V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kinkun sisälämpötilan pitää olla reilusti plussalla, en muista tarkkaa lukemaa, kun tänä vuotta en itse paista. Mutta huomenna aamulla et saa kinkkua uuniin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka kauan uskaltaa pitää huoneenlämmössä ennen paistamista? Aamulla olisi tarkoitus paistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Mikset laita uuniin vasta vuorokauden päästä ja nyt huoneenlämpöön? Mä en kyllä muistaisi ikinä mitanneeni kinkun lämpötilaa ennen uuniin laittoa ja aina tullut NIIIN HYVÄÄÄMe haettiin vasta eilen 9kg kinkku jääkaappiin. Pitäisköhän munkin nostaa se heti aamulla huoneenlämpöön, paistetaan seuraavana yönä.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Mikset laita uuniin vasta vuorokauden päästä ja nyt huoneenlämpöön? Mä en kyllä muistaisi ikinä mitanneeni kinkun lämpötilaa ennen uuniin laittoa ja aina tullut NIIIN HYVÄÄÄMe haettiin vasta eilen 9kg kinkku jääkaappiin. Pitäisköhän munkin nostaa se heti aamulla huoneenlämpöön, paistetaan seuraavana yönä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä otin sunnuntaina 7kg kilon kinkun ja sisälämpö nyt +5. Nyt teidän jääkaapissa on jotain mätää, mittaa se jääkaapin lämpötila heti ekana! Onko kinkku kiinni seinässä, seinät jäässä? Millä hyllyllä? Keskitason hyllyt ovat kylmempiä kuin ylin ja alimmat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä otin sunnuntaina 7kg kilon kinkun ja sisälämpö nyt +5. Nyt teidän jääkaapissa on jotain mätää, mittaa se jääkaapin lämpötila heti ekana! Onko kinkku kiinni seinässä, seinät jäässä? Millä hyllyllä? Keskitason hyllyt ovat kylmempiä kuin ylin ja alimmat.
Keskihyllyllä oli. Jääkaapissa ihan normaali lämpötila.
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku:Sisälämpötilan on oltava +10 astetta, eli kinkun on ns.temperoiduttava huoneenlämmössä ainakin 12 tuntia. Mutta sulla on vielä jäässä sisältä, joten kestää kauemmin. Jos laitat aamulla kylmän ja sisältä vielä kohmeisenkin kinkun uuniin, saat vetisen ja sitkeän kinkun. Mulla on 7 kg kinkku ollut pe asti jääkaapissa, ja otin tänään huoneenlämpöön, kun on ihan kohmelo vielä, pidän huoneenlämmössä huomisiltaan asti,jolloin uuniin yöksi.
Ei, sehän on kylmä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kinkku:Sisälämpötilan on oltava +10 astetta, eli kinkun on ns.temperoiduttava huoneenlämmössä ainakin 12 tuntia. Mutta sulla on vielä jäässä sisältä, joten kestää kauemmin. Jos laitat aamulla kylmän ja sisältä vielä kohmeisenkin kinkun uuniin, saat vetisen ja sitkeän kinkun. Mulla on 7 kg kinkku ollut pe asti jääkaapissa, ja otin tänään huoneenlämpöön, kun on ihan kohmelo vielä, pidän huoneenlämmössä huomisiltaan asti,jolloin uuniin yöksi.
Eikö ala pilaantumaan päältä?
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kinkun sisälämpötilan pitää olla reilusti plussalla, en muista tarkkaa lukemaa, kun tänä vuotta en itse paista. Mutta huomenna aamulla et saa kinkkua uuniin.
+10 pitää olla
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku:Sisälämpötilan on oltava +10 astetta, eli kinkun on ns.temperoiduttava huoneenlämmössä ainakin 12 tuntia. Mutta sulla on vielä jäässä sisältä, joten kestää kauemmin. Jos laitat aamulla kylmän ja sisältä vielä kohmeisenkin kinkun uuniin, saat vetisen ja sitkeän kinkun. Mulla on 7 kg kinkku ollut pe asti jääkaapissa, ja otin tänään huoneenlämpöön, kun on ihan kohmelo vielä, pidän huoneenlämmössä huomisiltaan asti,jolloin uuniin yöksi.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Pakasteesta ollaan aina ostettu. Ja paistetaan tosi mureaksi aina, märkä on :x Mutta nostanko siis jo huoneenlämpöön?
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Pakasteesta ollaan aina ostettu. Ja paistetaan tosi mureaksi aina, märkä on :x Mutta nostanko siis jo huoneenlämpöön?
Tuon kokoisen kinkun pitäisi antaa sulaa jääkaapissa 4-5vrk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sunnuntaina iltapäivällä 6kh kinkku jääkaappiin,huomenna uuniin.