vieras
Minä olen kyllä sinut armahtanut, vaikka et sitä varmasti kaipaakkaan.. Meillä on vain muissakin asioissa melkoisen erilainen näkemys, mutta eipä siitä sen enempää. Hyvää jatkoa sinulle.
Ja per*ele, mitä selittelyä, sanon minä. Miten tämä liittyy edes poikasi kohtuuttomaan rankaisuun?Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:Tyttäreni pääsi osastolle vasta 4 päivän ikäisenä, hän oli minulle kamalan vieras ja se johtui siitä ensikuvasta.
Ja per*ele, mitä selittelyä, sanon minä. Miten tämä liittyy edes poikasi kohtuuttomaan rankaisuun?Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:Tyttäreni pääsi osastolle vasta 4 päivän ikäisenä, hän oli minulle kamalan vieras ja se johtui siitä ensikuvasta.
Noi oli lasten omat halut, mitä he itse halusivat ne saivat. Meillä ei lasketa rahan arvossa, kuinka paljon mikäkin maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis toinen lapsi saa pleikan ja toinen korviksen? Pieni ero rahallisesti!
Adoptiolapsi on eriasia kuin itse synnyttänyt, mulla on kaveri jolla 2 adoptiolasta ja tästä ollaan hänen kanssaan puhuttu monesti, näitä kahta ei voi verrata mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Ja per*ele, mitä selittelyä, sanon minä. Miten tämä liittyy edes poikasi kohtuuttomaan rankaisuun?Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:Tyttäreni pääsi osastolle vasta 4 päivän ikäisenä, hän oli minulle kamalan vieras ja se johtui siitä ensikuvasta.
Minä olen saanut ensimmäisen lapsen syliini 1,5-vuotiaana, toisen 2-vuotiaan, kolmannen 2,5-vuotiaana. KAIKKIA rakastan kuin olisivat olleet syllissäni syntymästään saakka. Näin tuntee kymmenet muutkin tuntemani adoptiovanhemmat.
Sillä, että sinä et kykene rakastamaan lapsiasi tasapuolisesti, ei pitäisi olla mitään tekemistä sen asian kanssa, ettet kykene kasvattamaan poikaasi muuten kuin äärimmäisen typerillä ja keskenkasvuisilla keinoilla: joulu on peruttu sinun osaltasi.
Miten voi olla noin itsekäs äiti-ihminen olemassa, en voi ymmärtää. Sulla on huono omatunto, koska kohtelet tytärtäsi huonommin ja nyt tasaat tilejä lempparilapsen kanssa rankaisemalla lempparia kohtuuttomasti.
Katso peiliin tai mene terapiaan, teet sillä taatusti palveluksen perheellesi!
Adoptiolapsi on eriasia kuin itse synnyttänyt, mulla on kaveri jolla 2 adoptiolasta ja tästä ollaan hänen kanssaan puhuttu monesti, näitä kahta ei voi verrata mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Ja per*ele, mitä selittelyä, sanon minä. Miten tämä liittyy edes poikasi kohtuuttomaan rankaisuun?Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:Tyttäreni pääsi osastolle vasta 4 päivän ikäisenä, hän oli minulle kamalan vieras ja se johtui siitä ensikuvasta.
Minä olen saanut ensimmäisen lapsen syliini 1,5-vuotiaana, toisen 2-vuotiaan, kolmannen 2,5-vuotiaana. KAIKKIA rakastan kuin olisivat olleet syllissäni syntymästään saakka. Näin tuntee kymmenet muutkin tuntemani adoptiovanhemmat.
Sillä, että sinä et kykene rakastamaan lapsiasi tasapuolisesti, ei pitäisi olla mitään tekemistä sen asian kanssa, ettet kykene kasvattamaan poikaasi muuten kuin äärimmäisen typerillä ja keskenkasvuisilla keinoilla: joulu on peruttu sinun osaltasi.
Miten voi olla noin itsekäs äiti-ihminen olemassa, en voi ymmärtää. Sulla on huono omatunto, koska kohtelet tytärtäsi huonommin ja nyt tasaat tilejä lempparilapsen kanssa rankaisemalla lempparia kohtuuttomasti.
Katso peiliin tai mene terapiaan, teet sillä taatusti palveluksen perheellesi!
tämä oli hyvin kirjoitettu.. mietippä nyt ap hyvä uudemman kerran..Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:toivottavasti tämä on provo.Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:tarkoituksella, jotta oppii että leukojen loksutuksella ja ainaisella vastaan laittamisella on seurauksia ja ne on tässä tapauksessa se, että lahjat jää saamatta tänä jouluna.
Siskonsa tulee samaan muutamia paketteja
jos ei, niin lapsesi tulee muistamaan vielä aikuisenakin joulun,jolloin ei saanut yhden yhtäkään lahjaa. 8 v on vielä aivan kakara, liian pieni rangaistavaksi tällä tavalla. hän ei opi tästä mitään muuta kuin sen, että hänet hyväksytään vain kilttinä ja samaa mieltä olevana, taipuisana. Hän oppii sen, että hänestä ei välitetä, häntä ei rakasteta. Hän oppii ettei aikuisiin, edes omiin vanhempiin, voi luottaa.
Kun koulussa kysytään kuka sai mitäkin lahjoja, lapsesi sanoo, ettei saanut mitään. vai sanooko? kertooko, että sisko sai, äitija isi sai, minä en, koska olen kiukutellut, inttänyt vastaan jne. - tapauksia, joita hän ei edes muista ja toimijntaa, mitä hän voi tehdä vain tutuille turvallisille aikuisille, omille vanhemmilleen, luottaen samalla että vaikka käyttäytyykin huonosti, vanhemmat eivät hylkää vaan rakastavat silti.
ja nyt vanhemmat kertovat JOULUAATTONA, etteivät oikeasti välitä lapsestaan.
Tämän joululahjan lapsesi tulee aina ja ikuisesti muistamaan. Ei suinkaan opettavana tarinana, vaan katkeruudella, syvällä pettymyksellä.
Eräs nainen, äiti, kertoi, miten hän oli saanut yhtenä jouluna joululahjaksi lapsena - risuja. Koska oli ollut tuhma kuluneena vuotena. Risukimpun. Vaikka äiti oli jo aikuinen, vaikkahän ymmärsi että oikeampi syy taisi olla se, ettei perheellä ollut rahaa ostaa lahjoja, risukimppu oli tymistyttävänä ja katkerana lapsuusmuistona edelleenkin. Hänellä oli todella huonot välit jo iäkkääseen äitiinsä, joka kyllä ulospäin muille oli tosi kiva täti, mutta kohdellut aika huonosti omiaan, etenkin tätä yhtä lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:Missään vaiheessa en oikeasti ole uhannut toteuttaa uhkausta, sitä vaan kun on oikeen vihanen ja suutuspäissään tulee kirjoitettua mitä sylki näppäimistölle tuo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä muutenkaan kaikkia näkökantojasi, vähiten tätä lahjoilla uhkailua, ja sitä, että tosissasi meinasit uhkauksen toteuttaa sekä sitä, että tietoisesti kohtelet lapsiasi eriarvoisesti, MUTTA kaikesta huolimatta oikein hyvää joulua teidän perheelle!
P.s Ja hyvä että teit päätöksen, jossa molemmat lapset saavat lahjan.
Te kanssakirjoittajat olette vaan vääntäny mun kirjoituksen siihen, niinkuin aikoisin oikeesti toteuttaa kirjoittamani siis oikeesti, en todellakaan.
Ja monesti täällä yrittänyt kirjoittaa, että molemmat lapseni tulevat saamaan lahjat, mutta kun teille on iskostunut se eka rivi päähänne, niin sinne ei sitten mitään muuta mahdukaan.
öh tuota tuota..Alkuperäinen kirjoittaja ap:niinkun aina toitotetaan kuinka se ensikontakti lapseen on tärkein ja se jäi tyttöni ja minun väliltä pois.
mäkin takerruin tähän, ku tällanenki saattaa aiheuttaa skismaa lasten välille.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis toinen lapsi saa pleikan ja toinen korviksen? Pieni ero rahallisesti!
Siis mitä??!!!Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:mäkin takerruin tähän, ku tällanenki saattaa aiheuttaa skismaa lasten välille.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis toinen lapsi saa pleikan ja toinen korviksen? Pieni ero rahallisesti!
Toivottavasti saatte sovittua ja vietätte mukavan joulun perheen kesken ilman leukojen loksuttelua :hug:
Pleikkari maksaa muutaman sata euroa ja korvikset öö.. tuskin lapselle ostetaan monen sadan euron korviksia.. Kyllä sisarusten lahjat pitää olla balansissa.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Siis mitä??!!!Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:mäkin takerruin tähän, ku tällanenki saattaa aiheuttaa skismaa lasten välille.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis toinen lapsi saa pleikan ja toinen korviksen? Pieni ero rahallisesti!
Toivottavasti saatte sovittua ja vietätte mukavan joulun perheen kesken ilman leukojen loksuttelua :hug:
Jos toinen haluaa sen korviksen ni onko se ihan tosi kaikki teillä sen lahjan rahallisesta arvosta kiinni???