Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä ne hiilet on??
Eiks ne mahtanu olla siellä lukollisessa kaapissa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä ne hiilet on??
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä ne hiilet on??
Eiks ne mahtanu olla siellä lukollisessa kaapissa
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:|O |O Ei tuota voi päästä läpi :headwall:
älä ny vaa sano et teit saman ku mää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Minä en löydä kun yhen sen mustan pallon tms.. missä se toinen? tuon löysin kirjahyllyn vierestä??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sen yhen taulun tms takana joku,miten sen saa auki??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä mä nyt tiedän mitkä kiekot mä laitan sinne ekaksi??
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Siis mitä metallinlevyllä ja sillä yhellä pussukalla jossa jotain``!!
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:ja löyty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:arrrrggghhh, lopussa luki muka että punainen, sininen, keltainen ja vihreä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt kyrsii:Siis mistä ne kaksi keskimmäistä nroa lukkoon saa? Tuhka-astia sanoo vaan, että on lämmin, eikä sinne kelpaa mikään tavara :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Nyt kyrsii:Siis mistä ne kaksi keskimmäistä nroa lukkoon saa? Tuhka-astia sanoo vaan, että on lämmin, eikä sinne kelpaa mikään tavara :ashamed:
Jaah, tääki ketju on vie hengissä
2 numeroo saa lampunvarjostimen kyljestä, kun siellä on kynttilä ja 2 numeroo saa metallilevystä kun siihen on ripoteltu hiekkaa.
Hetkinen! Siis keskimmäistä?? mihin laitat niitä numeroita?
Alkuperäinen kirjoittaja nyt kyrsii:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Nyt kyrsii:Siis mistä ne kaksi keskimmäistä nroa lukkoon saa? Tuhka-astia sanoo vaan, että on lämmin, eikä sinne kelpaa mikään tavara :ashamed:
Jaah, tääki ketju on vie hengissä
2 numeroo saa lampunvarjostimen kyljestä, kun siellä on kynttilä ja 2 numeroo saa metallilevystä kun siihen on ripoteltu hiekkaa.
Hetkinen! Siis keskimmäistä?? mihin laitat niitä numeroita?
Lampun varjostimessa on 9--9. Ihan oikeasti ärsyttävä peli...
Kaapin kaksi alinta ovea on edelleen mulla lukossa. Mistä muuten hiekkaa?