Åbo oli harvoja palstalla, jolla oli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
ja ap:llä oma kehu haisee :whistle: :whistle: ;)

Kuule käske vaikka modeja katsomaan jostakin. EN OLE AP.

Tässä on hyvä merkki vainoharhaisuudesta :o

Kyllä se vainoharhaisuutta ruokkii, jos nimimerkkiä ap käyttävä kieltää olevansa ap.

Jos satuit katsomaan, niin korjasin virheeni... Luepas koko ketju.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sinänsä kyllä ihmettelen, miksi noin yhtäkkinen häippäisy, kun ei ollut edes mitään kiistaa palstalla tms. No, jos hänelle tuli vain mitta täyteen palstailua.

Näin mä luulen. Eihän sitä tarvitte mitään kauheita riitoja olla jos haluaa lopettaa palstaalun.

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä taas Åbo oli niin feikki kuin olla vaan voi.

harmi että asuu melkein meidän naapurissa ja väistämättä tulee törmättyä joskus ;)

En väittänytkään, ettei kyseistä ihmistä olisi vaan antoi takuulla eri kuvan elämästään mitä oikeasti eli.

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Mun mielestä taas Åbo oli niin feikki kuin olla vaan voi.

harmi että asuu melkein meidän naapurissa ja väistämättä tulee törmättyä joskus ;)

En väittänytkään, ettei kyseistä ihmistä olisi vaan antoi takuulla eri kuvan elämästään mitä oikeasti eli.

Eikö hän sitten enää elä?

On se kumma kun hän on ollu palstalta pois "lopettanut" kolme päivä sitten ja ... näitä ketjuja on lähes tunnin välen harmailta ;)

No kun harmailla on ikävä Åboa vaikka se onkin niin kamala ja ilkeä. :xmas:

On se kumma kun hän on ollu palstalta pois "lopettanut" kolme päivä sitten ja ... näitä ketjuja on lähes tunnin välen harmailta ;)

Edelleen, en ole åbo. Onko se niin vaikea ymmärtää, että joku ehkä piti hänen tyylistään täällä palstalla? En minä muita palstalaisia kaipaisi, tai ehkä muutamaa, mutta åbo oli kyllä piristävän järkevä tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Juu etenkin sillä harmaalla vähän niinkuin mustalla joka näitä ketjuja aloittelee

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Juu etenkin sillä harmaalla vähän niinkuin mustalla joka näitä ketjuja aloittelee

Voi Luoja... No usko sinä vainoharhaisuuksissasi mitä haluat.

Mä taas väitän että suuriosa täällä olevista palstailijoista on varustettu hyvällä maalaisjärjellä, mutta kun kirjoittajia on satoja ja toiset kovinkin näkyviä niin toki joukkoon mahtuu kaikenlaista. En usko, että tämä palsta hirveästi erottuu "normaali elämästä" missä suurinosa ihmisistä on mukavia. :)

Veikkaan vahvasti, että Åbo vain testaa millaisia reaktioita hänen lopettamisensa saa aikaan. Paljon laihduttaneilla on 10 prossan todennäköisyys pitää kilonsa poissa. Veikkaisin et paljon palstailevilla on sama todennäköisyys pysyä lopetuspäätöksessään ;)

maalaisjärkeä! Täällä niin moni epävakaa ja vainoharhainen ja aggressiivinen jne.

Åbolla oli jalat maan pinnalla, ja järki päässä!

Ei mulla muuta, harmi kun lopetti.

Minusta taas ei. Maalaisjärjellä varustettu ei jää kiinni suoranaisesta valehtelusta niin usein kun åbo. Mielestäni oli itsekäs omaan napaan tuijottava laiskottelija .

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
maalaisjärkeä! Täällä niin moni epävakaa ja vainoharhainen ja aggressiivinen jne.

Minusta taas ei. Maalaisjärjellä varustettu ei jää kiinni suoranaisesta valehtelusta niin usein kun åbo. Mielestäni oli itsekäs omaan napaan tuijottava laiskottelija .

Peesi...

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

kertoi mm. että lapsensa pitävät kuukauden loman, no kuitenkin toisessa ketjussa kumosi asian ja oli viemässä eri paikkaan heitä joululomalla jo.

Lisäksi esitti olevansa aina tekemässä jotain , olevansa sosiaalinen ja kyläilevänsä ja harrastavansa vaikka oli palstalla käytännössä aina 24/7. ja väitti opiskelevansa mutta kyllä on hoitajan opinnot meneeet helpoiksi jos voi silti roikkua kaikki arkipäivät netissä ja lapsetkin olivat kuulemma hoidossa vaan pari tuntia päivä ja silti heitä ei muut hoida kuin äiti... Mutta jos äiti on hereilläoloajan palstalla ja lapsetkin vaan silloin tällöin muutaman tunnin hoidossa (on kertonut monessakin ketjussa miten vähän ja lyhyitä päiväiä tulee) ja kukaan muu esim. mummot eivät hoida, ja äiti kykenee samalla opiskelemaan vaika on käytännssä hereilläoloajan palstalla ja lapsetkin on äidin kanssa 24/7.

siis niin miljoonia juttuja jotka eivät täsmää. Tuntuu elävän kokonaan omassa mielikuvitusmaailmassaan. Jos jää kiinni valheista niin on joko vaiti tai selittää aina pitkästi. Yleensä harvaa palstailijaa kiinnosti valheet, jostain syystä ihmiset haluavat mennä mukaan tällaiseen ja uskoa tällaista juttua.

Yhteistyössä