Minulla vaivana todella kuivat limakalvot nenässä. Oireena nenäverenvuoto, joka on vaan lisääntymään päin. Nyt sain kahdenlaista neuvoa terveydenhuollon ammattilaisilta; Kätilö neuvoi ostamaan a-vitamiinitippoja vaivaa helpottamaan. Terkkari taas sanoi, että raskauden aikana EI saa a-vitamiinitippoja käyttää, vaan kannattaa kokeilla ns. keittosuolaliosta.
Tuosta suolaliuoksesta ei minulle ole minkäänlaista hyötyä, jos ei haittaakaan. Nyt en viitsisi mennä hassaamaan 10 euroa turhan takia a-vitatippoihin, jos niitä ei sitten saakaan käyttää...
Onko jollain kokemusta noista a-vitatipoista, saako käyttää vai ei...? :ashamed:
Tuosta suolaliuoksesta ei minulle ole minkäänlaista hyötyä, jos ei haittaakaan. Nyt en viitsisi mennä hassaamaan 10 euroa turhan takia a-vitatippoihin, jos niitä ei sitten saakaan käyttää...
Onko jollain kokemusta noista a-vitatipoista, saako käyttää vai ei...? :ashamed: