H
hmm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Vai onko mitään ilmoittamatta (joo, luin profiilitekstin kyllä ) häippäissyt?
näin käsitin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Vai onko mitään ilmoittamatta (joo, luin profiilitekstin kyllä ) häippäissyt?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:ja ap:llä oma kehu haisee![]()
![]()
![]()
Kuule käske vaikka modeja katsomaan jostakin. EN OLE AP.
Tässä on hyvä merkki vainoharhaisuudesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Vai onko mitään ilmoittamatta (joo, luin profiilitekstin kyllä ) häippäissyt?
näin käsitin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:ja ap:llä oma kehu haisee![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:ja ap:llä oma kehu haisee![]()
![]()
![]()
Kyllä se vainoharhaisuutta ruokkii, jos nimimerkkiä ap käyttävä kieltää olevansa ap.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sinänsä kyllä ihmettelen, miksi noin yhtäkkinen häippäisy, kun ei ollut edes mitään kiistaa palstalla tms. No, jos hänelle tuli vain mitta täyteen palstailua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä taas Åbo oli niin feikki kuin olla vaan voi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä taas Åbo oli niin feikki kuin olla vaan voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä taas Åbo oli niin feikki kuin olla vaan voi.
harmi että asuu melkein meidän naapurissa ja väistämättä tulee törmättyä joskus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä taas Åbo oli niin feikki kuin olla vaan voi.
harmi että asuu melkein meidän naapurissa ja väistämättä tulee törmättyä joskus![]()
En väittänytkään, ettei kyseistä ihmistä olisi vaan antoi takuulla eri kuvan elämästään mitä oikeasti eli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä taas Åbo oli niin feikki kuin olla vaan voi.
Sitä juuri ei ollut. Aina looginen ja hysterisoimaton mielipiteissään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se kumma kun hän on ollu palstalta pois "lopettanut" kolme päivä sitten ja ... näitä ketjuja on lähes tunnin välen harmailta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se kumma kun hän on ollu palstalta pois "lopettanut" kolme päivä sitten ja ... näitä ketjuja on lähes tunnin välen harmailta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se kumma kun hän on ollu palstalta pois "lopettanut" kolme päivä sitten ja ... näitä ketjuja on lähes tunnin välen harmailta![]()
No kun harmailla on ikävä Åboa vaikka se onkin niin kamala ja ilkeä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se kumma kun hän on ollu palstalta pois "lopettanut" kolme päivä sitten ja ... näitä ketjuja on lähes tunnin välen harmailta![]()
No kun harmailla on ikävä Åboa vaikka se onkin niin kamala ja ilkeä. :xmas:
Juu etenkin sillä harmaalla vähän niinkuin mustalla joka näitä ketjuja aloittelee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:maalaisjärkeä! Täällä niin moni epävakaa ja vainoharhainen ja aggressiivinen jne.
Åbolla oli jalat maan pinnalla, ja järki päässä!
Ei mulla muuta, harmi kun lopetti.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:maalaisjärkeä! Täällä niin moni epävakaa ja vainoharhainen ja aggressiivinen jne.
Minusta taas ei. Maalaisjärjellä varustettu ei jää kiinni suoranaisesta valehtelusta niin usein kun åbo. Mielestäni oli itsekäs omaan napaan tuijottava laiskottelija .
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:maalaisjärkeä! Täällä niin moni epävakaa ja vainoharhainen ja aggressiivinen jne.
Minusta taas ei. Maalaisjärjellä varustettu ei jää kiinni suoranaisesta valehtelusta niin usein kun åbo. Mielestäni oli itsekäs omaan napaan tuijottava laiskottelija .