Kyllä miulla oli tapana muistaa, vaikka ite en koskaan mitään saanukaan :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja jäkäjäkä:ihme valitajia.muistateko te isää isäinpäivänä?
No mitä v*ttua se sanominen auttaa?! Ei yhtään mitään! Ainakaan täällä.Alkuperäinen kirjoittaja miksette:ukoillenne sano.täällä vaan valitetaan.ja pakkoko niille sukulaisille on mennä oisitte menneet eilen ja tänään rennosti
en ymmärrä tollasta asennetta.kuvitellaan et asiat korjaantuu kun turpa pietään kii.eikai mitää tapahu tollasel asenteelAlkuperäinen kirjoittaja ööö:No mitä v*ttua se sanominen auttaa?! Ei yhtään mitään! Ainakaan täällä.Alkuperäinen kirjoittaja miksette:ukoillenne sano.täällä vaan valitetaan.ja pakkoko niille sukulaisille on mennä oisitte menneet eilen ja tänään rennosti
No, minä olen näitten vuosien (13v) aikana oppinut ettei se sanominen mitään auta! Olen yrittänyt hyvällä ja pahalle mut ei...Alkuperäinen kirjoittaja pentujako:en ymmärrä tollasta asennetta.kuvitellaan et asiat korjaantuu kun turpa pietään kii.eikai mitää tapahu tollasel asenteelAlkuperäinen kirjoittaja ööö:No mitä v*ttua se sanominen auttaa?! Ei yhtään mitään! Ainakaan täällä.Alkuperäinen kirjoittaja miksette:ukoillenne sano.täällä vaan valitetaan.ja pakkoko niille sukulaisille on mennä oisitte menneet eilen ja tänään rennosti
meillä kyllä muistetaan.poikakin teki kortin isille viime syksynä..Alkuperäinen kirjoittaja jäkäjäkä:ihme valitajia.muistateko te isää isäinpäivänä?
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:No, minä olen näitten vuosien (13v) aikana oppinut ettei se sanominen mitään auta! Olen yrittänyt hyvällä ja pahalle mut ei...Alkuperäinen kirjoittaja pentujako:en ymmärrä tollasta asennetta.kuvitellaan et asiat korjaantuu kun turpa pietään kii.eikai mitää tapahu tollasel asenteelAlkuperäinen kirjoittaja ööö:No mitä v*ttua se sanominen auttaa?! Ei yhtään mitään! Ainakaan täällä.Alkuperäinen kirjoittaja miksette:ukoillenne sano.täällä vaan valitetaan.ja pakkoko niille sukulaisille on mennä oisitte menneet eilen ja tänään rennosti
Kai tämä pitää tulkita niin että olen niin surkea äiti ettei mua kannata muistaa?! Kai se on sit totuus?
Äitipuolena olen vissiin jotain tehyt oikein kun viimme vuonna miehen esikoinen toi MINULLE ruusun!
Ja pennuksi en itseäni laske, ikää kumminkin kohta 34v ja mieskin on 43
ööö... Mikä asenne? Et kai sä kuvittele että mä valitan irl samallalailla kun täällä?!Alkuperäinen kirjoittaja daa:kun asenne on tollanen enpä ihmettele et ei muisteta
niinpä niinAlkuperäinen kirjoittaja ööö:ööö... Mikä asenne? Et kai sä kuvittele että mä valitan irl samallalailla kun täällä?!Alkuperäinen kirjoittaja daa:kun asenne on tollanen enpä ihmettele et ei muisteta
Ei sun tarvi ymmärtääkkään!Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä en ihan ymmärrä minkätakia äitienpäivästä on tehty tällainen juttu, odotetaan jotain ihmeellistä ja sitten petytään ja itketään.. Eikö teillä ole kuin tämä yksi päivä vuodessa jolloin teidät huomioidaan (tai pitäisi huomioida), siitäkö se johtuu?
Hööööh...epistä!Miks sä saat luistaa?Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:miu ei tarvii mennä anopilleeeeee...lällällälläläääälääää