***8 viikon jännääjät***

No nyt tää menee jo mielenkiintoseksi, nyt näytti tikku haamua, et onko se hemmetin ovis vasta tulossa :eek: ?
No empä ainakaan raskaudu tässä kierrossa jos ovis on vasta tulossa, ku mulla ei noi menkat älyä siirtyä jos ovis on myöhään eli toi luteaalivaihe jää tosi lyhkäseski :/
Voi pee, tämäkin vielä :headwall:
 
Teimpä nyt äsken uuden ovistestin ja haamu oli jo vahvistunut, eli kyllä se ovis vaan on nyt vasta :(
No tänää pääsee vielä pupuilee, mut sit ei pääs ekun mies lähtee huomen aamulla työmatkalle ja tulee vasta viikonloppuna.

Uskaltasko kukaan arvata millon se ovis mulla vois olla?
Tässä kuva tän päivän tikuista.
Eli jos joku viittis mulle tulkita näit tikkuja ku tosian oon vielä aika onneton näis jutuis.



oho, tulipa isolla, noh näättekö nyt varmasti :D
 
Tulentyttö, veikkaan että sulla on ovis huomenna tai ylihuomenna, hyvä hyvä! :heart: Eli pitäisi riittää että pupuilette tänään, kun ne siittiöt elävät sen pari päivää siellä sisuksissa.
Itse en ole koskaan testannut kahdesti samana päivänä, mutta sulla ainakin näyttää viiva tummuvan tosi nopeasti. Huomenna on jo varmaan yhtä tummat viivat tai sitten voiskohan hormonipiikki olla niin lyhyt, että huomenna jo näyttää taas vain haaleeta haamua... Uskon joka tapauksessa, että ovis sulla on tulossa. Hyvä ettet luovuttanut tikutuksen suhteen. =)

 
No laskelmien mukaan on kp 23/28-32 yk 3 ja toinen vauveli haaveissa. Minulla taas päinvastoin kuin edellisella, olen ollut viime päivät karmea pirttihirmu! Ei ole kyllä mitään erityisiä tuntemuksia. Viikon päästä ollaan jo viisaampia. Yritän olla liikaa toivomatta kun sitten on taas ihan down. Tsemppia nyt kanssasisarille, eiköhän joiltakin tärppää tästäkin kierrosta.
 
KESKIVIIKKO 13.2.2008

Tiiwi.................kp19/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp20/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp20/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
Swiss...............kp21/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp21/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp21/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp22/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp22/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp22/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
KatCat............kp24/28-30.......yk.1..........haaveissa 2.
Oiski...............kp24/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Omelia............kp24/29-36.......yk.11........haaveissa 1.
Julietta............kp26/35............yk.4..........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp26/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.
Miilukka...........kp28/28-40.......yk.8...........haaveissa 5.
 
Kiitos päivityksestä Tulentyttö.
Onkos kellään jo mitään "oireita"? Mulla ne samat mitä joka kierto, mahaa vääntää ja selkään sattuu, mutta ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Lämmöt ovat nyt nousseet, oli eilen 36.9, sitä ennen mittailin niin pysyi 36-36.1. Kuinka nopeasti ne lämmöt oviksen jälkeen yleensä nousevat? Mietin vaan että oliko meillä ajoitus oikea kun mies joutui lähtemään matkoille eikä voinut varmistella... Ovista en tässä kierrossa ihan varmasti tuntenut... Eka raskaudessa testasin plussan kp 34. Saas nähdä mikä on tilanne mahd. toisessa raskaudessa...
 
Huomenta,
Minä olen jo kovasti tuntevani "oireita". Eilen illalla palelutti aivan älyttömästi, piti käydä tulikuumassa suihkussa ja olo oli muutenkin "nuutunut". Aamulla oli etova olo ja hyvä kun sain ees sen yhden kahvikupillisen juotua. Syötiin pojan kanssa banaani puoliksi ja se jotenkin tasoitti äklöä oloa.
Alavatsassa on edelleen tuntemuksia, välillä pieniä vihlaisuja. Rinnat eivät ole mitenkään erityisen arat, mutta kuten sanoin nekin tulivat kipeiksi vasta plussan jälkeen. Oireilu on kuitenkin erillaista, kuin viimeksi. Ensimäisen kohdalla, ei mitään oireita oikein ollut, muuta kuin kuukautisten pois jääminen.
Pitäisi vain jaksaa odottaa tota ensiviikkoa testailuun, vaikka on niin voimakas tunne, et olisi raskaana. Hitisi, kun tää odottavan aika on pitkä :p
Lämpöjä en ole mittaillut, ettei poika ala ihmettelemään. Enkä ole muutenkaan puhellut etovasta olosta, sillä poikani on hieman herkkä kaikkiin sairauksiin. Alkaa tuntemaan oireita itsessään yms. Joten salaisuutena täytyy pitää vielä jonkin aikaa. Poika on kyllä kovasti jutellut, et olisi kiva jos hänelläkin olisi pikkuveli tai sisko. Ainokaisen elämä voi olla joskus aika yksinäistä :/

Paljon plussatuulia teille kaikille :) :wave:
 
Huomenta!!! Ei oo täälläkään oikein mitn oireita. Kauhea flunssa on kyllä. Nenä on niiiin tukossa et jos suun kautta ei vois hengittää ni oisin jo varmaan tukehtunu. Lämmöt on oudot! Välillä ne on jotain 35 ja välillä päälle 37. Eilen töissä tuntui kyllä niiin kuumeiselta etten tiiä oonkos nyt sitte tulossa oikein kunnolla kipeeksi. Ei vaan vois olla kyllä nyt töistä pois kun vasta oli 2 kertaa 2 viikon sisällä saikulla vatsataudin takia. Alamasussa tuntuu välillä jotain ja selkää on vähän jomottanut. Nipukka on pehmeähkö, mutta pitkä... Että eipä siinä... maanantaina testailen!!

Mikäs on muilla testipäivä?????

Ootkos testannu vielä ovista Tulentyttö?
 
LEP
Täällä ei nyt mitään sen ihmeellisiä oireita ole. Rinnat välillä hieman arat tosin, ja toissapäivänä menkkamaisia kipuja alamahassa, kurkku on myös kipeänä. En tiedä sitten onko flunssa tulossa vai mikä? Tunne vaan on ihan sellainen etten ole raskaana. :/ Vaikka siihen aikaan kyllä pupuiltiinkin. :heart: Viime kierrossa oli olevinaan tosi vahvoja oireita ja olin jo varma, että kyllä paksuna ollaan. Mutta pyh! Nyt uskalla edes ajatella tässä, kun alkaa tulla kuitenkin valeoireet taas! :LOL: Minä testailen vasta loppuviikolla sitten, jos ei ala jo menkat ennen sitä.
 
Heippatirallaa kaikki! :wave:

Minua ei olekkaan näillä sivuilla näkynyt vähään aikaan. Ei vain ole ollut mitään asiaa. Mutta nyt... Oon menny ihan sekaisin! :headwall: Mulla on välillä tosi vahva tunne, että olen raskaana ja vieläpä uskon, että olen raskautunut edellisessä kierrossa. :headwall: Eihän se siis ole mahdollista, kun menkat tuli, mutta kuitenkin... Ei mulla mitään oireita ole. Tai masu jomottaa melkein joka päivä ja tuntuu "kummalliselta". Ei varsinaisesti paineen tunnetta, mutta vähän sinne päin. ( Saako selvää mitä tarkoitan? :LOL: ) Tässä kierrossa en usko mahdollisuuksiin, kun ei olla alkukierron jälkeen sängyssä muuta tehty, kun nukuttu. :ashamed: :snotty: Ei ole vaan nyt tehny mieli kummallakaan. Eli kaiken järjen mukaan en ole raskaana ja yritän sitä itselleni toitottaa, mutta en onnistu. Palauttakaa mut pliiis maan pinnalle! :D
 
LEP
Mulla on huono olo! :/ Tuntuu ihan siltä kuin olisi kuumetta, mutta ei kuitenkaan ole mitattaessa. Sitten kurkku on kipee jonkun verran sekä päähän sattuu. Nukkumaan vaan tekisi mieli mennä, mutta kai sitä vaan joutuu töihin raahautuu illaksi. :(
 
No niin nyt on taas tän päivän tikutus tehty ja puhdas nega, no ehkä just ja just erottaa hailakan haamun eli ehkä se ovis oli tai on tänään ja eilen peitot heilu ja sain pidettyy tavarat sisällä vajaa pari tuntia :p et nyt vaan ootetaan ;)
Ainoo et mua vähän häiritsee mitkä mahkut on raskautua, jos mulla toi luteaalivaihe on tosiaan liian lyhyt, yli kp 31 ei oo menty ikinä vai ovis oiskin ollu myöhään :/ Se vähän nyt häiritsee tätä jännäämisen "iloa".
 
Kirjotin äsken pitkän pätkän tuonne toiseen ketjuun, niin sit "viestin tallennus epäonnistui" eli se siitä. Yritän nyt sit vaihteeks tänne, jos vaikka onnistuis.

Taidan testata jo lauantaina, vaikka vasta sunnuntaina pitäis menkkojen alkaa, mutkun olis lauantai-iltana semmonen tilaisuus, missä vois vaikka pari saunajuomaa ottaa. Tai tarkkailen nyt vielä näitä oireita(?). Mahaa ainakin juimii ja selkä on kipee ja janottaa ja pissattaa ja heräilen yöllä enkä meinaa saada unta. Tissitkin on ehkä vähän kipeet ja pissa on oudon voimakkaan väristä ja hajusta. Välillä olen ihan varma, että olen raskaana. Ja välillä olen ihan varma, että en ole raskaana, vaan hullu..
 
sam fiilis kuin Siniapilalla. Raskaana, ei raskaana, sekaisin...
Mulla on nyt lämmöt koko ajan 37 pintaan, normaalisti 36. Ja päätä särkee ja palelee ja masua vääntää. Ekassa raskaudessa arvasin sen raskauden siitä kun lämmöt oli yli viikon koholla..
Siniapila en usko että haittaa on jos muutaman saunajuoman otat siinä vaiheessa kun et edes tiedä ootko raskaana, näin mulle on kerrottu että silloin ei saa vahinkoa aikaiseksi! Toisaalta itsekin siirsin railakkaan mökkiviikonlopun seuraavalle viikonlopulle niin ei tarvitse miettiä että mitäs jos.. Huh, onneks piinaviikko pian ohi..
 
Eiks ne lämmöt nouse aina oviksen jälkeen?

Tänne semmosta uutta, että on nippaillut koko illan alamasua... Varmaan jotain suolijuttuja!!! Kummiskii on... :headwall: tissejä on kans sillee kummallisesti sattunut, mutta eivät ole kipeet tai kovat yms... ihan outoa!
 
TORSTAI 14.2.2008

Ezu..................kp19/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp20/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp21/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp21/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
Swiss...............kp22/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp22/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp22/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp23/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp23/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp23/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
kärppänä
heinälatoon....kp24/24-28.......yk.1..........haaveissa 1.
KatCat............kp25/28-30.......yk.1..........haaveissa 2.
Oiski...............kp25/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Omelia............kp25/29-36.......yk.11........haaveissa 1.
Julietta............kp27/35............yk.4..........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp27/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.
Miilukka...........kp29/28-40.......yk.8...........haaveissa 5.



HAAMUILIJAT:









PLUSSANNEET:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
heippa kärppänä heinälatoon laitoin sut listan jatkoksi, mutta ilmotteletko sun kp:t, yk:t ja monettako haaveilette, niin saan sut listalla oikeaan kohtaan mukaan ? :)
Ja tervetuloa vaan mukaan :wave:
Mä en tiiä, "kuuluisinko" mä tänne vai tonne toiseen, mutta mulla ois "deadline" tuossa sunnuntaina. Eli silloin ois 14. päivää oviksesta, jota kuitenkaan EN testannut (tosin mulla se erottuu valkovuodollaan yleensä melkosen selvästi..).

Mutta ekaa yritetään ja nyt siis menossa kp 24/(24-28 ...ei niin säännöllinen...). Yk lienee yrityskierros? :ashamed: Eka Täydet Tehot -kierros vasta menossa :D, mutta yritelty kyllä jo useampana kiertona pidemmän aikaa, mut ei välttämättä syystä tai toisesta onnistuttu just siihen ovulaatioon. Mut ehkäisyähän meillä ei varsinaisesti ole ollut vuosiin (noudatettu jonkin sortin rytmimenetelmää alkuun), joten mistä se sit lasketaan... :whistle:
 
Kuikas muilla vko. 8 plussaajat voivat tänään ystävänpäivänä?
Minua palelutti eilen illalla taas aivan tuhottomasti, joten hipsin tulikuumaan kylpyyn. Väsymys oli kans aivan mahtava, mutta yö tuli nukuttua levottomasti. Olin kuulema edellisyönä huudellut armaani nimeä...ei mitään muistikuvaa :whistle:
Etoova olo jatkuu edeleen. Aamulla sain juuri ja juuri kahvin juotua ja bussimatkalla töihin paha olo vain paheni, mutta ei ole ainakaan vielä toistaiseksi tarvinnut posliinipönttöä halailla :kieh:
Vatsassa edelleen menkkamaisia kipuja ja eilen illalla selkä aivan älyttömän kipeä.
Mitään merkkejä tädistä ei ole...toivottavasti ei tulekkaan. Ajattelin testailla tuossa maanantaina seuraavan kerran ja sitten ehkä loppupuolella viikkoa. Mieli tekisi testailla jo nyt, mutta täytyy istua käsien päällä ja antaa ajan mennä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja KatCat:
Kuikas muilla vko. 8 plussaajat voivat tänään ystävänpäivänä?
Minua palelutti eilen illalla taas aivan tuhottomasti, joten hipsin tulikuumaan kylpyyn. Väsymys oli kans aivan mahtava, mutta yö tuli nukuttua levottomasti. Olin kuulema edellisyönä huudellut armaani nimeä...ei mitään muistikuvaa :whistle:
Etoova olo jatkuu edeleen. Aamulla sain juuri ja juuri kahvin juotua ja bussimatkalla töihin paha olo vain paheni, mutta ei ole ainakaan vielä toistaiseksi tarvinnut posliinipönttöä halailla :kieh:
Vatsassa edelleen menkkamaisia kipuja ja eilen illalla selkä aivan älyttömän kipeä.
Mitään merkkejä tädistä ei ole...toivottavasti ei tulekkaan. Ajattelin testailla tuossa maanantaina seuraavan kerran ja sitten ehkä loppupuolella viikkoa. Mieli tekisi testailla jo nyt, mutta täytyy istua käsien päällä ja antaa ajan mennä :p
Mä sorruin testaamaan tänä aamuna, vaikka ennen sunnuntaita ei pitänyt :|

Ja nyt sit mietinkin, onko mammaksin testeissä viivanpaikkaa... :p
 

Yhteistyössä