Tähän kaikki, joita lahja ei miellyttänyt, ette saaneet lahjaa, anopin/äidin luo meno vituttaa, tai jolta mies on hukassa.
Ja sitten tähän ei oikeat valittajat vastaa, vaan kaikki jotka sai Mersun äp-lahjaksi, ja oikeat valittajat tekee miljuuna aloitustaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tälle pinolle voi olla tarvetta tänään.
Tätä mä just tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:Ei harmita ollenkaan vaikka en oo edes korttia saanu saati sit mitää kahveja sänkyyn. Mies ollu yön töissä joten annan hänen ennemmin nukkua. Tosin miehen mukaan tänään pitäis käydä kahdella mummulla ja yhdellä isomummulla. Mitenhän keretään....
Mää vähän epäilen samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja sitten tähän ei oikeat valittajat vastaa, vaan kaikki jotka sai Mersun äp-lahjaksi, ja oikeat valittajat tekee miljuuna aloitustaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tälle pinolle voi olla tarvetta tänään.
Saat.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mun vitutus ei liity äitienpäivään mitenkään, mut kai mä silti saan liittyä tähän ketjuun?
TänksAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Saat.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mun vitutus ei liity äitienpäivään mitenkään, mut kai mä silti saan liittyä tähän ketjuun?
Tää on sit oikee paikka, täällä saa valittaa, ja jos vaikka löytyis vertaistukeaAlkuperäinen kirjoittaja valittaja:mä haluan nyt valittaa!!!! pyysin kukkia ja sain pelkän amppelin ilman kukkia ja isäntäkin vielä nukkuu, nyt v-tuttaa ja lujaa
Toi äijä jota aviomieheksenikin kutsutaanAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:[
Tänks
Kerro ny samalla mikä riepoo.
ööh, ettehän te ole sen äiti piti kirjottaa...Alkuperäinen kirjoittaja g:miks teitä vituttaa se että mies ei anna lahjaa? eihän se ole teidän äiti?