U
Ukko81
Vieras
Itse kohta 27v mies, tyttöystävä juuri 18v täyttänyt nainen. Ollaan juuri alettu tapailemaan eli yhteistä historiaa ei ole paljon. Tytön vanhemmat suhtautuvat minuun hieman skeptisesti ja ilmeisesti olettvat että ainoastaan leikittelen heidän tyttärensä kanssa. Ilmeisesti he ovat tottuneet tyttärensä ikäisiin poikiin jotka tulevat teinitoyotalla ja sanovat ujona korkeintaan "moi" lippiksensä alta. Kun itse taas koen olevani jo sen verran "aikuinen" ja maailmaa nähnyt etten osaa enää arastella tyttöystävän isäukkoa. Mielestäni kaikki menee OK, mutta olenko asiassa tunteiden vanki, enkä siksi kykene ajattelemaan järkevästi. Tiedän että 10v kuluttua ikäerossa ei olisi mitään kummaa, mutta seuraavaan 10-vuoteen mahtuu paljon, jonka minä olen jo nähnyt mutta hänellä vielä edessä. Pitäisikö ajatella hänen parastaan ja olla etenemättä suhteessa pidemmälle, jos ikäero tässä vaiheessa onkin liikaa?? Myös hänen vanhemmilleen ajatus lähes 30-kymppisestä miehestä teini-ikäisen tyttönsä kanssa vaikuttaa olevan kynnyskysymys.
Pitäisikö ajatella muiden parasta ja nostaa kytkintä?
Pitäisikö ajatella muiden parasta ja nostaa kytkintä?