Äitejä Turusta!!

Ja tervetuloa Emma86, Niinuska05, very important baby ja Nacco!
Meillä tosissaan oli yksi tapaaminen marraskuussa ja yritimme järjestää toista joulukuulle, mutta joulu kiireitten takia lykkäsimme sitä. Olisi kiva saada taas "vanha" porukka kokoon ja uudetkin mukaan.
Onnistuisikohan tässä kuussa tapaaminen?
Nacco: Mistäpäin muutatte Turkuun?
Olen itse alunperin Vantaalta.
 
Nacco
J0ssu: Alunperin ollaan Turusta kotoisin. Käytiin Tampereella opiskelemassa viitisen vuotta. Kesällä muutettiin Kaarinaan, kun ei ollut Turussa silloin sopivia asuntoja tarjolla. Nyt sitten vihdoin päästään sinne Turun puolelle :)
 
Hyvää tätä vuotta!
Vihdoin ja viimein ollaan aplattu reissusta. Ihan siis sukuloimassa oltiin kun miehellä oli isyyslomaa kuukausi tässä vuoden vaihteessa. =) Nyt yritetään taas Viljamin kanssa tottua tähän kaksin olemiseen.
Mulla oli polttaritkin tossa lauantaina ja ensimmäisen kerran kun varmaan yli vuoteen maistoin alkoholia, niin kylläpä kivasti kävi päähän. =) Mies sitte hoiti poikaa apunaan mun isoveli, mutta hyvin pojat pärjäili.
Tervetuloa kaikille uusille!
Mulla on niin paljon asioita hoidettavana kun reissussa ei tullu niitä hoidettua, että kai tässä pitäis töihin ruveta. =)
 
Hyvää tätä vuotta myös täältä!
Mekin ollaan tässä pikkuhiljaa koitettu joululoman jälkeen palata tähän arkielemään täällä Turussa. Menoa meillä nyt riittääkin vähän enemmän, kun pikkuherra oppi tossa noin pari viikkoa sitten ryömimään ja on koko ajan menossa tutkimaan jokaista paikkaa.
Tervetuloa myös kaikille uusille munkin puolesta! =)
 
Missä vaiheessa teijän muksut on siirtynyt nukkumaan vain kaksia päikkäreitä, jos siis ovat siirtyneet? Viljami on nyt tosiaan neljä kuukautta ja tähän mennessä ollaan menty kolmilla unilla, mutta nyt jos nukkuu kolmet kunnon unet niin saa kyllä unohtaa iltaisin ajoissa nukkumaan menemisen. Ollaan sitte aina herätelty komansilta unilta, jotta ei ihan yörytmit mee sekasin. Olis vaan niin paljon kivampi jos poika nukkuis vaan kahet päikkärit, niin ei tarttis herätellä.
Huh, sain justiinsa kauheen satsin sosetta valmiiksi. Ollaan siis aloteltu soseiden maistelu ja hyvin on mennyt. Poika söis mitä vaan ja minkälämpöisenä vaan. Ei oo väliä onko suoraan jääkaapista, vai lämpöistä, kaikki käy. :LOL: Myös kaikki ruokalaadut käy, oonkin alkanu pohtia näinköhän herra maistaa mitään. =)
Mitäpäs muille kuuluu?
 
Minäkin voisin tulla tänne pinoon jos vaan huolitte?Elikkä mä oon 26v 4 lapsen äiti Turusta ja muksut ovat 4v2kk,3v1kk,2v1kk ja 10.5kk.

Me ei olla kauaa täällä vielä asuttu ja ois kiva saada uusia mammakavereita muista äideistä täältä turusta
 
jos täällä on viel jotain elämää niin meidän perheellä tai siis äidillä ja pojilla olis hirmuinen hinku tutustua lapsiin ja äiteihin. oon yrittäny etsiskellä paikkoja mistä turkulaisia äitejä löytäs mut en mie oikeen mitään oo löytäny paitti parista paikkaa ja neki ilmoitukset jotain tosi vanhoja. mulla on pojat 12/06 ja 7/08 ja itse olen huhtikuussa 21v täyttävä. asutaan r-mäessä. et jos jotaki kiinnostaa niin mailatkaa vaikka janjes@piikkiolainen.com tai kyl mä täälläki köyn myöhemmin lukemassa.
 
vähän on joo hiljasta, mutta meistähän se on kiinni, saadaanko sutinaa aikaiseksi. =) Itsellä ollu vähän viime viikot kiirettä, kun mentiin isännän kanssa naimisiin lauantaina. Nyt rupee sitte se kiire helpottamaan ja kerkiää käydä taas netissäkin. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja garol:
vähän on joo hiljasta, mutta meistähän se on kiinni, saadaanko sutinaa aikaiseksi. =) Itsellä ollu vähän viime viikot kiirettä, kun mentiin isännän kanssa naimisiin lauantaina. Nyt rupee sitte se kiire helpottamaan ja kerkiää käydä taas netissäkin. ;)
Onneksi olkoon garol ja tervetuloa naitujen naisten joukkoon... :D
Miltäs nyt tuntuu auvoinen avioelämä??
 
Auvoinen avioelämä...hmmmm, mitä se on? :LOL:
Ei vaineskaan. Hyvältähän tämä tuntuu, stressiä ainakin vähemmän kuin viime viikolla. heh
Tänään käytiin Viljamin kanssa neuvolassa ja sanoivat että pitäisi poikaa syöttää enemmän, joten eiköhän tämä elämä tästä asetu uomiinsa. Viljami tekee myös kovaa vauhtia toista hammasta, joten arki on palannut lauantain jälkeen rytinällä päälle. =)
 
Moikka! Vieläkös tänne pääsee mukaan? Täällä olis 24-vuotias pian 6kk ikäisen pojan äiti. Alkaa pikkasen kyllästyttää päivät pojan kanssa, kun ei oikeastaan tunne muita äitejä täältä.. Oisko täällä suht samanikäisiä äitejä ja lapsia, kuin mekin? =)
 
moro äitylii-84.
Me ollaan suht samanikäisiä ja samassa tilanteessa. =) eli minä olen 25-vuotias ja poika 5 ja puol kk. tällä hetkellä herra sylissä on vaikea enempää kirjoittaa, mutta pidetään yhteyttä. tämä palsta ei oikein ole toiminut tässä lähiaikoina, mutta haitanneeko tuo. =)
 
Missä päin asutte garol ja riikka086? Me asutaan miehen ja Kasperin kanssa tässä vartiovuoren vieressä. Suunnitellaanko täällä vielä tapaamista? Olis kiva jos sais vaunuilu seuraa, kun ei jaksa yksin lähteä vaunuilemaan. Tietty tarvis asua melko lähekkäin et vois tehdä yhdessä vaunulenkkejä =)
 
ei toi välimatka mikään ongelma ole, bussit kulkee =) Ja me ainakin ollaan valmiita busseilemaan. Mitä sitä ei seuran takia tekis =)
Asutaan haritussa. Eli täältä ainakin pääsee suht lähelle vartiovuorta ihan suoraan bussilla. Tapaamista ei olla suunniteltu, mutta nyt voidaan suunnitella. :) Meillä ainakin tällä hetkellä on vain aikaa......siis arkisin. mies tekee aika pitkää päivää, kun häiden alla jäi työpäivät suht pätkiksi, niin pitää yrittää ottaa takasin päin.
Olis tosiaan kiva saada vaunuiluseuraa. Ite en oo tällä viikolla selvinny nenääni ulos laittamaan. Jotenkin tuo yksin lähteminen on aina niin vaikeaa olevinaan.
 
Me asutaan täällä melkein kekustassa, Lähellä Kupittaan sittaria ja sitä seikkailupuistoa. Vaunuilu seuraa olis kyllä kiva saada, koska yksin se on aika tylsää.. Mäkin olisin kyllä valmis tulemaan tapaamiseen, jos sitä alettaisiin suunnittelemaan. Meilläkin on päivisin paljon aikaa..
 

Yhteistyössä