Kyllä jokainen aikuinen osaa jotain ruokaa tehdä.
Ethän sä lapsia keskenään jätä?
Käyn itse harrastuksissa 3-6 krt viikossa.
Ulkomailla kavereitten kanssa 1-2 krt vuodessa.
4 yhteistä lasta .
Marttyyrit ne maailman perii! :saint:
Niinku jo sanoin niin voisinhan ruveta kulkeen samallain, niin sen jälkeen huomaisin että kiinnostaako sitä ollenkaan perheen yhteinen aika. Ja niinku jo sanoin niin me ei tehdä yhessä juuri mitään. Mun mielestä se kuitenki kuuluu perhe-elämään että vietetään aikaa yhessäKIN. Ja totta, joskus oonki vähän kateellinen ja tiedän että ite mun pitää perseeni kotoota hilata mutta mies tekee sen aika vaikeeksiap voithan sä lähteä vaikka kävelylle/kauppaan tms ja ottaa niin sitä omaa aikaa jos ei kerran kavereita ole. tässä alotuksessa ei tainnu nyt olla kyse edes omasta ajasta vaa siitä että sua vituttaa kun sun miehelläs on muutakin elämää kuin koti ja sulla ei. olet kateellinen ja haluaisit että mieheskin ois kaiken vapaa-aikansa neljän seinän sisällä sun kanssas.
Miksi, oi miksi teit lapsen miehelle, joka ei hoitanut edes sun omaa lasta??????!!?!?!? Ajattelitko, että muuttuu sitten kun niitä on yhtäkkiä kaksi? Tässä vois oikeasti sanoa, että niin makaa, kuin petaa...Meillä on yksi yhteinen lapsi (2v) ja minun kouluikäinen isätön lapsi. Ja en todellakaan pääse yhtään mihinkään vaikka mies olisi kotona, koska hänellä ei kestä hermot edes omaa lastaan. Minun lapsi on hiljainen ja huomaamaton, ei varmasti vaadi huomiota, mutta silti hänet pitäisi ottaa mukaan. Mies lähtee yleensä pienemmän kanssa äitinsä luo kun ei osaa olla lapsensa kanssa kaksin kotona.
No ei paha tosiaan. Kyllähän sitä aina tuollasen summan jostain saa raavittua kasaan, ois nimittäin kiva tosiaan nähä muutaki maailmaa ku tätä kotia. Pitää varmaan vaan keksiä se harrastus ja ottaa se oma aikaOk, ymmärsin väärin
Harrastus ( ratsastus) on ilmainen, teen samalla tallityöt.
Ulkomaan reissut vie n. 200- 400 per kerta .
Ei paha!
Onko sinulla muuten lapsia ja puoliso?Marttyyrit ne maailman perii! :saint:
Seuraa palstaa tarkemmin, niin sekin selviääOnko sinulla muuten lapsia ja puoliso?
Jee, olen iloinen teidän ja etenkin lastenne puolesta!!!!2 kuukauden pesäeron jälkeen nyt samassa.