aconin ovistestistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaks plus 5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kaks plus 5

Jäsen
15.02.2006
526
0
16
kertokaahan rakkaat kanssakuumeilija sisaret..

käytän aconin kasettimallista ovistestiä ensimmäistä kiertoa, ja haamu on nyt vahvistunut, mutta tulos hämmästyttää...

testiviivasta puolet on tummempaa kuin kontrolliviiva ja puolet vaalempaa. onkos kysessä joku puolittainen ovis ;) vai voisko tämä nyt sitten olla se oikea ovis? siis viivan myötäisesti puolet ja puolet.

kiittää ja kumartaa jos joku osaa ohjeistaa!

masukki

no noista en oo varma mut kotitesti.fi:n liuskatestil mä testasin ni tuli just tommonen et toine puoli tumma ja toine hailakampi ni sillo tiettävästi myös ovis tapahtui ku kaikki muutki merkit ol selvät ja siitä kierrosta myös raskauduin :heart:

tasavahvojahan viivat oli, testiviiva vaan puolet ohkasempi kuin kontrolli. nooh, jatketaan testailua. olen kyllä tyytyväinen siihenki jos vahvituminenkin merkkaa että jotain tapahtuu, koska mua peloteltiin alkuviikosta PCO:lla joten tiedän etten ehkä ole aivan toivoton tapaus ;)

miracle:sitten minä ovuloisin koko ajan :laugh: :laugh: Koska jostain syystä saan aina tosi vahvan viivan testiin (nyt jo reiun viikon tikuttanut) mutta vain kerran sain sellaisen viivan että se oli jopa hieman vahvempi kuin kontrolliviiva.Onkohan mulla jotenkin poikkeuksellisen peruskorkea LH-taso????

no mul ainaski tulee pitkään viivaa kyllä et on selvä viiva mut sen viivan tummumisen kyl huomas sit sillo.. tiedä sit, ja oha noissa varmaa erojakin ku eihä kaikki ees saa minkäälaist plussaa ovistestiin vaikka raskautuiskin :)

Uusimmat

Yhteistyössä