Hei taas ja kiitos tervetulotoivotuksista!
Aluksi lämpimät onnittelut Graitadille ja Röönille. :hug:
Ellinooralle halusin sanoa, että en usko, että pitää olla hirveän laajat perustelut maavalinnalle. En tosin tiedä eikä niistä varmasti haittaakaan ole, mutta muistelen kuulleeni, että se on ihan hyvä peruste, että joku maa vain "tuntuu sopivalta". Siitähän tavallaan nuo meidänkin perusteet ovat lähtöisin, eli kun olemme olleet jostakin epämääräisesty syystä kiinnostuneita Saharan eteläpuolisesta Afrikasta, niin sinne on tullut sitten suuntauduttua eri tavoin elämän aikana.
Kiitos varoituksista, Trallallaa - yritetään pitää mieli mahdollisimman avoimena eri vaihtoehdoille ja muutoksille!
Seelialle kiitokset perusteellisesta kommentoinnista. Me ei olla siis vielä käyty läpi SN-pohdintoja, mutta kuten sanoin, emme odota täysin tervettä lasta, joten olemme kyllä valmiita SN-tarpeisiin. Mietittävänä vielä on, että mitä se käytännössä meille tarkoittaa, ja luulen ettei meidän resursseilla lähdetä hakemalla hakemaan hyvin vaativaa hoitoa tarvitsevaa lasta.
Voi olla, ettei lupa kahteen lapseen mene läpi, en tunne perusteluja yksityiskohtaisesti. Ja voi olla, että kaksosille katsottaisiin ennestään lapseton perhe paremmaksi, en tosiaan tiedä. Ei maailmamme siihen kaadu, jos emme saa lupaa kahteen, olisihan se joka tapauksessa _todella_ epätodennäköistä, että kohdallemme sattuisi ja meille vielä tarjottaisiin niitä kaksosia.
Ja tiedossa myös on, ettei kaikkia mahdollisesti tulevia ongelmia ratkaista sillä, että lapsi tulee adoptioperheeseen alle 3-vuotiaana. Silti se nyt on toiveemme myös niistä käytännön syistä.
Toivottelen kaikille kauniin kuulaita loppusyksyn ja alkutalven päiviä - sekä tietysti paljon hyviä lapsiuutisia. Sain itse eilen kuulla onnellisista raskausuutisista perheen sisällä, ja olen niistä aivan täpinöissäni. :heart:
Karoliina