Äitienpäivävalitus-pino..

No mitään lahjoja ym en odottanut eikä mua pänni sekään että iso-vanhempia on täytynyt muistaa se oli mukavaa ilahduttaa heitä vaan se että tältä helv...n päivältä odotetaan että äiti löytyy aamulla sängystä, mutta meillä ukko halus nukkua vielä ja lapsi halus aamiaista eli tämä äiti sitten nousi laittamaan sille lapselle aamiaista josta saatiin sitten riita aikaiseksi. Tämän päivän saisi oikeastaan laissa kieltää :headwall:

pentujako
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja miksette:
ukoillenne sano.täällä vaan valitetaan.ja pakkoko niille sukulaisille on mennä oisitte menneet eilen ja tänään rennosti
No mitä v*ttua se sanominen auttaa?! Ei yhtään mitään! Ainakaan täällä.
en ymmärrä tollasta asennetta.kuvitellaan et asiat korjaantuu kun turpa pietään kii.eikai mitää tapahu tollasel asenteel

ööö
Alkuperäinen kirjoittaja pentujako:
ukoillenne sano.täällä vaan valitetaan.ja pakkoko niille sukulaisille on mennä oisitte menneet eilen ja tänään rennosti
en ymmärrä tollasta asennetta.kuvitellaan et asiat korjaantuu kun turpa pietään kii.eikai mitää tapahu tollasel asenteel
No, minä olen näitten vuosien (13v) aikana oppinut ettei se sanominen mitään auta! Olen yrittänyt hyvällä ja pahalle mut ei...
Kai tämä pitää tulkita niin että olen niin surkea äiti ettei mua kannata muistaa?! Kai se on sit totuus?
Äitipuolena olen vissiin jotain tehyt oikein kun viimme vuonna miehen esikoinen toi MINULLE ruusun! :)
Ja pennuksi en itseäni laske, ikää kumminkin kohta 34v ja mieskin on 43

vakkari
|O |O |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall:

kun ei ukko voi nussia!!!! nussii vaan mielikuvituksessaan kaikenmaailman nettiakkoja!!!!! mä alotan selibaatin NYT!!! turha sit ukon vängätä jos joskus tahtois!!!

Haluan jatkaa.. mulla on selkä niin jumissa, etten kohta enää liiku mihinkään suuntaan. Hartiat ja niskat on tulehtuneet aikapäivää sitten.. mutta nyt tuo selkäkin. Toinen jalka on jo ihan turta. Pää on ollut jumissa jo monta viikkoa niskojen takia.
(valitan nyt kun kerta mahdollisuus, vaikka ei äitinepäivään liitykkään)

unikuu
mä sain kyllä kahvit ja aamupalat sänkyyn ja sydämen muotoisia leipiä jne mut anoppi änkee tänne ja mies lähti kauppaan et tekee sille ruokaa.ja mä en jaksais yhtään sen tekopyhiä juttuja(anopin siis) arhg..

|O Mun vatsa reistailee, enkä pääse syömään tänään! Mulla on kauheen huono olo jos laitan jotain suuhuni, muuten ei mitään. En usko et on vatsatautia, vaan odotan ens viikon perjantaita et pääsen vatsaröntgeniin!

vieras
v'tuttaa ja kovasti!!! ensimmäinen äitienpäivä, mies oli eilen baarissa ja lupasi ottaa rauhallisesti että on tänään hyvässä kunnossa. No kuinkas kävikään, tuli neljältä kotiin aikamoisessa kännissä, minun piti aamulla herättää se, että nyt on äitienpäivä ja yleensä on tapana että isä ja lapsi tulevat herättämään äidin.. toi kahvikupin sänkyyn, laittoi tytölle aamupuuron ja painui takaisin nukkumaan!!!!! Sain hoitaa lapsen päikkäreille, laittaa kotia kuntoon ihan niinkuin normi arkipäivänäkin. Äsken käytiin minun mummoilla joihin piti mies kirjaimellisesti kiskoa sängystä, käyttäyityi siellä niin ala-arvoisesti että oikein hävettää! Ei meinannut kahveja pystyä juomaan, kun on niin paha krapula, ei puhunut mitään koko vierailujen aikana.. kyllä kyrsii tuo äijä ja kovasti!!!!! s*tana!!!!!!

garfield
sain nukkuu ihme kyl 11.30,mut heräsin vähän välii lasten tappeluun ym.miehen lahjaan tyytyväinen sain mitä toivoinki.lasten lahjat ovat päivän mahtavin ja piristävin. ja anoppilaan en lähde ja vanhemmille on matkaa 200km.sängyssä makaan ja ootan et mitähän vielä tuleepi.mies lasten kanssa harvinaista!!et tämmönen äitienpäivä.

daa
Alkuperäinen kirjoittaja pentujako:
No, minä olen näitten vuosien (13v) aikana oppinut ettei se sanominen mitään auta! Olen yrittänyt hyvällä ja pahalle mut ei...
Kai tämä pitää tulkita niin että olen niin surkea äiti ettei mua kannata muistaa?! Kai se on sit totuus?
Äitipuolena olen vissiin jotain tehyt oikein kun viimme vuonna miehen esikoinen toi MINULLE ruusun! :)
Ja pennuksi en itseäni laske, ikää kumminkin kohta 34v ja mieskin on 43

kun asenne on tollanen enpä ihmettele et ei muisteta

vv
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mä en ihan ymmärrä minkätakia äitienpäivästä on tehty tällainen juttu, odotetaan jotain ihmeellistä ja sitten petytään ja itketään.. Eikö teillä ole kuin tämä yksi päivä vuodessa jolloin teidät huomioidaan (tai pitäisi huomioida), siitäkö se johtuu?
Ei sun tarvi ymmärtääkkään!

Kyllä ainakin itse odotan että mieheni huomioi mut äitienpäivänä/synttäreinä/jouluna/hää-ja kihlajaispäivänä, sillä ne on meille juhlia.

Kyllä mä saan joka päivä huomiota mieheltäni ja kukkia ilman "juhlaäivää", mut nää on mun mielestä juhlapäiviä joten silloin "pitää" huomioida ja niin on huomioitu joka vuosi tähän asti jamyös tänään.

Te joita ei mies huomioinut niin muistakaa sama marraskuussa, isänpäivänä ;)

Yhteistyössä