Äitejä Turusta!!

No meillä ei ainakaan ole mitään ihmesuunnitelmia, eli meille käy melkein mikä päivä vaan. Kunhan nyt ei tällä viikolla treffata. Miehen isällä on lauantaina 50-vuotis synttärit ja mennään sinne jo etukäteen autteleen. joten en ole koneen ääressäkään kuin huomenna ja sitten seuraavan kerran maanantaina.
 
Meistäkin olis kiva tavata uudestaan. Meillekin käy melkein mikä päivä vaan, kun meilläkään ei mitään ihmeellisiä suunnitelmia ole. Ainut vaan, että eka pitää odottaa, että tuo Johannes paranee tosta nuhasta ja yskästä, kun se sairastu viikonloppuna :(
 
Huomasin et tännekin on tullu jotain elämää =D ja jos en ihan väärin tuolla lukenu ni onkos täällä toinenki Viljami vauva :D ? minkäs ikänen kaveri? ja minkäs ikäsiä ylipäätään täällä on lapsia ja äitejä? olen laiska selaamaan vanhoja keskusteluja mut jos joku jaksas mulle vastata =) taaperotx4 ja riikka086 tiiänki mut muut =) mie oon 20vee ja Vili poika 2v 3kk kohta ja Viljami 8kk tulee ens viikolla täyteen. muakin kiinnostas kyllä tollaset tapaamiset mut en välitä oikeen keskustasta et jos niittä jossain muualla järkätään niin me ollaan kyl mukana. kupittaalleki sit ku ilmat lämpee ni ehottomasti voiaan lähtee, Viljamiki pystyy jo sit siel touhuumaan kun ei tarvii olla niin paksuissa tamineissa=)
 
joo on toinenkin Viljami vauva. 6kk tuli täyteen perjantaina. =) Itse olen 25-vuotias.
Nyt ei ehdi enempää.....meijän poju on keksiny ton ryömimisen ja pyörimisen ja tarttis kattoo vähän kämppää läpi, ettei mitään kauheen pieniä juttuja oo lattialla. Suuhunkun menee kaikki mistä vaan kiinni saa. :)
Kyllä meijän puolesta tapaaminen voidaan järjestää muuallakin kuin keskustassa. Jollakulla hyviä ideoita?
Palataan taas
 
heipsan.
Meillä ollaan oltu ja ollaan kipeinä, siksi ei oikein ole tullut kirjoiteltua. Mutta eipä ole kukaan muukaan kirjoitellut. =)
Pitäiskö sitä tapaamista harkita??? Tällä viikolla me tuskin päästään mihinkään, kun olen itse kuumeessa vielä, mutta miten olis ensi viikolla? Mulla alkaa siis seinät kaatua päälle, kun ollaan nyt kohta kaksi viikkoa lapsen kanssa oltu vaan kotona ja sairastettu vuoronperään. :headwall:
Mutta jos tapaaminen kiinnostaa, niin laittakaapa viestiä tulemaan?
 
Meidän Kiirakin oli tällä viikolla tosi kuumeinen, en ollut varma, mitä hänellä oli :/ , mutta nyt on kaikki jo ok. Toivittavasti Viljamikin on jo parantunut.

Seuraava viikko mulla on hirveän kiireinen, mutta sen jälkeen taitaa olla taas aika rentoa. Sopiiko jollekulle ke 8.4.? Vaikka kello 13? Hansassa on aika tilava ja mukava toi uusi Aschan, se, joka on Svenska Teaterin vieressä, vois tavata suoraan siellä toisessa kerroksessa, jos jollekulle sopii aika/paikka. Vai onko muita ehdotuksia? Olisi kivaa päästä johonkin pois kotoa =)
 
Meilläkin on vielä Johanneksella nuha, mutta muuten kyllä ollaan ihan terveitä. Toivonmukaan tosta nuhastakin kohta pääsis jo eroon, kun sen verran kauan toi pikkumies on joutunut jo tosta tukkoisuudesta kärsimään.

Meille ainakin sopis toi 8.4 päivä.
 
Heippa kaikille!

Terveiden kirjoissa, vihdoin ja viimein. Viljami on ollu terveenä jo pitkään, mutta oon ite sairastanu puoltoista viikkoa. Oon siis yli kaksi viikkoa katellu pelkkiä seiniä, joten kiva ois johonkin lähteäkin.......kohta iskee mökkihöperyys.
8.4 käy oikein hyvin meille ja se aschan on kyllä kiva paikka.
 
Viime viikko oli mulla ihan kamalan kiireinen, mikä on välillä hyvä asia :) Mutta nyt seuraava viikko on melkein tyhjä, paitsi lähdemme pääsiäiseksi mummolaan. Kivaa, että ainakin muutamille käy keskiviikon tapaaminen, eli nähdään sitten Aschanissa.
 
Moikka!
mistä päin turkua te olette. Minkä ikäsiä lapsosia teillä on?
Mulla on 3 vee tyttö ja 2kk ikäinen poju ja olisi ihanaa saada ulkoilu seuraa taikka kävely seuraa ja kahvi seuraa. Varsinkin kun jos joku asuisi lähellä. Itse asutaan ilpoisissa ja täällä ollaan päivät pitkät.
Nyt oottelen että skanssi aukeaisi ja sinne pääsis :LOL:
heidi
 
heidikka: =) vastailinkin sulle jo jotain tuolla toisella osiolla. Me asutaan haritussa, ei siis ihan mahdoton matka ilpoisiin. Täälläkin odotellaan skanssin aukeamista, heti perjantaina meinataan sinne rynnätä.
niin ja mulla on melkein 7kk poika kotona kanssani. Nyt hän tuolla huutelee apua kun on ajautunut nurkkaan, joten täytyypä mennä. =)
 

Yhteistyössä