9-vuotiaan koulunkäynnistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastauksista kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten ensimmäinen ja toinen luokka meni? Oliko lapsella sama opettaja? Onko lapsen elämässä tapahtunut isoja tai pieniä muutoksia viime aikoina? Miten teillä kotona menee lapsen kanssa? Puhuit, että hän vänkyttää sinulle... Millainen teidän perhetilanne noin ylipäänsä on? Miten itse koet voivasi psyykkisesti? Entä lapsen isä? Voisiko lapsi reagoida johonkin asiaan perheessä? Sinun ja miehesi välit? Suhteet sisaruksiin? Sinun ja pojan välinen suhde? Isän ja pojan välinen suhde? Miten poika toimii kavereiden kanssa?

Olen itse samassa tilanteessa lapseni kanssa ja huomannut että mitä enemmän häntä vahdataan sen hullummalsi menee.KIERRE ON VALMIS KOULUSSA JA KUKAAN EI HALUA ENÄÄ NÄKÖJÄÄN LUOPUA OPITUSTA MALLISTA. Eli toisinsanoen sama ralli jatkuu. Lapsestani löytyy todellakin jatkuvasti jotai valitettavaa.Hänestä on jo tehty malli esimerkki häiriköstä.ON AIVAN SAMMA VAIKKA MUUTKIN PUHUVAT JNE.TUNNILLA ,HÄN ON AINOA JOKA SAA JÄLKIISTUNTOA.Olen pienperheen äiti joten olen tietoinen siitä että tämä myös vaikuttaa asennevammaisessa maassamme. Mutta että ns.ydinperheenlapsikin

Alkuperäinen kirjoittaja tutkija:
Olen itse samassa tilanteessa lapseni kanssa ja huomannut että mitä enemmän häntä vahdataan sen hullummalsi menee.KIERRE ON VALMIS KOULUSSA JA KUKAAN EI HALUA ENÄÄ NÄKÖJÄÄN LUOPUA OPITUSTA MALLISTA. Eli toisinsanoen sama ralli jatkuu. Lapsestani löytyy todellakin jatkuvasti jotai valitettavaa.Hänestä on jo tehty malli esimerkki häiriköstä.ON AIVAN SAMMA VAIKKA MUUTKIN PUHUVAT JNE.TUNNILLA ,HÄN ON AINOA JOKA SAA JÄLKIISTUNTOA.Olen pienperheen äiti joten olen tietoinen siitä että tämä myös vaikuttaa asennevammaisessa maassamme. Mutta että ns.ydinperheenlapsikin

Olen samaa mieltä. jaksamisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Kuulunee melkolailla tuohon ikään. :)

No eipä ehkä kuulu, jos siihen on jatkuvasti puututtava. Jotakin asiaa lapsi oireilee, mutta mitä. Helppo on syyttää opettajaa ja miettiä, että asia kuuluu vain kouluun. Mutta tuossa aloituksessa oli, että lapsi jänkää myös kotona vastaan. Asiaa pitäisi lähteä perusteellisesti selvittelemään, että mikä lasta oikein kiusaa.

Yhteistyössä