Äitienpäivävalitus-pino..

Ei harmita ollenkaan vaikka en oo edes korttia saanu saati sit mitää kahveja sänkyyn. Mies ollu yön töissä joten annan hänen ennemmin nukkua. Tosin miehen mukaan tänään pitäis käydä kahdella mummulla ja yhdellä isomummulla. Mitenhän keretään....

vieras
Koittakaas itse esittää tyytyväistä kun saatte lahjaksi verkkarit halpahallin pussista.... :D
Joka äitienpäivä odottanut jotain erityistä ja aina saa pettyä miesten osalta,kai sitä ei ole sit sen arvoinen että ansaitsis hemmottelua osakseen.Lapset kuitenkin tekee sen että tuntee itsensä onnelliseksi että on juuri noiden kolmen äiti :)

Ö-mappi
Noniin, aloitetaampa: mies nukkuu pitkään, vaikka yleensä mun "lahja" on ollu se, että saan nukkua molempina viikonlopun päivinä pitkään. Aamulla lapset alkaa heti tapella ja parkua ja kitistä. Viennetan käskin ostaa ja maksoin ite. Lapsilta sentäs kortit. Anopille varmaan menevät/mennään, mutta se ei nyt varsinaisesti vituta (anteeks), siel saan ainakin hetken istua ja muksut leikkii aidatulla pihalla. Omaa äitiä en ole muistanu vuosiin.

Mua ei kyllä vituta, mutta jos saa valittaa, niin mikä ettei. Esikoinen herätti mut puol kuus "äiti, multa tuli pissa sänkyyn"... Mies kasteli pesukoneen johdon, en voi pestä pyykkiä (ois tarvinnu pojalle puhtaan paidan) ja mun ihanat kesäsandaalit on jotenki vialliset, tuo kantapään takan oleva hihna on toisessa kenkussa löystynyt.
Mies on töissä, lapset kaipaa suihkua, vaatteet pitää silittää ja tukka on paskanen.

En saanut lahja!!!

mies vaan nukkuu |O |O

ja kohta on lähdettävä ajamaan kuumaan Ei ilmastoituun autoon mun vanhemille tunnin matkaksi |O |O ja siellä olen ihan kypsä jo 2 tunnin kuluttua mun sukulaisista..

sitten pitää ajaa tunti takas ja menna anopille ja miehen molemmille mummoille!!!! siis kylässä istumista ja ajamista ja kiirettä koko pirun päivä edessä |O |O |O |O |O |O

Telkkarista ei tule mitään!!!!! :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall:

Hyvää äitienpäivää! :D

vieras
Ei kakkukahveja,ei saanut nukkua pitkään,lahjakin oli semmonen et parempi kun ei ois saanu mitään,kukan sain (ruukkukrysanteemi) ja sekin kenottaa seinää vasten kun oksat poikki...siinä nyt alkuun valitusta tuskin tää päivä tästä enää paranee.Kiitos!

Yhteistyössä