Äänekäs naapurusto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuuntelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuuntelija

Vieras
Ei kovin usein, mutta silloin tällöin ei pysty nukkumaan rauhassa, kun naapurin yksinhuoltaja saa kunnolla. Ongelmallista on se, että alkaa itseäki panettaa. Vaimo mulla on, jonka kanssa sitten kyllä puretaan.. B)

Onkos muilla vastaavia ongelmia ja mitä olette tehneet? Välillä löydän itseni salakuuntelemasta :laugh: :ashamed:

Ongelmana tämä on viattomimpia, mutta joskus kun ähkiminen tuntuu kestävän piiitkään ja erikoisina vuorokauden aikoina. Esim klo 2-3 yöllä, aamulla klo 7 jne.

Ymmärrän, että kun on lapsellinen ihminen niin pitää huomioida lapset. Ja vaikka yksin asuu niin ei se ihan aina miestä vailla siellä huutele :p

No sitähän mä sanoin, et se on ongelma ku alkaa haluttamaan, vaikka ei haluaisi esim. keskellä yötä tietäen koko ajan, että aamulla on jaksettava nousta aikaisin.

Ongelmanhan voi kiertää tyydyttämällä itsensä (+ puolison jos paikalla) ja nukahtamalla. Periaatteessahan tollainen tuo lisää potkua makuuhuoneeseen, mutta näin ei ole myöhäisten aikojen ja sattumien vuoksi ollut meillä toistaiseksi. Siinähän käy kohta niin, että naapurit alkavat ihmetellä, kun täältä päin kuuluu rakkauden ääniä. B) Tulee kilpailu viälä. :D

Arvasin, että se häiritsee jos ei itsellä onnista samaan aikaan.

Olisi täyttä tuskaa kuulla, kun toiset rakastelee, jos itse ei saisi samalla. ;)

Onhan noita ääniä kuultu rivitalossa ja kyllähän ne kieltämättä kiihottaa.

onko tällä yksinhuoltajalla lapsi/lapset kotona, kun naiskentelee äänekkäästi? olisi varmaan aika puuttua, jos lapsia kotona... jos äänet kuuluu naapuriinkin :o

No mitäs se haittaa jos lapset ei siihen herää?? Meillä ei muksut ainakaan reagoi mitenkään, joten eipä olla suotta hissuteltu. Ja jos herää niin ei niitten nähden/kuullen olla paneskeltu.

Joo. Naapurin rouva on aika äänekäs. Mikäs siinä, ei se mua haittaa. Huohotusta ja litinää sekä sängyn natinaa. ;) Omaa kättä joutunut kyllä välillä käyttään kuunnellessa... :whistle:

naapurin sinkku nainen ..

eräässä kerrostalossa asuessani avosiipan kanssa..

Naapurin simpsakka sinkku nainen..ja vain naisen oma ääni,
ilmeisesti harrasti soolosexiä yksin.JA USEIN, se sitten oikein
kaikui myös rappukäytävässä ..kuin uliseva koira... ja sitä
kesti KAUAN AINA KERRALLAAN..

V*TUTTI.. sillä mun mies alkoi olla kiinnotunut niistä äänistä..
ja meillä ei siihen aikaan ollu enää kunnollista sexielämää..

no,
sitten olin paljon työn takia eri paikkakunnalla..niin epäilen
mun exän toteuttaneen jotain perverssiä..??!!

Tiedän yhden tyypin (ei siis meidän ruokakunnasta), joka kuunteli naapurin elämää korva seinässä kiinni. Välillä otti stetoskoopinkin avuksi, lääketieteen opiskelija kun oli. Huh huh, monenlaistahan sieltä oli kuulunut!

Törkeää toimintaa joka tapauksessa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2006 klo 19:27 Nainen kirjoitti:
Kuule IsoMies, miten se litinä kuuluu naapurista sinun korviisi? ;)
Melkoista tuo litinä.......
Ainakin tässä 70-luvun elementtitalossa kuuluu kärpäsen pierukin seinän läpi..

Kuulen aika ajoin naapurista piiskaniskuja ja käsirautojen kolinaa ilmeisesti sängyn päädystä. Sitä kestää aikansa, ja hommat jatkuu muutenkin. Pitkän ajan kuluttua ovat vuorossa orgasmit, joista jokainen normaalikuulolla varustettu pääsee osalliseksi rappukäytävässä ja jopa ulkona saakka vaikka alimmassa kerroksessa eivät olekaan. B)

Mua kyselivat mukaan joskus kännisinä tullessaan "kouluttamaan vaimoa", mutta en uskaltanut silloin enkä vieläkään sellaisia juttuja. :headwall:

Edellisessä paikassa (solukämppä) kuuli hyvin mitä viereisessä huoneessa tehdään. Sitten ne pisti aina musan kovalle siellä ja sitten kun oltiin eropaineet saatu tasatuksi, tultiin muina miehinä ja naisina naama hiessä ulos sieltä katselemaan telkkaria ja juomaan kahvia. Suhtauduin asiaan luonnollisesti enkä yrittänyt kuunnella mitä he tekivät, mutta joskus kysäisin solukaverilta, että muistattehan ehkäisyn niin tyttö punastui aivan ja nauroimme molemmat kovaa.. :D :laugh:

niin...eilinen sessio kesti yli 3 tuntia...ja yritin olla hiljaa,mutta eihän se onnistunut...

Nyt sitten on ollut vaikeeta ....

heh..kerrostalossapa hyvinkin... :kieh: B)

Yhteistyössä