Äitienpäivävalitus-pino..

meillä näin
Mies tekee remppaa ulkona ja lapset riehuu. Lapsilta sain kortit ja mieheltä taas tän saman jokavuotisen selityksen "kyl mun piti sulle jotain ostaa,mutta kun ei ollut rahaa enkä ehtinyt jne..." :(

pöö
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Mies tekee remppaa ulkona ja lapset riehuu. Lapsilta sain kortit ja mieheltä taas tän saman jokavuotisen selityksen "kyl mun piti sulle jotain ostaa,mutta kun ei ollut rahaa enkä ehtinyt jne..." :(
meillä tuntuu ukko olevan samanlainen. Hän ei ollenkaan tykkää "keksityistä" juhlista kuten äp, ip, tai hää/kihlapäivä/synttärit yms. Juntti?

Tuolla se nukkua tursottaa eikä oo rikkaa ristiin tämän aamun eteen laittanu. Olikohan tänään sittenkin isänpäivä.
Jospa se paistais lättyjä mulle tänään kun ei oo kakkuakaan tehty ja mummukaan ei oo kotona. Toinen mummu asuu niin kaukana, ettei jaksalähteä sinne asti. Ihanan lahjan oli ostanu kuitenki.

meillä näin
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
meillä tuntuu ukko olevan samanlainen. Hän ei ollenkaan tykkää "keksityistä" juhlista kuten äp, ip, tai hää/kihlapäivä/synttärit yms. Juntti?
Juu en oo pahemmin lahjoja saanut,mutta en anna itsekkään.

Mistäs mä alottasin...
En oo saanu kaffetta kun ei oo maitoa :headwall: :headwall: :headwall: Lahjoja en odotanukaan...
Veetuttaa kun rahatilanne sellanen etten oikeesti voi edes omalle äidille kukkaa ostaa :ashamed:
Ja jos joku uskaltautuu mulle tänäiltana töissä aukomaan päätään niin tietää aukoneensa :kieh:

väsynyt
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
ja arvatkaa kuka toivotti mulle tänänn ensimmäisenä äitienpäivää.. ANOPPI! soitti ja toivotti.. taitaa tuntea poikansa :LOL:
mies ei muistanut mitenkään, tosin ei muista synttäreitä tms. muitakaan juhlia. Paskapää

hmm
Mä en ihan ymmärrä minkätakia äitienpäivästä on tehty tällainen juttu, odotetaan jotain ihmeellistä ja sitten petytään ja itketään.. Eikö teillä ole kuin tämä yksi päivä vuodessa jolloin teidät huomioidaan (tai pitäisi huomioida), siitäkö se johtuu?

paska elämä
Tämä uusperhepaskakuvio vituttaa niin, että ilmoitin etten järjestä mitään, en juhli, ja lähdin kotoakin pois.
Notkut tuttavan yksiössä kahden lapsen kanssa, joista toinen niin räkänen, että silmätkin rähmässä ummessa. TV 2 ei näy, joku vika, joten aamulastenohjelmien pelastustakaan ei ollut isommalle.
Imuroin eilen. SIlti vauva "luutuaa" lattiaa (ryömii) puhtaaksi vaatteisiinsa :O

Sanoin miehelle, etten äitienpäivää halua viettää hänen tyttärensä kanssa, olen aito ilkeä äitipuoli mutta en JAKSA leikkiä äitiä lapselle, jolle en äiti ole. Miksi ei mene omalle äidilleen???!!! Mies ei asiaa noteerannut, mutta olikin järkännyt lapsensa kummitädilleen viikonloppukylään. Kiva, olisi kertonut mulle. Torstaina karjui, että jos ei tämä paketti kelpaa,. voin lähteä. Niiin lähdin, mutta maanantaina pitää palata jo kotiin, paska juttu.
Ja ensi vkl on oltava myös kotona, kun ei ole yöpaikkaa missään, eikä hotelliin ole varaa. Toivon, että tällä kertaa saisin asunnon, olen hakenut, ei tärppää. Alue olisi hyvä, mutta netissä olevat saattaa olla varattuja vaikka ne siellä näkyykin vapaina.
Lähden pois. En tiedä miten pärjään kun ihan oikeasti ei rahat riitä mihinkään, jään kohta kodinhoidontuelle kun hain jo virkavapaata, ei siis paluuta töihin ole !!

Toimeentulotuessa katsotaan, että rahaa pitäisi olla, mutta kun en ole ennakoinut, en ole voinut säästää. Ja miten säästän. kun 3 lasta pitää ruokkia, maitoa menee noin 3 litraa / vrk tälle sakille. Miehen lapsi syö kuin hevonen, en voi nälässäkään pitää ja minä olen ruuat ostanut kun mies on kaiken muun maksanut. Ja kaikkea kotiin,kun on uusi koti...ja miehen lapselle, omanhan tätä täytyy pitää, vaikkei lapsi minusta paskan vertaa piittaa... enkä tarkoita sitä samaa mitä lapset vanhemmilleen, vaan toisentyyppistä.

mm
Mä en o päässy vielä edes makkarista pois!!!!!
Kuulen kuin muksut tuol tappelee, kuka kattaa, kuka laittaa kahvin jne, mul on pissahätä, kahvihammas kolottaa ja tupakille olis mukava päästä..
Joudunkohan mä käkkii täs viel kauankin? Koko päivän???

Poika heräs aamulla ja mies kysyi minulta haluanko vielä nukkua.. No totta helvetissä haluan kerran on mahdollisuus. Hyvinpä sain nukuttua, kun mies ja poika päätti jäädä hyväksi toviksi viereen kisuamaan. Yritin hienovaraisesti vihjata josko menisivät muualle. Sitten mies menee pojalle laittamaan puuroa ja poika jää hakkaamaan makuuhuoneen ovea. Todella väsyinen ja kärttyinen äiti täällä, HUOMENTA prkl!

Mua ketuttaa vaan se että mies on aamuvuorossa!! Meno kuudeks töihin ja kahdelta... Kohta 2v 8kk poitsu anto mulle aamulla ihanan kortin ja lahjan (lahjan tosin olin ite ostanu) :heart: Toi ne mulle sänkyyn kun herättin ja anto halin ja suukon ja sanoi "Minä rakastan sinua Äiti" :heart: :heart:

vieras
Huonosti nukuttu yö takana: känninen ukko kuorsas niin että talo tärisi. Sohvalla ja yläkerrassa nukkuu jonkun muun lapset / teinit sekä näiden isä. Eli jipii, jossain vaiheessa kämpässä pyörii kolme krapulaista miestä :eek: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Kuulen kuin muksut tuol tappelee, kuka kattaa, kuka laittaa kahvin jne, mul on pissahätä, kahvihammas kolottaa ja tupakille olis mukava päästä..
Ihana :heart: Nyt vaan siellä oottelet että sut kutsutaan aamu kahville =)

vihreä
Aamu alkoi ihanasti, heräsin hyvin levänneenä, keitin kahvit ja esikoinen toi kerhossa väsäämänsä suloisen lahjan. =)
No sit menikin päivä pilalle, kun tuo paska äijä kömpi krapulaisena "kotiin" ja toi jonkun saatanan ruukkuruusun. Se löysi paikan roskiksesta hyvin nopeasti, ruusu siis. Äijä olisi saanut pysyä siellä missä on ollutkin pe illasta asti. Ei enää tänne kaivata... Sai vaan aikaan armottoman vitutuksen! Kohta sitten kiva lähteä mummon luo lasten kanssa...

meppi
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Hahaa :D

ööö
Ei lahjaa, ei aamupalaa... Eilen anopilta saatua kakkua äsken söin...
No mies sentään vaihtoi kuopuksesn vaipan, ihme! No lasken sen korvaukseksi eilisestä kun kännissä nukahti olohuoneen lattialle, mun peiton kanssa.

No yksi ihana asia on ollut. Aamulla (kun heräsin ensimmäisenä) löysin keittiön pöydältä esikoisen (13v) tekemän kortin :heart: Ja huomasin et riidoista huolimmatta äiti on rakas :)

Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
Ei harmita ollenkaan vaikka en oo edes korttia saanu saati sit mitää kahveja sänkyyn. Mies ollu yön töissä joten annan hänen ennemmin nukkua. Tosin miehen mukaan tänään pitäis käydä kahdella mummulla ja yhdellä isomummulla. Mitenhän keretään....
Mä taas sain, kortin ja lahjan ja kaikki. Mutta en ois halunnut... :headwall:

Yhteistyössä