkaripurkki ei paljoa maksa ja kyllä se on hyvä siellä olla jos sattuu tulemaan tarpeeseen. Sitä voi tosiaan käyttää vauvallekin suppojen antamiseen tai kuumeen mittaamiseen. On nimittäin sellainen tuubi, jota kaikki eivät kehtaa tai osaa ajatella ostaa. Se naisten kondomi kyllä tosiaan on sitten taas melkoinen... en edes uskalla yrittää kokeilla moista. Kestovaippakin on hyvä olla kunhan pitävät siinä yhdessä. Mammat voi kokeilla, muttei tuputeta. Paljon kyllä voisi siellä olla "krääsää" lisääkin, vauvat tarvitsee monenmoista.

Mamatobe
Kyllä meillä on tullut se liukkari tarpeeseen jo ennen lapsen syntymääkin, loppuraskautta kohden limakalvot ovat olleet välillä ihan rutikuivat ja kuitenkin olisi kiva aina välillä petipuuhiakin harrastella niin kauan kun vielä kahdestaan ollaan (ja synnytystäkin sillä keinoin voisi saada vauhditettua).

tarvetta oli
Oli ainakin mulle yllätys tuo totaalinen kuivuus. Aiemmin ei ole tullut esille ja kosteutta on aina ollut jopa liiaksikin..
No nyt tuo äippäpakkauksen liukkari tuli käytettyä geishapallojen voiteluun, jotka otin taas käyttöön 1 viikko synnytyksestä. Rakastelut alkoivat vasta kuukausi myöhemmin, ja siihen mennessä tulikin hommattua lisää sitä likuvoidetta.

[QUOTE="una";22025641](sille joka ihmetteli että "pitää sääliä" ). mun mielestä on kertakaikkisen surullista että mies joka tapaa naisen, rakastuu, epäilemättä heillä myös seksielämää ja sitten nainen tulee raskaaksi saa vauvan ja yks kaks saakin olla sitten useita kuukausia ilman seksiä. en haluaisi sitä itsellenikään. toki ymmärrän jos esim on revennyt tosi pahasti tai on muita oikeita syitä mutta sellainen että " on sitä muutakin tekemistä nyt kun on vauva"- ajattelu on tyhmää. kuinka monen mies oikeasti jaksaisi olla kylmän naisen kanssa kovinkaan kauaa? kyynistä? (mutta)totta-[/QUOTE]

samaa mieltä. parisuhteeseen kuuluu seksi. seksi kun on sellanen juttu mitä ei voi harrastaa kenenkään muun kanssa kun sen oman kumppanin niin kyllä sitä omalta kumppanilta pitäisi saada. jos vaimoa ei huvita vuosiin synnytyksen jälkeen baariin tai leffaan, niin sen mies voi tehdä vaika parhaan kaverinsa kanssa. seksielämä nyt on täysin kiinni siitä kumppanista. en mä ainakaa tykkäis jos mies yhtäkkiä päättäis elää vuosien selibaatissa multa asiasta mitään kysymättä. kyllä se vaan suhde siitä kärsis

"alma"
[QUOTE="vieras";22025418]Ei tullut mieleenkään moneen kuukauteen ajatellakaan moista hommaa, vaikka olis tullut mitä sillä hommalla, en ole liukkareita kaivannut, tuolla se on avaamaton tuupi, pitää vissiin laittaa seki huutonettiin.[/QUOTE]

Kyllä monella halut pysyvät, vaikka kuivuus vaivaisikin. Miehellä ainakin! Vaikka voihan sitä seksiä tietysti olla ilman yhdyntääkin. Monen kuukauden pakkoselibaatti voi kyllä selittää sitä, että lapsen syntymän jälkeen usein erotaan.

"minä vain"
Meillä oli tuo liukkari ekan kerran äitiyspakkauksesssa vuonna 2004. Käyttöä sille ei kyllä ole ollut,mutta onpa tuolla kaapissa varalla jos joskus tarvii=). Meillä ei seksiä kovin tiuhaan ole,koska mies ei jaksa ja kuitenkin läheisyyttä on ja parisuhde toimii. Rakastelaan keskimäärin 4 kertaa vuodessa ja yhdessä on oltu liki 20v =D

seksipeto (aloittaja)
Onpas tästä paisunut pitkä keskustelu..

Kommentoin nyt aluksi jonkun mielipidettä joka väitti että olen joku lapsellinen joka hihittelee kondomeille yms ehkäisytavaralle... Niin väärässä olet... Se ihmetytti mitä tuollainen tekee äitiyspakkauksessa???? Koska olen mieltänyt että äitiyspakkaus on lähinnä vauvan tavaroita. Jos tarvitsen liukuvoidetta niin sitä kyllä ihan itse kykenen ostamaan, eikä se edes montaa eroa maksa. Samaa mieltä olen pakkauksen siteistä ja kondomiesta. Niitäkin saa tuosta lähikaupasta ja ovat ihan päivittäistavaraa.... Olisin noiden tilalle mieluummin ottanut vauvan vaatetta tms tavaraa..

Minulla jää pakkauksesta käyttämäti se liukuvoide suoraan, koska en sitä ikinä ole tarvinnut. Enkä usko että neljännenkään jälkeen tarvitse. Samoin käyttämäti jää kestovaipat ja ne kondomit. Teetän synnytyksen yhteydessä sterilisaation, jos vaan onnistuu. Jos ei onnistu niin laitatan kuparikierukan heti kuin mahdollista.

Olisi kiva että pakkauksessa olisi sellaista jota varmasti tarvitsee.... Kela voisi sitten tehdä erikseen jonkun seksipakkauksen vanhemmille jossa olisi....kortsut, dildot ja liukuvoiteet =) Sitä voitaisiin vaikka jakaa kaikille avio/avopareille =)

Yhteistyössä