A
alkupäivillä
Vieras
Katselin tuossa päivällä margariinirasiaa.. vähän, että mitä se sisältää. A-vitamiinia isot määrät. Kävin sittemmin myös kaupassa ja totesin, että sitä A-vitamiinia tuntuu olevan vähän kaikessa. Mitä rasvaa kannattaa nyt syödä vai pitääkö alkaa käyttämään ihan aitoa voita ? =)