Tämä uusperhepaskakuvio vituttaa niin, että ilmoitin etten järjestä mitään, en juhli, ja lähdin kotoakin pois.
Notkut tuttavan yksiössä kahden lapsen kanssa, joista toinen niin räkänen, että silmätkin rähmässä ummessa. TV 2 ei näy, joku vika, joten aamulastenohjelmien pelastustakaan ei ollut isommalle.
Imuroin eilen. SIlti vauva "luutuaa" lattiaa (ryömii) puhtaaksi vaatteisiinsa :O
Sanoin miehelle, etten äitienpäivää halua viettää hänen tyttärensä kanssa, olen aito ilkeä äitipuoli mutta en JAKSA leikkiä äitiä lapselle, jolle en äiti ole. Miksi ei mene omalle äidilleen???!!! Mies ei asiaa noteerannut, mutta olikin järkännyt lapsensa kummitädilleen viikonloppukylään. Kiva, olisi kertonut mulle. Torstaina karjui, että jos ei tämä paketti kelpaa,. voin lähteä. Niiin lähdin, mutta maanantaina pitää palata jo kotiin, paska juttu.
Ja ensi vkl on oltava myös kotona, kun ei ole yöpaikkaa missään, eikä hotelliin ole varaa. Toivon, että tällä kertaa saisin asunnon, olen hakenut, ei tärppää. Alue olisi hyvä, mutta netissä olevat saattaa olla varattuja vaikka ne siellä näkyykin vapaina.
Lähden pois. En tiedä miten pärjään kun ihan oikeasti ei rahat riitä mihinkään, jään kohta kodinhoidontuelle kun hain jo virkavapaata, ei siis paluuta töihin ole !!
Toimeentulotuessa katsotaan, että rahaa pitäisi olla, mutta kun en ole ennakoinut, en ole voinut säästää. Ja miten säästän. kun 3 lasta pitää ruokkia, maitoa menee noin 3 litraa / vrk tälle sakille. Miehen lapsi syö kuin hevonen, en voi nälässäkään pitää ja minä olen ruuat ostanut kun mies on kaiken muun maksanut. Ja kaikkea kotiin,kun on uusi koti...ja miehen lapselle, omanhan tätä täytyy pitää, vaikkei lapsi minusta paskan vertaa piittaa... enkä tarkoita sitä samaa mitä lapset vanhemmilleen, vaan toisentyyppistä.