7 vuoden ikäero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos kuitenkin,,,,,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jos kuitenkin,,,,,,

Vieras
Kertokaa omista kokemuksistanne, kun nainen on vanhempi kuin mies. Olen itse miesystävääni seitsemän vuotta vanhempi ja aina välillä tuo asia painaa mieltä tosi paljon, kuten juuri nyt, koska kirjoitan tänne. Olen itse juuri täyttänyt 50.

Kertokaa omista kokemuksistanne, kun nainen on vanhempi kuin mies. Olen itse miesystävääni seitsemän vuotta vanhempi ja aina välillä tuo asia painaa mieltä tosi paljon, kuten juuri nyt, koska kirjoitan tänne. Olen itse juuri täyttänyt 50.

Mies vanhenee ja kuolee naista nopeammin. Jos ikäeron pitää jotenkin olla, niin juuri noin päin. Nauti onnestasi, jos sinulla sellainen on, ja unohda ikä.

Minä 17 vuotta miestäni vanhempi, katsellaan yhdessä jääkiekkoa, haetaan jääkaapista syötävää ja mietitään kesälomamatkaa ja kesätekemisiä.
Hyvin menee ainakin vielä, vietetään kesällä vuosihääpäivää.

Mies 9 vuotta nuorempi, mutta ei jaksa harrastaa seksiä vaikka minä haluaisin. On kuulemmma aina ollut vähemmän halukas seksiin.Se on kyllä totta. Eikä sillä kyllä ole muitakaan. kun ei kiinnosta niin ei. Ihan kun käärmettä pyssyyn ajaisi.

Ex-mieheni on minua 6 vuotta nuorempi eikä se ole koskaan ollut ongelmana millään tavoin. Olimme siis yhdessä silloin, kun meidän kummankin ikä oli 30...40. En ymmärrä, miksi sen pitäisi olla ongelma. Ymmärrän, että jos jompi kumpi olisi vaikkapa 19-vuotias ja toinen yli 25-v, niin silloin asiassa voisi olla ongelmia (esim. toinen haluaa jo perustaa perheen, kun taas toinen haluaa vielä matkustella ja keskittyä kuherteluun).

Nyt minä olen jo yli 40 ja voisin kuvitella omalla kohdallani ihan hyvin sen, että mies olisi +/- 10 vuotta eri ikäinen. Sen isompaa ikäeroa en oikein osaa kuvitella, koska haluan paaaaljon seksiä, johon vanha mies ei ehkä kykene ja toisaalta olen sen verran vanha, että en enää halua lapsia, joten ne nuoret miehet karsiutuvat laskuista, jotka haluavat omia biologisia lapsia.

Exäni oli melkein 5 vuotta vanhempi. Sen jälkeen tapailin 8 vuotta nuorempaa miestä. Nyt on vuosia rinnalla ollut edelleen minua nuorempi mies. En vaihtaisi enää itseäni vanhempaan. Olen about saman ikäinen kuin sinä "jos kuitenkin". Kokemus opettaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Eläintenkesyttäjä;10543283:
Miksi? Eikö nuorempi mies saakaan naista tuntemaan itsensä nuoreksi?

Enpä usko että saa tuntemaan itseään sen nuoremmaksi, saattaa jopa oma ikä korostua. Nuorekkaaksi tunteminen on eri asia, eli pysyy ajassa mukana kun seuraa nuoremman touhuja ja elämänkaarta.

Nuorekkaana pysyminen ja nuoremmaksi itsensä tunteminen ovat eri asioita. Minulta ei ainakaan vuodet sen takia tipu harteilta että elän nuoremman miehen kanssa. Vuodet on ja pysyy.