Adam Lambert faniposti!!!!!kiireellinen kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adamfani98<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuules nyt herra the maiden, adam lambert ei ole "lastenesiintyjä"!!! se on tosi ihana,komee ja sex:D jne... + adam ei oo kauhee todellakaan!jos vähän tärppäs ni älä hauku sitä .

Katsoppas sanakirjasta merkitys sanalle "maiden" ja päättele sitten, olenko herra vai en. :D
Ja se on ulkonäöllisesti ja musiikillisesti minun mielestäni hirveä. Sä saat tykätä ihan täpöllä, mutta mä haukun. :)

Katsoppas sanakirjasta merkitys sanalle "maiden" ja päättele sitten, olenko herra vai en. :D
Ja se on ulkonäöllisesti ja musiikillisesti minun mielestäni hirveä. Sä saat tykätä ihan täpöllä, mutta mä haukun. :)

kuule"mikä lie sitten oletkaan"en kaipaa sun tyhmiä sanakirjojas mut en riitaakaan sitä en tullu tänne tekee!ja miks tänne tulaan jos haukutaan? vaikken oo mikään "ylläpitäjä"kysympähän vaan koska toi on järetöntä humpuukkii:) hehheh... ADAM ON ÄLYTTÖMÄN IHANA!!!

Lol!Ei kukaan voi olla sen ykkös Fani koska ööö...faneja on aika paljon ja ööö aika lol onhan adma ihan hyvä ja silleen mutta ei siittä voi kinata kuka on ykkös Fani koska niitä on milioonia tyyliin

mikä on adam lambertin faniposti osoite?koska kohta on sen synttärit ja mä haluaisin lähettää sille synttäri onnittelut.tiedän se ei mene heti se kirje joten se myöhästyy vähän mutta kuitenkin.olen iki-kiitollinen sile joka sen mulle antaa.(katsoskun en osaa englantia kovin hyvin ja adamin sivuilla kaikki on englanniksi joten auttakaaa.)

ja munaa vaillle!...se on miehistä kiinnostunut!

Yhteistyössä