8v poika jää ilman lahjoja

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Siis toinen lapsi saa pleikan ja toinen korviksen? Pieni ero rahallisesti!
mäkin takerruin tähän, ku tällanenki saattaa aiheuttaa skismaa lasten välille.
Toivottavasti saatte sovittua ja vietätte mukavan joulun perheen kesken ilman leukojen loksuttelua :hug:
Siis mitä??!!!
Jos toinen haluaa sen korviksen ni onko se ihan tosi kaikki teillä sen lahjan rahallisesta arvosta kiinni???
Pleikkari maksaa muutaman sata euroa ja korvikset öö.. tuskin lapselle ostetaan monen sadan euron korviksia.. Kyllä sisarusten lahjat pitää olla balansissa.

No hei salli mun nauraa.
'Väkisinkö sä tunget muksuilles kalliita lahjoja mitä ne ei edes halua?
Jouluja vaan sinnekkin :D :D
Meillä on kaapit ja vintit täynnä lahjoja mihin ollaan laitettu kauheet määrät rahaa vaan kun ei kukaan leiki!
Toisille se raha ei onneksi nykypäivänä merkkaa kaikkea, onneksi sellaisiakin ihmisiä löytyy vielä :)

No hyvä että lapsi sitten kuitenkin saa lahjansa... Mä oikeen itkee vollotin täällä, sillä vaikka mun 8 vuotias tyttö on hankala ja meillä on kauheet "sodat" välillä, niin ikinä en vois jättää toista ilman lahjoja.... =)

Ihanaa joulunaikaa kaikesta huolimatta Ap:n perheelle :hug:

mie
Ihan hiukkasen sekava ketju ja täysin seko mamma... Ihan kuin joku psykiatrian puolen case study klassisine oireistoineen... Poika saa nyt sitten joululahjaksi yhdessäoloa äidin kanssa ja sisko paketteja, vai miten tämä nyt tällä hetkellä menee? Voimahali lapsille, heillä on varmasti rankkaa!

vieras
Mä todella toivon,että ap:n lapset tajuavat jättää sut äitienpäivänä ilman muistamista. Ja ihan vaan siitä syystä,että jos oot joskus suuttunut lapsilles ja sanonut pahasti. Äitienpäivähän on just sopiva päivä muistuttaa äitiä siitä miten huono ihminen hän on,eikö vaan? Joulu on lasten juhla,äitienpäivänä juhlitaan äitejä. Tuli vaan tämmönen vertaus mieleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Ap myönsi jo että vihastuksissaa kirjoitti alotuksen ja muutenkin työtää tunne-elämää.
Eiköhän tässä olisi kannustuksen paikka eikä syyllistämisen.
Tässä sen taas näkee että nainen on naiselle susi !
Meillä kukaan ei saa yhtään lelua ja se johtuu huonosta käyttäytymisestä, muistelkoot pahalla ehkä oppivat arvostamaan sitäkin tavaraa joka meni roskiin :/

Hauskaa Joulua Tuplis teille ja toivotaan sitä lunta :)
Kiitos teille jotka yritätte ymmärtää ja kirjoitatte näinkin "julmalle" äidille, joka oikeesti rakastaa koko sydämmestään kumpaakin lastaan, mutta niinkuin joku kirjoitti, että rakkautta voi antaa ja rakkauden voi näyttää erilailla lapsilleen, silti rakastaa. Ja varsinkin minä rakastan lapsiani koko sydämmestä, lisää en saa, en ole kokenut kuin pari km kaksosten jälkeen joten toden totta olen kiitollinen molemmista lapsistani ja rakastan heitä koko sydämmestäni, mutta välillä kihahtaa.
Mutta on se hyvää että moni minun "ampujani" on täällä itse täydellisiä äitejä ja rakastaa ehdoitta lapsiaan, ei koskaan tee samaa lapsilleen kuin minä, on se hyvä että teitä niin täydellisiä äitejäkin on olemassa, itse en ole täydellinen enkä edes pyri täydellisyyteen, riittää kun tiedän miten itse rakastan omia lapsiani.

Yhteistyössä