1
100% adam fani jensu
Vieras
Mun mielestä se on kauheinta mitä onMutta en tajunnutkaan että se on lastenesiintyjä
kuules nyt herra the maiden, adam lambert ei ole "lastenesiintyjä"!!! se on tosi ihana,komee ja sex
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä se on kauheinta mitä onMutta en tajunnutkaan että se on lastenesiintyjä
kuules nyt herra the maiden, adam lambert ei ole "lastenesiintyjä"!!! se on tosi ihana,komee ja sexjne... + adam ei oo kauhee todellakaan!jos vähän tärppäs ni älä hauku sitä .
Adam lambert on maailman paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja mä oon sen ykkös fani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katsoppas sanakirjasta merkitys sanalle "maiden" ja päättele sitten, olenko herra vai en.
Ja se on ulkonäöllisesti ja musiikillisesti minun mielestäni hirveä. Sä saat tykätä ihan täpöllä, mutta mä haukun.![]()
Adam lambertin horoskooppi on vesimiesolen adamin 100%fani!!!!!!!!!!!!!!
mikä on adam lambertin faniposti osoite?koska kohta on sen synttärit ja mä haluaisin lähettää sille synttäri onnittelut.tiedän se ei mene heti se kirje joten se myöhästyy vähän mutta kuitenkin.olen iki-kiitollinen sile joka sen mulle antaa.(katsoskun en osaa englantia kovin hyvin ja adamin sivuilla kaikki on englanniksi joten auttakaaa.)