Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:koira![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Millainen koiruus painaa noin paljon?
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Meillä ei halua edes tuo 30kiloinen koira, eikä se varsinkaan haluais että sitä kuivataan hiustenkuivaajalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Yöks, kiitos tästäMeillä edessä muutaman viikon päästä tuo pallitveksnipsnaps toimenpide.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:koira![]()
Eip. Mutta lattian liukkaus oli mun puolellani ja oven karmitkin pysyivät kiitettävästi paikoillaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Yöks, kiitos tästäMeillä edessä muutaman viikon päästä tuo pallitveksnipsnaps toimenpide.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Onneksi se ei tiedä kapasiteettiaan, vaan kuvittelee mun hirmustumiseni olevan pahakin juttu.Se on semmoinen sylihauva vaan. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Meidän koira on niin tottelevainen, että ei tarvitse kuin katsoa pahasti niin koira istuu kiltisti suihkussa. Toki painoakin on vaan 35 kg =) Aina se kuitenkin yrittää livistää....ihmettelen kauheasti, että miten koira, joka pulikoi koko kesän ja aloittaa pulikoimisen jo jäiden seassa keväällä ei halua suihkuun...vesi kuin vesi....ei ymmärrä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:heh,,toi on niin tuttua kun yritin saada meidän sakun suihkuun,,voi perjantai kun pisti vastaan....ja todellakin se lattia kannattaa kastella niin liukuu koira aikas näppärästi perilleja sen jälkeen oltiin niin,niin loukkaantunutta että
![]()
välillä jouduin laittaa hihnan kiinni suihkutankoon ettei karkaa,,halu pois pääsyyn oli kova ja sillon käskyt oli hepreaalaitto korvat luimuun tyyliin "että mä en sua kuuntele,senkin ilkee" :kieh: