AAAAARGGHH!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:21 MaRLaSingeR kirjoitti:
Ja suosittelen hoitaa ihan virallisia tahoja pitkin noi naapureiden kanssa välien selvittelyt. Itse tuli kerran mentyä "ei niin virallisesti" kertomaan yläkertaan kun on "hermot vähän palasina."
Sieltä lensi tupakin tumppeja lastenvaunuihin ja räittiin kaiteet..
Näin jälkeenpäin olen katunut pienoista aggressiivisuuttani. :D

No huh.. :/ Juu näin mäkin kyllä ajattelin,mä en nokkaani sinne pistä.. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:25 Pikku Mii kirjoitti:
Uijui!Tulkaapa ens viikonloppuna kyläilemään! :D
Tuo kyllä nukkuisikin ihan mielellään koko yön parvekkeella. Se on sikäli vekkuli kaveri, että se ei juurikaan hauku. Ei siis varoita etukäteen. Mutta kun se suuttuu, sen 50 kiloisesta ruhosta lähtee leijonan karjunnan ja suden ulvonnan sekoitukselta kuullostava ääni. Pari kertaa olen ollut sen kanssa myöhään lenkillä ja vastapäisen kerrostalon ekan kerroksen ikkunoista on ollut joku hiippari kurkkimassa sisään. Noh, tuohan tassuttelee siihen 2 metrin päähän, nostaa niskakarvansa pystyyn, irvistää ja karjaisee. Oon saanu sitten hävetä silmät päästäni, kun ikkunoihin alkaa syttyä valoja ja puolet lähiöstä on hereillä :ashamed: Vaan on kyllä hiipparitkin saaneet jalat alleen ja vikkelästi :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:31 Keittiönoita kirjoitti:
\
Tuo kyllä nukkuisikin ihan mielellään koko yön parvekkeella. Se on sikäli vekkuli kaveri, että se ei juurikaan hauku. Ei siis varoita etukäteen. Mutta kun se suuttuu, sen 50 kiloisesta ruhosta lähtee leijonan karjunnan ja suden ulvonnan sekoitukselta kuullostava ääni. Pari kertaa olen ollut sen kanssa myöhään lenkillä ja vastapäisen kerrostalon ekan kerroksen ikkunoista on ollut joku hiippari kurkkimassa sisään. Noh, tuohan tassuttelee siihen 2 metrin päähän, nostaa niskakarvansa pystyyn, irvistää ja karjaisee. Oon saanu sitten hävetä silmät päästäni, kun ikkunoihin alkaa syttyä valoja ja puolet lähiöstä on hereillä :ashamed: Vaan on kyllä hiipparitkin saaneet jalat alleen ja vikkelästi :D

Voi että,ihana tapaus! =) Voiku ois meilläkin semmonen.. :D Ei noista kahdesta sisäkissastakaan kamalasti apuja ole..Ja tuo järjestyksenvalvoja-ukkeli on ihan muualla ku missä tarvittaisiin.. :D Mut ehkä jos ei nyt muu tuota tulosta mä päädyn testaamaan sitä p.askaa,öljyä tai vaikkapa liukastetta.. B) Mä tuun sit kertoileen kuin on käyny..Mut nyt koisimaan!Öitä kaikille ja kiitti vinkeistä! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:31 Keittiönoita kirjoitti:
\

Mä en olis ikinä uskonu että koirasta voi sellanen ääni lähteä ku ko rodusta lähtee, ennenku ite sitä aikani kuuntelin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:33 onko kirjoitti:
Pikku mii se koira vielä vielä haukkunut teidän tsalossa vai joko se loppui.Kirjoitit siitä täällä joskus.

Ei oo se koira enää ulissut..Se taitaa olla muuten just noiden tyyppien koira.. :/

Ainut mikä tehoaa on soitto poliisille kun joku kiipee,tai kuuluu muuta älämölöö= kotirauhan rikkomista.
Kirjallinen ilmoitus häiriöistä isännöitsijätstoon,teidän vuokrakirjanpitäjälle ja jos et usko että posti kulkee tston sisällä niin oma ilmoitus toki suoraan isännöitsijälle. 1kin huomautuksesta voi lentää pihalle,ei ole lakisääteistä montako niitä tarvii olla ennen häätöä.
ps.olen vaihattanut naapureita,joten tiedän jotain asiasta.

Meillä oli myöskin vähän saman tyyppistä ongelmaa, entisessä kodissamme. Oli tosin kaupungin vuokra asuntoja, mutta muuten ihan rauhallista seutua. Toisinaan meni opiskelijoilta "vähän" överiksi meno. Oli kunnon mökä bileitä, ja rappukäytävässä pulloja rikki, ja alaoven lasit hajalla. Meitä kehoitettiin soittamaan isännöitsijälle, tai muuhun aikaan poliisille. Sitten ilmoitus poliisin käynnistä seuraavana arkipäivänä isännöitsijälle. Saatiin talossa meno rauhoittumaan, ja poliisit ymmärsivät kun soitimme ja kerroimme että meillä on pieni lapsi joka koittaa nukkua.

Soita poliisit.

Jo pelkästään se että joku on kiivennyt parvekkeellenne/parvekkeenne kautta johonkin on rikos. Sen lisäksi että se on ärsyttävää.

Jos joku kiipeäisi meidän parvekkeen kautta johonkin syyte olisi murtautuminen toisen asuntoon, ei kotirauhan häiritseminen sillä parvekeelle ei pääse ilman että sen eteen näkee vähän vaivaa.

Ei tuollaista pelleilyä ole mitään tarvetta kestää, eikä jollekin talonyhtiön tädille soittamisesta ole hyötyä tuolaisissa tapauksissa. Mitä sekään asialle voi tehdä, muuta kuin soittaa poliisit?

Täälläkin nuor poika kiipes meidänkin parvekkeen kautta kolmanteen kerrokseen :o
Pikkasen säikähin!
Mutta siellä ei kyllä ollut bileitä, oli vaan avaimet jäänyt kotiin eikä ollut varaa soittaa huoltomiehille, se kun nykyään maksaa ihan sikana \|O

Mutta siis kannattaa soittaa aina vaan poliisit paikalle.
Kyllä se meno joskus rauhoittuu, sillä poliisit ainakin täällä kaupungin vuokra-asunnoista ilmoittaa vuokranantajalle, jokaisesta käynnistä, jos se on just tuommosen metelin takia.

Yhteistyössä