Äänestys! Saako jäätelöä syödä yleisillä leikkipaikoilla ja pihoilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ken guru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saako jäätelöä syödä yleisillä leikkipaikoilla ja pihoilla

• Äänestäjiä yhteensä
    42
  • Kysely suljettu .
[QUOTE="mitäh";23949727]siksi, että jollekin voi tulla paha mieli, kun ei saa jäätelöä.[/QUOTE]

Toisaalta, miksi kaupassa saa sitten myydä jädeä...mulle tulee ainakin paha mieli silloin kun mulla ei oo varaa ostaa jädeä lapsille.:snotty:

Saa.
Meillä pieni taapero ei kyllä ymmärrä jos toinen syö jäätelöä pihalla tai missä tahansa muualla eikä itse saa. Mä en pysty katsoa sitä surkua niin mulla on käsilaukussa aina niitä ja muita hankalia tilanteita varten rusinarasia. Joo, kuulostaa nuijalta mutta ei ole tarvinnut turvautua kun kerran siihen rasiaan, muut tilanteet saatu hoidettua ilman ;)

Sillä logiikalla ettei saisi, niin ei aikuinenkaan saa juoda olutta, kahvia tms kesäterassilla, omalla pihallaan jne. ellei tarjoa kaikille paikalla olijoille. Tai ostaa jäätelöä kioskilta kaupungilla ja syödä se kioskin läheisyydessä ellei osta kaikille ympäristössä olevalle.

Ihan hullua ettei saisi.

• Tykkää
Reactions: Blue cat
Typerä kysymys, eihän sitä kukaan kielläkään.

Sen sijaan, jos siinä leikkipuistossa tai pihalla on samaan aikaan pieniä lapsia, joiden tiedät pahoittavan mielensä, on sen jätskin avaaja kyllä moukka. Mutta moukkamaisuushan ei sekään tietenkään laitonta ole.

Typerä kysymys, eihän sitä kukaan kielläkään.

Sen sijaan, jos siinä leikkipuistossa tai pihalla on samaan aikaan pieniä lapsia, joiden tiedät pahoittavan mielensä, on sen jätskin avaaja kyllä moukka. Mutta moukkamaisuushan ei sekään tietenkään laitonta ole.

Missä se raja menee, että lapsi ei ole enää pieni ja voi pahoittaakin sen mielensä? Eikö aikuisista ole käsittelemään sitä lapsen pahaa oloa mitenkään?

Yhteistyössä