"Äiti, tiedätkö mitä me tehtiin tänään eskarissa?" "Nnnooo..?" "Kiusattiin 'Eemeliä'!"

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Tallu- : meillä ainakin kuvailemasi tyylinen toiminta on auttanut kaikkien kolmen kohdalla tähän asti.

..Eemelin vanhemmat sanoivat, että kyseinen episodi oli vähän auttanut. Mutta että.. niin kuin olen todennut, niin on eskarivuoteen mahtunut paljon, paljon sellaista, mikä ei mielestämme (siis Eemelinkään vanhempien) hyvän esikouluvuoden kriteerejä lähellekään täytä.

Kunhan pääsemme tapaamaan, niin laadimme varsin perinpohjaisen selostuksen. Ettei tulevina vuosina tarvitsisi samoja virheitä toistella.
Jep, varmasti on aiheellista, että viette asiaa eteenpäin. Rohkeutta!

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Esikoinen oli 4v ja kuopus 2v, kun pikkusisko alkoi purra. Veri lensi ja puremista tapahtui useasti päivässä. Jäähypenkki, palkintotaulut, huomionosoitukset, huomionkiinnittäminen muuhun..... keinoja oli monenlaista. Mikään ei auttanut. Neuvolalääkäri antoi sitten neuvon, että purkaa aina kuopusta takaisin, kun hän puree (ei tietysti, niin, että veri lentää) Ajattelin ensiksi, että sehän on väkivaltaa, lapsen pahoinpitelyä, mutta SE AUTTOI! Kolmessa päivässä loppui pureminen. Muutaman kerran yritti, mutta lopetti, kun varoitettiin,että mekin purraan.

Olisiko tässä ollut sama ajatus? Vaikka meille ulkopuolisille niin kauhealta kuulostaakin...
Samoin toimi tätini, joka oli aikoinaan pph:na. Tämä hyvän perheen ongelmalapsi oli kiertänyt jo kaikki kunnan hoitopaikat, eikä kukaan enää suostunut häntä ottamaan. Tätini oli viimeinen oljenkorsi ja lupasi vielä yrittää. Lopulta hän itse puri poikaa takaisin ja vasta se auttoi. Vanhemmat olivat kiitollisia, kun tätini sai lopulta pojan kuriin ja poika oppi käyttäytymään kunnolla.
..mun mielestä tää on hivenen eri asia. Siis että.. täti ei laittanu vissiin muita hoitolapsia puremaan tätä terroristia?

Yhteistyössä