Hermot menee ku naapuri ei voi pitää kissaansa sisällä. Tulee MEILLE jatkuvasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Joko istuskelee meidän partsilla (jos ovi on kiinni) tai sit tulee ihan meille sisälle.

Makkarin ovi aina onneks kiinni, ettei pääse samaan tilaan meidän kissojen kanssa, mut kyllähän kissat aistii et huoneessa on toinen kissa käynyt.

Tai sit murisevat sille makkarin ikkunasta jos parvekkeen ovi on kiinni.

MIKSI ne kissat on aivan pakko päästää parvekkeelle/ulos?
Mä oon nyt 3 kertaa sanonut naapurille, että heidän kissansa vierailee meillä, silti se möllöttää tuolla meidän parvekkeella.

Mikähän syyte siitä tulee, jos meidän kissat sen raatelee jos tulee meille sisälle :O

MUR

tossa tilanteessa on hankala pitää naapuri sopu,asutteko taajamassa? taajamassa kissat ei saa kulkea vapaana. voit tietty loukutta kissan ja viiä sen löytöeläinkotiin. hankala tilanne...

No mä oon ottanut kissan syliin ja nostanut naapurin puolelle.
No ei nuo onneks kauaa tuossa asu. Ovat muuttamassa pois

Et jaksan kyllä nostella sitä kissaa siihen saakka, mut tosi ärsyttävää.

Ja se, että pakko päästää ne yöllä parvekkeelle, kun aivan varmasti tietävät et ihmisillä on parvekkeen ovet auki (kerran makuuhuoneissa sellaiset on) ja kissa voi mennä jonkun toisen asuntoon. Entä jos siellä ois vastassa joku ei niin kissaihminen?

Ja se, että pakko päästää ne yöllä parvekkeelle, kun aivan varmasti tietävät et ihmisillä on parvekkeen ovet auki (kerran makuuhuoneissa sellaiset on) ja kissa voi mennä jonkun toisen asuntoon. Entä jos siellä ois vastassa joku ei niin kissaihminen?

..Tai entä jos siellä makuuhuoneessa olis nukkuva vauva jonka viereen/päälle kissa menee nukkumaan aiheuttaen vauvan tukehtumisen..

Joko istuskelee meidän partsilla (jos ovi on kiinni) tai sit tulee ihan meille sisälle.

Makkarin ovi aina onneks kiinni, ettei pääse samaan tilaan meidän kissojen kanssa, mut kyllähän kissat aistii et huoneessa on toinen kissa käynyt.

Tai sit murisevat sille makkarin ikkunasta jos parvekkeen ovi on kiinni.

MIKSI ne kissat on aivan pakko päästää parvekkeelle/ulos?
Mä oon nyt 3 kertaa sanonut naapurille, että heidän kissansa vierailee meillä, silti se möllöttää tuolla meidän parvekkeella.

Mikähän syyte siitä tulee, jos meidän kissat sen raatelee jos tulee meille sisälle :O

MUR

lainaa jostain koira joka räksyttää.. luulis kissan pysyvän pois..

[QUOTE="vieras";28691742]..Tai entä jos siellä makuuhuoneessa olis nukkuva vauva jonka viereen/päälle kissa menee nukkumaan aiheuttaen vauvan tukehtumisen..[/QUOTE]

Niimpä, no tuossa heidän toisella puolella olevassa asunnossa on vauva :(

ja tälleen kesällä varmaan aika monella on se ovi avoinna. Aika harvinaista herkkua kuitenkin että sellainen makkarissa on, joten miksi sitä kukaan pitäis kiinni.

Yhteistyössä