Hei Björn!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ois asiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ois asiaa

Vieras
Moni kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä.

Ei millään pahalla, mutta kannattaiskohan sunkin laskeutua takas maan päälle? Se että sä olet kaunis, ei tosiaan riitä niin pitkälle että voisit käyttäytyä miten sattuu ja ilkeillä täällä kaikille aiheesta kuin aiheesta.

Ei mulla muuta.

Kuule artist, ei mun nähdäkseni ole ilkeyttä se, jos kysyy tai kyseenalaistaa.

Pöljää on taas tehdä ihan erillinen haukkumaketju, jos joku ei kommentoi aloitetussa ketjussa oman mielen mukaisesti.

En ole tuon ks. ketjun aloittaja, mutta sen voin myöntää että tuo pilkunnussinta siinä ketjussa oli viimeinen tikki tähän ärsytykseen. Mä olen tässä nyt kuukauden verran kattellut tän naikkosen juttuja, ja miettinyt että on tainnut jollain vähän nousta kusi päähän...

En ole tuon ks. ketjun aloittaja, mutta sen voin myöntää että tuo pilkunnussinta siinä ketjussa oli viimeinen tikki tähän ärsytykseen. Mä olen tässä nyt kuukauden verran kattellut tän naikkosen juttuja, ja miettinyt että on tainnut jollain vähän nousta kusi päähän...

Kiitos arvokkaasta ja täsmällisestä palautteestasi. Näin saamme kehitettyä palveluamme entistäkin paremmaksi.

ap annatkin itsestäsi oikein sivistyneen kuvan kun teet tällaisia aloituksia. Mitä björniin tulee, niin minusta hän on mukava ja asiallinen palstailija, eräät eivät vain taida kestää kritiikkiä jota björn tai joku muu antaa. Esim tuo sängynrakentamisketju oli asiallinen kunnes jollain harmaalla kilahti.

Kannattaa katsoa peiliin, jos tuntuu että aina ne on ne MUUT jotka saa veren kiehumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;25374070:
Musta tää on ihan aiheesta tää ketju :)

minusta tällaiset ketjut ovat aika ikäviä. Otetaanpa jonkun keskiverto harmaan kaikki viestit kuukauden ajalta, niin varmaan björnin kommentit ovat positiivisemmasta päästä kuitenkin. Ja mitä björnin viimeisimpiä viestejä
selailin, niin eipä osunut silmiin sellaisia joista nyt pitäisi herne nenuun vetäistä.

Yhteistyössä