Avio- ja perhe-elämä mättää ja pahasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avunpyytäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avunpyytäjä

Vieras
Olemme todellakin naimisissa ja on lapsia. Ei vain tunnu onnelliselta eikä muutenkaan perhe-elämältä. Itse en saisi tehdä mitään, joka kiinnostaisi vapaa-aikanani, kuen harrastukset jne. On vain työ ja sen jälkeen lasten hoito. Miten saisin ilman riitaa puolisolleni selvitettyä, että tarvitsisin välillä vapaatakin? Tämä rassaa niin rakkauselämä kuin muitakin toimintoja. Emme edes pysty keskustelemaan rauhassa, ilman että muuttuu riidaksi. Sitten alkaakin nimittelyt ja muut asiaan liittyvät, kunnes kumpikin on vitt**ntunut toisiinsa ja loppuillat meneekin toisista erillä. Hyvä että samaan sänkyyn enä mahdutaan nukkumaan. Kesälomakin on päällä, mutta emme ole perheenä tehneet yhtään mitään.

Onko muilla samoja ongelmia ja miten nistä olette selvinneet?

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Tuleeko ja meneekö mies miten tykkää? Koskeeko rajoitukset vain sua?

Öö... hieman pitää näemä korjata kirjoitusta. Olen itse isäntä. Olen vaimolleni sanonut, että kun olen kotona, hän saa mennä itse minne haluaa. Itse menen kun olen ilmoittanu siitä etukäteen, vaikkkin saan siitäkin kuulla. Hän vain ei itse halua yksinään mennä minnekään. Tahtoo vain olla kotona koneen ääressä facebookissa ja muissa sivustoilla, jolloin en saa edes kysyä mitään, kun kuulemma häiritsen. Tiuskii vain. Itseäni kiinnostaisi mennä kuntosalille ja muu virkistystoiminta, en kuitenkaan tarkoita baareja ja muita kuppiloita. Alkaa vain tilanne harmittamaan. Jos jotain teen kotona esim. ruokaa, ikänä en tee vaimon mielestä oikein vaikka lopputulos olisi sama. Seljän takana vahditaan.

Yhteistyössä