Äänestäisitkö Haavistoa jos hän olisi hetero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Olen huomannut että monet jostain syystä hehkuttavat Haaviston homoutta, ja homouden vuoksi haluavat hänet presidentiksi. Entä jos hän olisikin ihan tavallinen hetero?

Kysymyksen voi toki asettaa toisin päinkin, niille jotka eivät äänestä homouden vuoksi, niin äänestäisitkö jos hän olisi hetero?

Äänestäisin.

Mä en äänestä homoa tai heteroa, äänestän vaan mielestäni parempaa prseidentti ehdokasta.
Äänestääkö Niinistön kannattajat Niinistö siksi, koska hän on hetero?

Mun mielestä paras olis ollu, jos kukaan ei tietäis Haaviston seksuaalisesta suuntautmisesta, olisi paljastanut asian vasta vaalien jälkeen ;D

[QUOTE="vieras";25521036]Äänestäisin. Minulle hänen homoutensa on ihan yhdentekevä asia ja olin jo päättänyt äänestää häntä ennen kuin kuulin hänen homoudestaan.[/QUOTE]
Missä kaapissa sä oot asunu? vai todistaako tämä kuinka tunnettu henkilö Haavisto on?

En äänestäisi, koska äänestän häntä siksi että hän on homo

[QUOTE="vieras";25521088]Missä kaapissa sä oot asunu? vai todistaako tämä kuinka tunnettu henkilö Haavisto on?[/QUOTE]

En ole tuo "vieras", jolle vastaat, mutta minäkään en tiennyt Haaviston homoudesta kun olin jo päättänyt äänestää häntä mielipiteiden perusteella. Ja kun homous selvisi minulle, hetken aikaa emmin, että mahtaakohan homolla olla mitään mahdollisuutta nousta Suomessa presidentiksi vai meneekö ääneni "hukkaan" - mutta äänestin kuitenkin ja hyvä että äänestin.

Ehkä asun kaapissa, mutta mikä oleellisinta, minua ei tippaakaan kiinnosta poliitikkojen parisuhde-elämä enkä seuraa iltapäivälehtiä. En tiedä Niinistönkään perhe-elämästä yhtään mitään (onko lapsia vai ei - who cares?) ja kuulin naimisiinmenostakin vasta paljon myöhemmin, ja lähinnä siksi, että vaimo on kotoisin näiltä seuduilta.

En. En tykkää niinistöstäkään, mut äänestin sitä eka kierroksella kun oikeesti ei ketään muuta vois laittaa Suomea edustaan.
Ja kyllä niinistön cv, koulutus ym on paremmat.

[QUOTE="vieras";25521103]Ihan niinkuin kaikki äänesti Tarjaa kun se on lesbo ja sit se menikin miehen kaa naimisiin O)[/QUOTE]

Pitäisikö Haavistonkin ottaa ero ja mennä vastoin suuntautumistaan mennä avioliittoon naien kanssa. Näinhän ilmeisesti punamummon kohdalla kävi. Hermot petti ja teki lumeavioliiton puoletoverin ja naapurin kanssa. Aika tavalla tämä on näkynyt eri tilaisuuksissa, joissa kumpikin on mennyt omia menojaan.

Jos olisi kaksi Niinistöä, niin saattaisin heistä äänestää sitä homo, ihan vain, että olisihan se kiva kun olisi vähän normaalista poikkeava pressa. Mutta Haavistoa en äänestä.

On huvittavaa, että ne, jotka vielä vähän aikaa sitten kovaan ääneen moittivat ja haukkuivat Kokoomusta suomalaisten rahan syytämisestä esimerkiksi Kreikkaan, äänestävät nyt innokkaasti Niinistöä vallitsevan taloustilanteen vuoksi.

Aika epäjohdonmukaista.

luulenpa että olisin äänestänyt ja äänestäisin. Toki homous voi olla etu, mutta eiköhän suomi oo sen verran takapajula vielä että vähintään yhtä paljon siitä on haittaa.
En mä oo koskaan ymmärtänyt sitäkään että pitää äänestää naista (siksi että on nainen), vaikka tavallaan naispresidentti olikin hieno juttu. Itse äänestän aina ihmistä, jonka arvoilla, ajatuksilla ja teoilla on merkitystä enemmän kuin vastaavanlaisilla ominaisuuksilla.

Yhteistyössä