Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Oisko teillä jotain merkkiä kalaöljyä suositella tuolle vajaa 7kk vauvalle?![]()
Lysi kalaöljy
Ok, kiitti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Oisko teillä jotain merkkiä kalaöljyä suositella tuolle vajaa 7kk vauvalle?![]()
Lysi kalaöljy
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Oisko teillä jotain merkkiä kalaöljyä suositella tuolle vajaa 7kk vauvalle?![]()
Lysi kalaöljy
Ok, kiitti.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Emilyn, jos sun lapses ei tapais ollenkan isäänsä, niin antaisitko sitten hänelle jonkin sortin d-vitamiinia (kalaöljyä tms.)?
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Emilyn ihan pakko nyt kopsata tämä oma sanomisesi ja kehotan tai ainakin mieti kuinka monesti itse olet sanonut asioita siltä kantilta et ne on faktoja ja ym muuta ilkeäää! Ja ihan turhaa olen lukenut myös yhden ketjun josta banniakin sait vaikka omasta mielestä se oli ajojahtia.
Tämä alemoi on sun kirjoittamas!
Mä uskon yhä, että kaltaisesti ilkeät ihmiset saavat kyllä joskus karvaasti kokea jotain ikävää, jotta oppivat siihen että maailmassakin on pahoja ihmisiä ja joskus he osuvat juuri sinun kohdallesi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Oisko teillä jotain merkkiä kalaöljyä suositella tuolle vajaa 7kk vauvalle?![]()
Lysi kalaöljy
Ok, kiitti.
Paljonko siinä sitten on d-vitamiinia, kun sitä ei kuitenkaan ole mainittu missään tuoteselosteessa...vai onko se jollakin muulla nimellä kuin d-vitamiini? Kysyn hölmönä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Emilyn, jos sun lapses ei tapais ollenkan isäänsä, niin antaisitko sitten hänelle jonkin sortin d-vitamiinia (kalaöljyä tms.)?
Voisin antaa kalaöljyä tms, ruoasta se sitä jo saakin. On edelleenkin tutkimuksia, että myös rintamaidossa on d-vitamiinia ja lasta imetin 1v 9kk ajan. Mun mielestä on yhä huvittavaa että vauhkotaan jostain apteekin d-tipoista, eikä yhtään siitä oikeasta ja aidosta terveellisestä ruoasta jota melkoisen harva tuntuu kotona kokkaavan.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Emilyn, jos sun lapses ei tapais ollenkan isäänsä, niin antaisitko sitten hänelle jonkin sortin d-vitamiinia (kalaöljyä tms.)?
Voisin antaa kalaöljyä tms, ruoasta se sitä jo saakin. On edelleenkin tutkimuksia, että myös rintamaidossa on d-vitamiinia ja lasta imetin 1v 9kk ajan. Mun mielestä on yhä huvittavaa että vauhkotaan jostain apteekin d-tipoista, eikä yhtään siitä oikeasta ja aidosta terveellisestä ruoasta jota melkoisen harva tuntuu kotona kokkaavan.
Niin, makaronia jne![]()
En muista paljonko annetaan,kun siitä on niin kauan kun annoin meidän "vaaville".Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Oisko teillä jotain merkkiä kalaöljyä suositella tuolle vajaa 7kk vauvalle?![]()
Lysi kalaöljy
Ok, kiitti.
Paljonko siinä sitten on d-vitamiinia, kun sitä ei kuitenkaan ole mainittu missään tuoteselosteessa...vai onko se jollakin muulla nimellä kuin d-vitamiini? Kysyn hölmönä![]()
Ja onko siinä jotain ohjetta, että kuinka paljon sitä voi antaa tuolle vauvalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Emilyn ihan pakko nyt kopsata tämä oma sanomisesi ja kehotan tai ainakin mieti kuinka monesti itse olet sanonut asioita siltä kantilta et ne on faktoja ja ym muuta ilkeäää! Ja ihan turhaa olen lukenut myös yhden ketjun josta banniakin sait vaikka omasta mielestä se oli ajojahtia.
Tämä alemoi on sun kirjoittamas!
Mä uskon yhä, että kaltaisesti ilkeät ihmiset saavat kyllä joskus karvaasti kokea jotain ikävää, jotta oppivat siihen että maailmassakin on pahoja ihmisiä ja joskus he osuvat juuri sinun kohdallesi.
Mä en ole ikinä pilkannut tai halveksunut ketään, joka on kertonut siitä miten joku ihminen on kohdellut häntä huonosti! Jos en hyväksy esim. aborttia, niin sekö tekee musta ilkeän!?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Emilyn, jos sun lapses ei tapais ollenkan isäänsä, niin antaisitko sitten hänelle jonkin sortin d-vitamiinia (kalaöljyä tms.)?
Niin, makaronia jne![]()
Just sitä. Se on tosi vitamiinipitoista. Vähän tonnikalaa sekaan niin avot B)
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:En muista paljonko annetaan,kun siitä on niin kauan kun annoin meidän "vaaville".Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Oisko teillä jotain merkkiä kalaöljyä suositella tuolle vajaa 7kk vauvalle?![]()
Lysi kalaöljy
Ok, kiitti.
Ja onko siinä jotain ohjetta, että kuinka paljon sitä voi antaa tuolle vauvalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Johan tässä kohta synnytys käynnistyy kun rupes niin kiukuttamaan kun jotkut valopäät tulee tänne puolustelemaan exää, vaikka jos oikeasti tietäisivät millanen se ihminen on niin pysyisi kyllä suut supussa..
Joten lähdenpä nukkumaan ja supistelemaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Emilyn, jos sun lapses ei tapais ollenkan isäänsä, niin antaisitko sitten hänelle jonkin sortin d-vitamiinia (kalaöljyä tms.)?
Niin, makaronia jne![]()
Tai ketsuppia, se on halvempaa![]()
Asiasta kolmanteen, sinähän taisit olla niitä rokotus-vastaisia ihmisiä? Mua itteeni ei oo nimittäin rokotettu pienenä, eikä mun sisaruksia ollenkaan, kun mun äiti on semmoinen "luomu-terveys-ihminen"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Emilyn, jos sun lapses ei tapais ollenkan isäänsä, niin antaisitko sitten hänelle jonkin sortin d-vitamiinia (kalaöljyä tms.)?
Niin, makaronia jne![]()
Asiasta kolmanteen, sinähän taisit olla niitä rokotus-vastaisia ihmisiä? Mua itteeni ei oo nimittäin rokotettu pienenä, eikä mun sisaruksia ollenkaan, kun mun äiti on semmoinen "luomu-terveys-ihminen"![]()
Ooh.. siis sulla ei ole rokotuksia laisinkaan??? Varo vaan, vielä sairastut spitaaliin! (vähintään)
Eikös sun äippä ole sit melkoisen hyvä tietolähde noissa luomuasioissa, vitamiinien suhteen jne?
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Hitto mä oon sit taas noista rokotuksista sitä mieltä että kun niistäkään ole apua ni en rokottamatta jätä. En käsitä sitäkään!
Oispa minunkin äiti olluAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Emilyn, jos sun lapses ei tapais ollenkan isäänsä, niin antaisitko sitten hänelle jonkin sortin d-vitamiinia (kalaöljyä tms.)?
Niin, makaronia jne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Hitto mä oon sit taas noista rokotuksista sitä mieltä että kun niistäkään ole apua ni en rokottamatta jätä. En käsitä sitäkään!
Niin ja sitten eletään niiden siivellä, jotka lapsensa rokottavat ja pitävät näin taudit pois täältä. Onneksi suurin osa rokottaa lapsensa...tai mitäpä sen mun kohdallani väliä, kun todellakin rokotan lapseni.