81 kiloinen koira ei halunnut suihkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Yöks, kiitos tästä :D Meillä edessä muutaman viikon päästä tuo pallitveksnipsnaps toimenpide.

Ai jaa. Toivottavasti sujuilee hyvin. :)
Mösjööllä turposi leikkauksen jälkeen pallit pienen melonin kokoiseksi, mutta onneksi se on nyt paranemaan päin. Pääsi purkamaan ihan itsestään turvotukset pois eikä mitään tulehduksiakaan ollut vaikka se järjestelmällisesti tuhosi kaikki kauluriviritykset.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:

Eip. Mutta lattian liukkaus oli mun puolellani ja oven karmitkin pysyivät kiitettävästi paikoillaan. :D

heh,,toi on niin tuttua kun yritin saada meidän sakun suihkuun,,voi perjantai kun pisti vastaan....ja todellakin se lattia kannattaa kastella niin liukuu koira aikas näppärästi perille :D ja sen jälkeen oltiin niin,niin loukkaantunutta että :laugh:

välillä jouduin laittaa hihnan kiinni suihkutankoon ettei karkaa,,halu pois pääsyyn oli kova ja sillon käskyt oli hepreaa :D laitto korvat luimuun tyyliin "että mä en sua kuuntele,senkin ilkee" :kieh:

Meidän koira on niin tottelevainen, että ei tarvitse kuin katsoa pahasti niin koira istuu kiltisti suihkussa. Toki painoakin on vaan 35 kg =) Aina se kuitenkin yrittää livistää....ihmettelen kauheasti, että miten koira, joka pulikoi koko kesän ja aloittaa pulikoimisen jo jäiden seassa keväällä ei halua suihkuun...vesi kuin vesi....ei ymmärrä!

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Yöks, kiitos tästä :D Meillä edessä muutaman viikon päästä tuo pallitveksnipsnaps toimenpide.

Kumpa mäkin olisin tajunnut viime keväänä tehdä tän meille, mut kun ton koiran piti olla jo montussa. Nyt se on itkenyt taas sunnuntaista asti naapurin narttujen perään. Mun hajoo tukka siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Onneksi se ei tiedä kapasiteettiaan, vaan kuvittelee mun hirmustumiseni olevan pahakin juttu. :D Se on semmoinen sylihauva vaan. :heart:

Osaan kuvitella, että poju ei tuota kokoaan oikein sisäistä! Kaverilla on ISO nöffi, joka kuitenkin ihan pentu vielä, niin aika hauskaa on välillä sen touhuja kattella!
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Meidän koira on niin tottelevainen, että ei tarvitse kuin katsoa pahasti niin koira istuu kiltisti suihkussa. Toki painoakin on vaan 35 kg =) Aina se kuitenkin yrittää livistää....ihmettelen kauheasti, että miten koira, joka pulikoi koko kesän ja aloittaa pulikoimisen jo jäiden seassa keväällä ei halua suihkuun...vesi kuin vesi....ei ymmärrä!

:D

Ei se nyt sitten vissiin niin kamalaa ollut kuitenkaan. Ja annoin mä makupalojakin lopuksi, vaikka alku olikin vähän vastentahtoinen.

Itsepäinen tuo on kuin mikä, aina pitää yrittää. :xmas: Ei siitä mitään tokoilijaa saisi millään, toimii itsesiirtyilevänä paimentolaismattona suurimman osan ajastaan.

Meidän koira ei suostu menemään lähellekkään vettä, varsinkaan jos on hihanassa, saatikka sitten että olisi paikoillaan vessassa kun laittaa suihkun päälle. Joskus olen harkinnut painepesuria :D Mutta tuo koira on niin vikkelä, että tuskin saisin lennossa edes toista puolta suihkuteltua.
Se pelkää ihan kamalasti vettä, sen takia kaikki mikä siihen liittyy, paitsi juomakupin täyttäminen on aivan hirveää :D Siis kastelukannu, voi... Siinä vaiheessa kun pitää kantaa hevosille kastelukannuilla vedet niin koiraa ei näy maillahalmeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
heh,,toi on niin tuttua kun yritin saada meidän sakun suihkuun,,voi perjantai kun pisti vastaan....ja todellakin se lattia kannattaa kastella niin liukuu koira aikas näppärästi perille :D ja sen jälkeen oltiin niin,niin loukkaantunutta että :laugh:

välillä jouduin laittaa hihnan kiinni suihkutankoon ettei karkaa,,halu pois pääsyyn oli kova ja sillon käskyt oli hepreaa :D laitto korvat luimuun tyyliin "että mä en sua kuuntele,senkin ilkee" :kieh:

Mä sain oven kiinni perässä. Mösjöö pakitti nurkkaan ja sit suihkuteltiin. :D

Meidän tytöstä on kanssa tulossa tuollainen "pieni" jossain vaiheessa! Tällä hetkellä ikää 3kk ja painoa 14kg :heart: noin 3,5kg viikkovauhti painon nousussa...

ja kyseessä siis Bullmanstiffi :heart:

Yhteistyössä