6754

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon jo varmaan yli vuoden välillä mietiinyt, että onko yksi tuttu mies ihastunut muhun. Olen siis parisuhteessa toisen miehen kanssa..

Syy miksi mietin sitä on, että haluaisin saada jonkinlaisen selvyyden, en vain tiedä uskaltaisinko kysyä suoraan. Tämä kyseinen mies on yleensä jotenkin korostetun ystävällinen ja aina hymyilee silmilläänkin. Välillä tuntuu, että tekee tikusta asiaa ja ei haluaisi ikään kuin lähteä tilanteesta pois tai sellainen tunne tulee. Lisäksi hän on muutamaan otteeseen kiusoitellut jostain asiasta, toisaalta ei ole väliä vaikka muitakin olisi paikalla siis että emme ole välttämättä kahden. Aika usein myös huomaan, että hän katselee minua, mutta kääntää katseen pois, jos itse katson suoraan silmiin.

Siis itse ainakin olen jonkin verran ihastunut häneen, yleensä mua alkaa aina hymyilyttää kovasti ja vatsassa tuntuu perhosia kun hänet näen.

Vai johtuisiko miehen käytös vain siitä, että olemme tunteet usean vuoden ja hän on käynyt tutuksi, siis että on vain ystävällinen? Sen asian oon huomannut että ikään kuin kuitenkin välttää sitä tosi tarkasti, että ei vahingossakaan koskisi muhun siis jos esim on ahdasta. Vaikea selittää..

Mitään ei ole takoitus tapahtua, pitäisi vain saada tama asia vaikka jotenkin selvitettyä edes oman pään sisällä. Itse taisin ihastua, kun huomasin miehen käytöksen ja tarkemmin ajateltuna jo kauan sitten hän oli jo suojelunhaluinen mua kohtaan ja aina ollu vähintään tosi ystävällinen.

Yhteistyössä