V vierailija Vieras 12.11.2020 #2 Onneksi sinunlaisia ihmisiä on olemassa. Olet ihan huippu tyyppi <3 Meilläkin luovutetuilla soluilla kaksi lasta. Ei ehkä koskaan saada kiittää tätä tyyppiä, joka siittiöt luovutti. Mutta huikeaa, että tarjosi meille mahdollisuuden saada lapsia.
Onneksi sinunlaisia ihmisiä on olemassa. Olet ihan huippu tyyppi <3 Meilläkin luovutetuilla soluilla kaksi lasta. Ei ehkä koskaan saada kiittää tätä tyyppiä, joka siittiöt luovutti. Mutta huikeaa, että tarjosi meille mahdollisuuden saada lapsia.