Äiti sammuneena neljästä oluesta, taapero kylvetti vauvat, joista toinen kuoli

"..."
[QUOTE="hmh";29303977]Hämmästyttävän kummastuttavia vastauksia täällä kyllä on minunkin mielestäni.

Moniko teistä oikeasti siis hoitaa kolmea alle nelivuotiasta pienessä huppelissa?[/QUOTE]

jos susta 2 pientä oluttölkkiä on huppeli niin sitten MINÄ AINAKIN ILMOTTAUDUN :)
Voin kertoa, etten itse tule tuosta määrästä HUPPELIIN :) Olen varmaankin sitten ufo?

Ja enempää tuskin ottaisinkaan, mutta saunassa on mukavaa juoda olutta se yksi pieni ja toisen juon joskus saunan jälkeen saunaherkkujen (sipsit yms) lomassa.

Aivan kamalaa kännäämistä ja sekoilua!!!!!!!!
 
"..."
[QUOTE="...";29304038]jos susta 2 pientä oluttölkkiä on huppeli niin sitten MINÄ AINAKIN ILMOTTAUDUN :)
Voin kertoa, etten itse tule tuosta määrästä HUPPELIIN :) Olen varmaankin sitten ufo?

Ja enempää tuskin ottaisinkaan, mutta saunassa on mukavaa juoda olutta se yksi pieni ja toisen juon joskus saunan jälkeen saunaherkkujen (sipsit yms) lomassa.

Aivan kamalaa kännäämistä ja sekoilua!!!!!!!![/QUOTE]

Ainiin, mutta mullahan on vaan kaks lasta ja mies selvänä paikalla. Mutta oon mä varmaan silti aikamoinen "alkkismamma" Huh huh, miten kehtaankin.
 
Peyote
Asiat on valmiiksi jo selvästi ollut tosi huonosti, kun niin pienellä pojalla tulee mieleen, että hänen varmaan täytyy kylvettää pikkuiset ja huolehtia niistä kun äiti kerta ei pysty (taaskaan)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Peyote
[QUOTE="...";29304051]Ainiin, mutta mullahan on vaan kaks lasta ja mies selvänä paikalla. Mutta oon mä varmaan silti aikamoinen "alkkismamma" Huh huh, miten kehtaankin.[/QUOTE]

No mutta hei, jos sulla ois pieniä vauvoja hoidettavana ja oisit ainoa aikuinen paikalla, niin joisitko sä silti? Eikö pelottais, että kun on tavallaan yksinkin, niin saattais nukahtaa sitten vähän raskaampaan uneen?
 
"..."
No mutta hei, jos sulla ois pieniä vauvoja hoidettavana ja oisit ainoa aikuinen paikalla, niin joisitko sä silti? Eikö pelottais, että kun on tavallaan yksinkin, niin saattais nukahtaa sitten vähän raskaampaan uneen?
Nohhhh myönnetään. En joisi.
Mutta en silti keuhkoa jos joku muu juo, ei kuulu minun arvosteltavakseni, jokainen tietää itse mitä tekee.
 
Peyote
[QUOTE="...";29304078]Nohhhh myönnetään. En joisi.
Mutta en silti keuhkoa jos joku muu juo, ei kuulu minun arvosteltavakseni, jokainen tietää itse mitä tekee.[/QUOTE]

No toi kyseinen äiti ei kyllä tiennyt.
 
"vierailija"
Meille neuvolassa sanottiin että jos toinen vanhemmista juo lasten läsnäollessa niin toinen ei saa juoda! Yhden saunasiiderin olen juonut kerran kun lapsi oli vauva ja oli jo nukkumassa. Mies oli kotona ja oli juonut yhden oluen. Se saunasiideri jo vaikutti niin että tunsin olevani humalassa.
 
"..."
No toi kyseinen äiti ei kyllä tiennyt.
Kyllä tiesi koska on alkoholisti ja varmasti jokainen tietää noin vahvan oluen vaikutuksen ja omat rajansa. Ei tässä kukaan ole häntä puolustelemassakaan. Se on vain niin eriasia tehdä noin paha virhe kun taas varoen nauttia sen kaksi pientä olutta.. Minusta tässä alotuksessa tehtiin se virhe että rinnastettiin ne kaksi asiaa keskenään.
 
vieras..
jos juo 4 pintiä vahvaa 9% alkoholia hirveää vauhtia ehkä vielä tyhjään vatsaan, varmaan humaltuu.
Jos juo hissukseen yhden 0,33 keskikaljan, saa vielä laillisesti ajaa autoa. kun juo hissukseen toisen keskikaljan, saa edelleen laillisesti ajaa autoa.

Aika lailla eri asioista kyse.
 
[QUOTE="vierailija";29304113]Meille neuvolassa sanottiin että jos toinen vanhemmista juo lasten läsnäollessa niin toinen ei saa juoda! Yhden saunasiiderin olen juonut kerran kun lapsi oli vauva ja oli jo nukkumassa. Mies oli kotona ja oli juonut yhden oluen. Se saunasiideri jo vaikutti niin että tunsin olevani humalassa.[/QUOTE]

Ai oikein neuvolassa neuvottiin :LOL::LOL:
 
voimahali
[QUOTE="...";29303968]Lähtiköhän sulla vähän lapasesta toi tärkeily ja se sädekehäs kiillottaminen kaikille täysin itsestäänselvällä asialla.
Luuletko olevasi jotenkin parempi ja erilainen kun sanot tuon nyt ääneen jota kaikki varmaan ajattelee ja ovat samaa mieltä, ainakin kaikki tervejärkiset.
Ehkäpä me "alkkismammat" vastattiin tähän astrolaben kommenttiin: "Palstan kanta on, ettei pari kaljaa vaikuta lastenhoitokykyyn."

Opetteleppa sinäkin vaikka ensin sitä sisälukutaitoa ja alkaisit pätemään vasta sitten. Noloa tuollainen asioiden toistaminen ja väärinymmärtäminen ja sen perusteella haukkuminen ja päteminen :D ahahah[/QUOTE]

Jaa millä tavalla mun sisälukutaidossa on parantamista? Tossa edellä on monta saivartelevaa viestiä aiheesta, et onko juotu olut kuinka vahvaa ja et on vahvempaa kuin Suomessa myytävä olut ja et mittakin on ollut kannu eikä tölkki jne. irrelevanttia mun mielestä varsinaiseen aiheeseen, että juoppo akka on juonu itsensä tainnoksiin, käyttänyt alkoa terkkarin varoittelusta huolimatta ja saattanut lapsensa kammottavaan tilanteeseen. Ei hyväksyttävää missään tapauksessa.
Ja voihan sitä sanoa, että mulla on sädekehä - kiiltävä sellainen kun en ole ikinä juonut alkoholia humalaan saakka lasten läsnäollessa.
 
voimahali
[QUOTE="vierailija";29304113]Meille neuvolassa sanottiin että jos toinen vanhemmista juo lasten läsnäollessa niin toinen ei saa juoda! Yhden saunasiiderin olen juonut kerran kun lapsi oli vauva ja oli jo nukkumassa. Mies oli kotona ja oli juonut yhden oluen. Se saunasiideri jo vaikutti niin että tunsin olevani humalassa.[/QUOTE]

Hyvin on neuvolassa neuvottu. Pieni lapsi tarvisee selvän aikuisen hoivaa.
 
ei astro ole
ainoa ketä arvostelee jyrkästi alkoholin kittaajia, minä en voi sietää kanssa yhtään, enkä ymmärrä??
Kaljat ja sidukat kuulukoot nuoruuteen kun ruvetaan vanhemmiksi, otetaan se vastuu ihan eri tavalla, ja lopetetaan se viinalla lotraaminen, alkoholi ja lapsiperhe ei vaan sovi milläänlailla yhteen, ei edes ne kuuluisat kohtuukäyttäjät mene mun jakeluun!
Montako perhettä on alkoholi hajottanut, moniko mies tai nainen juoksisi vieraissa selvinpäin, entäpä perheväkivalta moni mieshän on selvinpäin ok, mutta kännissä mätkii sekä eukkoa että muksuja turpaan?
 
voimahali
[QUOTE="hmh";29303977]Hämmästyttävän kummastuttavia vastauksia täällä kyllä on minunkin mielestäni.

Moniko teistä oikeasti siis hoitaa kolmea alle nelivuotiasta pienessä huppelissa?[/QUOTE]

Tosi tyypillisiä vastauksia tällä palstalla, valitettavasti :( mahtaa kertoa, kirjoittajan arvoista - päihteet ja humalahakuinen juopottelu/sammuminen on normaali olotila ja kuuluu arkielämään.
 
Vierasmies
Tää gastrolabe on kyllä pelle. Kirjoittaa puutaheinää eikä vaivaudu ottamaan osaa tai koskaan myöntämään olleensa väärässä!
4* 0,568/0,33*9/4,5 siitä voi laskea oliko kyseessä pari kaljaa sen varsinaisessa merkityksessä?
 
Jaa millä tavalla mun sisälukutaidossa on parantamista? Tossa edellä on monta saivartelevaa viestiä aiheesta, et onko juotu olut kuinka vahvaa ja et on vahvempaa kuin Suomessa myytävä olut ja et mittakin on ollut kannu eikä tölkki jne. irrelevanttia mun mielestä varsinaiseen aiheeseen, että juoppo akka on juonu itsensä tainnoksiin, käyttänyt alkoa terkkarin varoittelusta huolimatta ja saattanut lapsensa kammottavaan tilanteeseen. Ei hyväksyttävää missään tapauksessa.
Ja voihan sitä sanoa, että mulla on sädekehä - kiiltävä sellainen kun en ole ikinä juonut alkoholia humalaan saakka lasten läsnäollessa.
Astron alotuksessa oli kyse siitä, että muutamasta oluesta on vaaraa. Hänen mielipide tyrmättiin koska hän ei ollut tajunnut, että kyseessä on vahva olut eikä normaali kolmos olut. Siinä on eroa. Koko aloituksen idea oli painottaa, että muutamasta oluesta on haittaa. Tämän takia sinun sisälukutaitosi kaipaa hiontaa jos et sitä ymmärtänyt.
 

Yhteistyössä