Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Josefiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hmm, jep tosiaan mulla oli kaks tarkastusta siks koska mun ala vatsa oli kipeä ja useita virtsatien tulehduksia peräkkäin... jep kävin tosiaan sielä jälkitarkastuksesa ja sinne oli tullu kysta... siks samanlaiset oireet kuin raskauden alussa !!! mutta se on nyt poissa...
kiitos kaikille vastanneille ! :) :) *halaa kaikkia*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 12:36 ronja-86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 12:16 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 16:12 ronja-86 kirjoitti:
te kans jaksatte leimata ihmisten alotuksia provoiksi... hävertkää.. mistä te tiedätte onko ap:lla ollut jokin poikkeuksellinen syy siihen että tehdään kaksi jälkitarkastusta?? mun kaverille kun abortti tehtiin ja vuoto jatku vielä jälkitarkastuksen jälkeenkin joutui hän uuteen tarkastukseen ja raskaustestiin siltä varalta että jotain olisi kohtuun jäänyt.. eli älkää leimatko ihmisiä jos ette tiedä mistä on kyse, ja voi olla myös paikkakunta kohtaista ihan samalla tapaa kuin ultrienkin määrä kaupungeittain?? vai??
0

ei voi tietää onko tosiaan ollu jotain erityistä tässä kohtaa, mut tossa selityksessä, että miks nyt vasta jälkitarkastus, sanoi että "täällä päin on tapana tehdä kaks tarkastusta". eikä varmaan muuten ole.

mistä tiedät ettei hänen paikkakunnallaan ole kahta tarkastusta?

koska se ei ole suomessa käytäntönä, ellei abortissa/keskenmenossa/raskaudessa ole ollut jotain erityistä.
mutta syyhän jo selvisi, joten ei siinä mitään.
saa kai sitä ihmetellä että miten niin on käytäntönä tehdä kaks jälkkäriä, jos niin ei todella ole? ja varsinkin ku syytä kahteen jälkitarkastukseen ei kerrottu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 21:32 minä vaan kirjoitti:
kyllä sitä kuulkaas voiaan tehä kaks jälkitarkastusta... Ei oo mitenkään ihmeellistä- kaikkeen te takerruttekin-pöhköjä koko sakki hehe :laugh:

kyllä VOIDAAN. se ei silti ole yleinen käytäntö

Yhteistyössä