Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Onneksi se ei tiedä kapasiteettiaan, vaan kuvittelee mun hirmustumiseni olevan pahakin juttu.Se on semmoinen sylihauva vaan. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:tuli tästä mieleen, sen koiran ainaki sitte huomaa kun se hyppää syliin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:tuli tästä mieleen, sen koiran ainaki sitte huomaa kun se hyppää syliin![]()
Joo, sen huomaa. Jälkeenpäinkin, karvasta ja kuolasta. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:Meidän tytöstä on kanssa tulossa tuollainen "pieni" jossain vaiheessa! Tällä hetkellä ikää 3kk ja painoa 14kg :heart: noin 3,5kg viikkovauhti painon nousussa...
ja kyseessä siis Bullmanstiffi :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:http://www.aijaa.com/v.php?i=3575417.jpg
Meidän pojat. Pölö ja mösjöö.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:http://www.aijaa.com/v.php?i=3575417.jpg
Meidän pojat. Pölö ja mösjöö.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Voi vitsit ku kaikki olis samaa mieltä sun kanssa.
Naapurin lapset käy vissiin itkemään kun näkee meidän koiran.
Ja vastikään yksi naapurin mummo huuti (törmättiin hissin edessä kun oli tulossa pois ja mamma hissiin) tekevänsä ilmoituksen noin rumasta koirasta.
Kaikenlisäksi tää koira on erittäin juttelevainen, eli aina mölisee jotain mennessään, niimpä meillä on yleensä sellainen kankainen kuonopanta tms. vähän hiljentämässä ääniä, niin hyvä ettei naapuruston mummot hyppää kimppuun kun a)mä olen kuulemma eläinrääkkääjä b ) mulla on niin kamala rakki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KUISKATEN kerron sen:Ai herranjestas ku on ihana. Mäkiii haluuuun tollasen![]()
Mikä niitä ihmisiä vaivaa, eihän tosta hellyttävämpää lookkia oo olemassakaan. Meidän entinen koira jutteli kanssa... Ikävä sitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No mä olen jotenkin huomannut, että täällä ei pidetä koirista. Voi ehkä johtua siitä että osa antaa koiransa pissiä noihin ovien ulkopuolella oleviin ruusupuskiin.
Toiset alueet täällä päin vaan on sellasia joissa koiria ei suvaita.
Mut on täällä helpompaa, vanhassa paikassa missä asuttiin, oli tosi paljon koiria, ja kun mun koira kova äänisesti niitäkin tervehtii, niin vaikeuksiahan siinä tuli lenkkien mittaan. Vieraat ihmiset huutelee perään ja mammat valittaa.
Silloin oli ihan tuskaa käydä lenkillä ja mä kävinkin vaan öisin ja mies kävi päivällä kun mua ahdisti ne lenkit niin paljon, ja sitten koira vaistos sen ja oli entistä kamalampaa.
Täällä sentään pääsee kääntymään aina toiseen paikkaan jos tulee tuntematon koira vastaan, ja ihmiset on paljon suvaitsevaisempia (siis ne toisten koirien omistajat) ja antaa ton räkättirastaan mennä tutustumaan yms. Moneen koiraan ollaan jo tutustuttu ja niiden tapaamiset menee ihan nätisti.
Joo. :/ Semmostahan se tahtoo olla vähän siellä täällä.
Mutta aivan ihana on hän, näkee kuvankin perusteella.![]()