Äitienpäivävalitus-pino..

Mä en saanut kakkua |O oli unohdettu ja ajateltu että ei tartte kun kerran mennään äitini luo syömään. Ja pöh- mä olisin sen halunnut kuitenkin, mun aamupalan täytyy sisältää jotain hyväskää aina!

Lohdutukseksi luvattiin valmis aamupala- ja se oli sellainen kun aina ennenkin... kahvi valmiina keittimessä ja mua huomattiin huikata kaffille kun muut oli jo syöneet... mies mussutti suu täynnä leipää ettenkö mä aiokaan tulla....?
Ja mä odotin että mua erikseen kutsuttais... mistä mä älysin |O

:snotty:

Sain mä silti lahjan (muovipussissa :) ) ja lapset hali ja suukotteli :heart:

Ei lahjaa :'( Lapsen isä sanoi viikolla ei ois mut se on siellä exän luona ja silläki on puhelin sulettu. Lapsi nii pieni ettei oo korttia tehny mut (kun pyysin sängynpohjalta) antoi ihanan halin ja flunssasta märän pusun :heart:

Nuo lastenohjelmat telkussa toivottaa äitinpäivää KOKO ajan.

mua ei varsinaisesti vituta kun tiesin tän jo ajat sitten miten meillä äitienpäivää vietetään, mies ajaa paskaa pellolle koko päivän.... Näin täällä maalla, tekis mieli lähtee hitoille pojan kanssa!

Mämmäm
Miehellä on migreeni |O heräs tytön kanssa mutta nukkui sohvalla eikä tietenkään ollut vaihtanut vaippaa tai antanut aamupuuroa. no eipä se migreenilleen mitään voi :ashamed: nyt se nukkuu tuolla, toivotaan että migreeni hellittää ja päästään suunnitellusti ulos syömään. pojalta sain äitienpäivälahjan joka oli itse tehty peili (tai siis kehys oli itse tehty, ei tietenkään peili) ja kortin, ne oli ihania :heart:

no
Ei tullu lahjaa ja aamulla heräsin ennen miestä päänsärkyyn. Kahvia sain onneksi. Ja koko päivä menee rampatessa omalla äitillä ja anopilla. En kyllä odottanutkaan mitään ja olen jo varautunut rasittavaan hössäyspäivään että ei haittaa :)

ei ole valittamista sen kummemin vaikkakin eilen miehen ostamat kukat näyttää siltä et ne ois ainakin 2 vkoa vanhoja :kieh: no ajatushan on tärkein :heart:
tyttö 4v toivotti heti aamusta hyvää äitienpäivää ja tyttö oli tehnyt 2 korttia mulle :heart:

Mua ärsyttää nämä joka välissä olevat pakolliset pyhät, joka hemmetin tikunmutkasta :kieh: On äitienpäivä, on isänpäivä, on vappu, on juhannus, on pääsiäinen, on joulu, on helatorstai sun muut... Kohta noita pyhäpäiviä on enemmän, kuin tavallisia arkipäiviä. Eikö piru vie riittäis vaikka neljä pyhää vuodessa. Joulu, juhannus, pääsiäinen ja syksylle siirtää vaikka sitten tuo vappu |O

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huono mutsi:
En saanut lahjaa, mies nukkuu :(
No, ei sais valittaa, sainhan sentään kahvia aamupalalla...
Hieman vain oli odotukset korkeammalla, kun mieskin hehkutti äitienpäivää, kuinka hän sitten on skarppina...
Ehkä saan sitten illalla jonkin lahjan. Tai sitten en :(

ei tullu lahjaa ei, ja niinku jo jossain ketjussa kerroin ni sain sänkyyn kakkua,joka oli umpijäässä. ei ollu ukko hoksannu et sen pitäs pari tuntia sulaa ku sen ottaa pakkasesta.
Sit mä oonki syöttäny lapsen, vaihtanu vaipat,pukenu, siivonnu ja kohta vien koirat lenkille. Ja ukko kuorsaa krapulaansa tos sohval. kiva kiva.

evvk
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonpilke:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
miks teitä vituttaa se että mies ei anna lahjaa? eihän se ole teidän äiti? :D
ööh, ettehän te ole sen äiti piti kirjottaa... :D
Ai saatana että sain makeet naurut! Kiitos vaan niistä, on nimittäin ollut harvinaisen paska viikonloppu.
Mistä näitä idiootteja sikiää, kun .aina pitää rautalangasta vääntää, nyt ei ole äitINpäivä vaan äitiENpäivä! Stupid.

Mikä riivaa
Alkuperäinen kirjoittaja evvk:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonpilke:
miks teitä vituttaa se että mies ei anna lahjaa? eihän se ole teidän äiti? :D
ööh, ettehän te ole sen äiti piti kirjottaa... :D
Ai saatana että sain makeet naurut! Kiitos vaan niistä, on nimittäin ollut harvinaisen paska viikonloppu.
Mistä näitä idiootteja sikiää, kun .aina pitää rautalangasta vääntää, nyt ei ole äitINpäivä vaan äitiENpäivä! Stupid.
TÄH? Mikäs ärtynyt idiootti sinä olet?

Yhteistyössä