Äänestäisitkö Haavistoa jos hän olisi hetero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äänestäisin Haavistoa vaikka hän olisi aseksuaali :). Mielestäni Haavisto on paras ehdokkaista ja tällä toisella kierroksella paremmuus vain korostuu kun vastassa on Niinistö, jonka arvot on minulle liian kovia.

Voin myös suoraan sanoa, että Niinistö olisi saanut ääneni tokalla kierroksella ainoastaan siinä tapauksessa, että vastakumppani olisi ollut Soini. Muuten kuka tahansa kandidaateista olisi ollut enemmän minun makuuni kuin Niinistö.

En ole tuo "vieras", jolle vastaat, mutta minäkään en tiennyt Haaviston homoudesta kun olin jo päättänyt äänestää häntä mielipiteiden perusteella. Ja kun homous selvisi minulle, hetken aikaa emmin, että mahtaakohan homolla olla mitään mahdollisuutta nousta Suomessa presidentiksi vai meneekö ääneni "hukkaan" - mutta äänestin kuitenkin ja hyvä että äänestin.

Ehkä asun kaapissa, mutta mikä oleellisinta, minua ei tippaakaan kiinnosta poliitikkojen parisuhde-elämä enkä seuraa iltapäivälehtiä. En tiedä Niinistönkään perhe-elämästä yhtään mitään (onko lapsia vai ei - who cares?) ja kuulin naimisiinmenostakin vasta paljon myöhemmin, ja lähinnä siksi, että vaimo on kotoisin näiltä seuduilta.

:D Jos Haavisto on kansainvälisesti ja suomessa niin tunnettu ja arvostettu kuin väitetään, niin kyllä aika kaapissa saa olla jos ei tota tiedä. Hän on kuitenkin 10 vuotta elänyt rekisteröidyssä parisuhteessa ja sitä ennen seurustellut ihan julkisesti..

Ja tässä toive
Flores itse toivoo kuitenkin elämän jatkuvan mahdollisimman tavallisena.
– Haluan tehdä omaa työtäni ja jatkaa ammattiani, tehdä mun juttuja. Kyllä tilanne voi muuttua, mutta yritän kuitenkin jatkaa normaalia elämää.

On huvittavaa, että ne, jotka vielä vähän aikaa sitten kovaan ääneen moittivat ja haukkuivat Kokoomusta suomalaisten rahan syytämisestä esimerkiksi Kreikkaan, äänestävät nyt innokkaasti Niinistöä vallitsevan taloustilanteen vuoksi.

Aika epäjohdonmukaista.

Nämä on henkilövaalit ja valitettavasti toisella kierroksella on valittavana vain kaksihenkilöä, joten paljoa vaihtoehtoa ei ollut ketä äänestää.

Mä kyllä luultavasti äänestän Haavistoa, ja äänestäisin tässä tilanteessa, vaikka olisi kultainen noutaja tai mitä hyvänsä.. Mua vain henk.koht.ellottaa Sale ja Salen aatokset, sen ilmeet ja kaikki nyt jotenkin.. Lapsellista on juu, ja tiedän, että siitä joka tapauksessa tulee pressa, mutta saahan sitä kiukutella, saahan?? Ja jos Pekka porhaltaisikin pressaksi, niin Wau!!

[QUOTE="Diinu";25523678]Äänestäisin jos olisi hetero. Ihmiset voi homostella kotona mutta ei noin julkisessa asemassa.[/QUOTE]

Tuskin Haavisto puolisoineen harrastaisi seksiä suorassa TV-lähetyksessä, joten eiköhän sun herkät silmät ole turvassa vaikka Haavisto voittaisikin.

Pitääköhän tästä avata uus keskustelu, mutta mikä Vihreissä on vikana? Luin niiden sivut, ja ei siellä nyt mitään pöllömpää ollut, aika hyvää luettavaa itseasiassa.

En osaa sanoa.

Minua ärsyttää eniten Haaviston vihreys. Omat kokemukset Vihreiden suhtautumisesta poliittisesti eri tavalla ajatteleviin ovat niin huonoja, että se tekee äänestämisestä vaikeaa. En halua antaa ääntä minkäänlaiselle vastajytkylle. Haavisto ei tähän joukkoon onneksi kuulu.

Yhteistyössä