Me kyllä ihan perhepiirissäkin puhutaan lasten ihanista ja suloisista hörökorvista. Ja esittelen myös omia korviani lapsille. Emme siis ns. yritä lakaista hörökorvaisuutta maton alle, sillä se nyt kuitenkin on fakta, että meillä on hörökorvat. Ja kyllä se heille siis joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin kuitenkin selviäisi.
Tytölle tehdään kaikenmaailman lettikampauksia, jonka tiimoilta ne korvat näkyvät tietenkin entistäkin selkämmin. Ja tällöin siis nimenomaan kerron, miten ihanalta tyttö näyttää, kun hänen kauniit hörökorvansakin näkyvät kunnolla
Tyttö itse odottaa malttamattomana sitä, että hän vielä vähän kasvaa ja saa lisää rohkeutta, jotta hän uskaltaa ottaa korvikset. Eli lapsi ei todellakaan pidä korviaan minään piilotettavana ongelmana, vaan päinvastoin
Hän tietää, että hänen korvansa ovat hörökorvat. Mutta hän tietää myös sen, että hörökorvat eivät ole huonot korvat, vaan ihan vaan korvat