TiikeriLilja: Aloitimme neuvonnan keväällä 2009 (muistaakseni) Eli periaatteessa olemme odottaneet 1,5 vuotta. Odotusaikahan aloitetaan laskemaan hieman erilailla kuin ulkomaan adoptiossa, eli jo silloin kun paperit menevät Pelaan. No saa nähdä miten pitkäksi oikeasti tämä odotus vedyy. Jotenkin en jaksa uskoa, että vielä vuoden päästä saisimme pidellä pikkuista vauvaa sylissämme Nyt siis pitäisi saada syyskuun aikana tuo Pelan hyväksyntä. Kovasti vihreää valoa se meidän neuvoja näyttää. Vähän jopa pistää vauhtia meidän omaan toimintaan, kun itse emme kovinkaan kiirettä ole pitäneet ja melko harvakseltaan olemme neuvonnassa käyneet. Oltaisiin siis ilmeisesti nopeammassakin aikataulussa pystytty menemään. Tämä vauhti on kuitenkin tuntunut hyvältä.
Minulla itselläni on ollut adoptio yhtenä vaihtoehtona saada omia lapsia, vaikka en tiennyt ettemme voi saada biologisia lapsia. Jo seurusteluaikoina puhuin miehelleni, että haluan myös adoptiolapsia. Ehkä tämä on "syy" miksi olemme adoptiota ajaneet eteenpäin, vaikka itsellä välillä noita tummia hetkiä tuleekin.
Vauvankaipuuta helpottaa meidän aivan ihana kummityttäremme ja tietysti myös muut kummilapset, mutta erityisesti tämä ihanuus, joka käy tuoksuttamassa meille vauvantuoksuja <3
Minulla itselläni on ollut adoptio yhtenä vaihtoehtona saada omia lapsia, vaikka en tiennyt ettemme voi saada biologisia lapsia. Jo seurusteluaikoina puhuin miehelleni, että haluan myös adoptiolapsia. Ehkä tämä on "syy" miksi olemme adoptiota ajaneet eteenpäin, vaikka itsellä välillä noita tummia hetkiä tuleekin.
Vauvankaipuuta helpottaa meidän aivan ihana kummityttäremme ja tietysti myös muut kummilapset, mutta erityisesti tämä ihanuus, joka käy tuoksuttamassa meille vauvantuoksuja <3