Abortin vastustajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyväksikäytetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyväksikäytetty

Vieras
Onko minut tuomittava kuolemaan, koska mulle on tehty abortti, kun olin 14v? Ehkäisystä en ollut koskaan kuullutkaan (ei kukaan kertonut), ja minut painostettiin aborttiin, en edes tajunnut, että mulla olisi muita vaihtohtoja.. :(

Miksi sinua pitäisi tuomita? Olisiko lapsen pitäminen ollut sinulle vaihtoehto? Olit itse vielä lapsi ja kaikessa tietämättömyydessäsi kykenemätön hoitamaan lapsesi -olenko oikeassa? Täällä vaahdotaan abortin tekijän itsekkyyttä, mutta monessa tapauksessa abortti on syntymättömän lapsen paras.

En tuomitse, muita kuin sellaisia abortin tekijöitä, jotka ovat ajattelemattomuuttaan joutuneet tilanteeseen tai tekevät sen pelkästä mukavuuden halusta. Mutta kyllä pussissa olet elänyt, jos et 14v ole ehkäisystä kuullutkaa oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Asda:
Miksi sinua pitäisi tuomita? Olisiko lapsen pitäminen ollut sinulle vaihtoehto? Olit itse vielä lapsi ja kaikessa tietämättömyydessäsi kykenemätön hoitamaan lapsesi -olenko oikeassa? Täällä vaahdotaan abortin tekijän itsekkyyttä, mutta monessa tapauksessa abortti on syntymättömän lapsen paras.

Turha väittää tällästä tekopyhyyttä niin kauan kun lapsen ois voinu antaa adoptioonkin!! Miks muka väkivaltainen kuolema ois yhdenkään terveen lapsen paras??

No ei tietenkään. Ei tuon ikäinen vielä kykene tekemään tuollaisia päätöksiä, varsinkaan painostuksen alla. Ihan turha on kantaa syyllisyyttä siitä. Se, joka teki väärin, oli se, joka sinut raskaaksi saattoi ja sitten painosti aborttiin (jos oli sama henkilö).

Jos evoluution mukainen kehitys olisi halunnut aborttia niin se olisi muovannut naisten vatsaan vetoketjun, jotta sikiön saa helposti ulos. Nyt ei naisissa ole vetoketua mainitsemaani asiaan, joten katson abortin luonnon tahdon vastaiseksi, joten en hyväksy sitä. Huolehtikaa elinikäisestä ehkäisystä jos ette lapsia halua

Alkuperäinen kirjoittaja +++++:

Turha väittää tällästä tekopyhyyttä niin kauan kun lapsen ois voinu antaa adoptioonkin!! Miks muka väkivaltainen kuolema ois yhdenkään terveen lapsen paras??

Samaa mieltä minäkin. abortti on väärin. Adoptioon jos ei voi itse pitää.

Ei musta abortissa ole mitään tuomittavaa, kunhan sen tekee ihan raskauden alkuvaiheessa. Viikolla 20 ei kyllä mielestäni pitäisi saada aborttia enää mistään sosiaalisista syistä, eiköhän ne sosiaaliset syyt ole tiedossa jo alkuraskaudessa (toisin kuin sikiön vaikea vammaisuus, joka tekisi sen elinkelvottomaksi kohdun ulkopuolella).

Nyt en viittaa ap: tapaukseen. Niin kauan kuin lastensuojelulaki astuu voimaan vasta lapsen syntymästä, abortti on monessa tapauksessa parempi vaihtoehto kuin synnytys. Luepa tilastot vaikkapa FAS-lapsista vuosittain. Kenen etua siinä ajatellaan?

Nyt en viittaa ap: tapaukseen. Niin kauan kuin lastensuojelulaki astuu voimaan vasta lapsen syntymästä, abortti on monessa tapauksessa parempi vaihtoehto kuin synnytys. Luepa tilastot vaikkapa FAS-lapsista vuosittain. Kenen etua siinä ajatellaan?

No ei ainakaan sen syntymättömän lapsen, jos abortti tehdään siks että juoppo akka vois jatkaa rauhassa ryypiskelyjään!
Ihan oikein että päihteidenkäyttäjien pakkohoitolaki on ollu käsittelyssä.

No ei ainakaan sen syntymättömän lapsen, jos abortti tehdään siks että juoppo akka vois jatkaa rauhassa ryypiskelyjään!
Ihan oikein että päihteidenkäyttäjien pakkohoitolaki on ollu käsittelyssä.

Ei se juoppo akka lakkaa ryypiskelmästä vaikkei aborttia saisikaan, ainoa joka siinä kärsii on se lapsi joka sitten syntyy. Mutta oikeassa olet päihteidenkäyttäjien pakkohoitolaista.

Yhteistyössä