Äitienpäivävalitus-pino..

vieras
En tiedä onko muilla lapsettomilla sama fiilis, mutta mulla ainakin tää äitienpäivä tekee todella tiukkaa. Kun joka hemmetin paikassa toitotetaan tota äitiyttä eikä sitä pääse mihinkään pakoon..

Päässä napsahtaa varmaan kohta jotain :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Ukolta EN SAANUT, mitään :/ (enkä haluis kerjätä kun on sentään minun päiväni!) Se hatuttaa, mikään muu ei.

Lapsilta sain ihanat lahjat mitä olivat tarhas ja koulus tehneet :heart:
peesi..edes munaa ei saanut :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Mies tekee remppaa ulkona ja lapset riehuu. Lapsilta sain kortit ja mieheltä taas tän saman jokavuotisen selityksen "kyl mun piti sulle jotain ostaa,mutta kun ei ollut rahaa enkä ehtinyt jne..." :(
Tää muuten ärsyttää! ei vittu voi sen verran vaivaa nähä että jotaki ostaa! aina tulee paha mieli ku muut saat jotaki kaulakoruja tms. ukoiltaan ja mitäs mä saan,en sitte yhtää mitää! no,ehkä mä en vaan oo sen arvonen että viittis nähä vaivaa :(

tossuliini
Mä sanoin äijälle tässä eräänä päivänä että jos et nyt sitte ostais tänä vuonna sitä amppelikukkaa vaan hakisit tytön kanssa s-marketista sen lahjakortin niin sillä olisi enemmän käyttöä kun tässä ollaan menossa shoppailemaan tytön kanssa Jyväskylään ens kuussa. Sain vaan jonkun ympäripyöreän vastauksen enkä nyt ees muista mikä se oli. Nyt miestä ei oo näkynyt, kävi täällä olemassa yön ja perjantaina lämmitettiin sauna, mutta eilen illalla oli jo kämpillään varmaan aika rankassa kunnossa eli ei tullut edes syömään jätskikakkua mun ja tytön kanssa. Eli tylsä ukko.

Mä aloitin aamuni, helvetin huonosti nukutun yön jälkeen, klo 8.00 pesutuvalla..ilman kukkia ja kakkuja. Ihan itse laittelin lasten aamupalan ja omani...
Mutta lahjat sain esikoiselta ja keskimmäiseltä. Ne olivat hienoja. =) :heart:

meillä
mies oli tehny kattavan aamupalan ja sain hienot lahjat.päivällä oli luvassa sauna ja kohta mies tekee grillillä pihviä jne..illalla mies leipoo wienereitä ihana päivä mut mun mies rakastakin mua aidosti :)

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Mua ärsyttää nämä joka välissä olevat pakolliset pyhät, joka hemmetin tikunmutkasta :kieh: On äitienpäivä, on isänpäivä, on vappu, on juhannus, on pääsiäinen, on joulu, on helatorstai sun muut... Kohta noita pyhäpäiviä on enemmän, kuin tavallisia arkipäiviä. Eikö piru vie riittäis vaikka neljä pyhää vuodessa. Joulu, juhannus, pääsiäinen ja syksylle siirtää vaikka sitten tuo vappu |O
Hyvin puhuttu! :D
Tehäänks adressi vapun siirtämisestä vaikka syyskuulle?? Ja sitten kaikista pyhistä kertyneet "vapaat" vois pitää vaikka viikon ylimääräisenä lomana :whistle:

RokkiAusten
Ex-anoppi ja ex-mies toivat poikamme puolesta sellasen käsityötä olevan kauppakassin jossa rinsessan kuva ja texti: mie oon kaikki vaihtoehot! Anoppi ties et sitä olen ollut ostamassa. Harmittaa vaa jotenki, en tiiä miks. Tai ku en ois EX-ANOPILTA tarvinu mitää. Tai niinku. Sen alote koko homma.

Halin olisin halunnut ukolta, mutta ei tullut... En kummempia odottanutkaan, kun onhan tuo avoimesti kertonut aiemmin, ettei paljoa nappaa. Miks v...tussa se sitten mun kanssa roikkuu (tai itse jaksan sitä katsella)?!?!?!?! Itku tuli mummolasta kotimatkalla. Lahjan ostin itse itselleni jo viime viikolla.

vieras
Miehen olin ite ajanut reissuun kun on muut vkonloput juhannukseen asti varattuja, ei sen puuttuminen haitannut kun ite olin käskenyt... mutta sitten auvoisena äitienpäivänä kuopus ränisi joka ikisestä pikkuasiasta koko aamupäivän, lopulta huus ja potki ja väänteli kun lähdettiin syömään...

Ja kun se mies sitten kotiutui, niin ensimmäiseks ruvetaan huomautteleen sotkuista, kuinka pitäis siivota se ja tää ja tuo ja miksi täällä on nuokin levällään... ja minä kun olin siihen mennessä pahimmat jo siivonnut kun tiesin, mitä seuraa.

Niin että joo, mullakin oli sua ikävä kulta, hauskaa äitienpäivää vaan sullekin kun sait olla yksikses poissa ja minä täällä tappelin lasten kanssa koko päivän...

Yhteistyössä