Mistä koet että joku on ihastunut sinuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmästynyt..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-tuijotus
-krapulassa ->rakastan sua (siis voi olla ihan vitsi vaan!!!!)
-soitto myöhään illalla vaikka ties ettei mies kotona (ei ollut soittanut mun miehelle)
-kosketus

Puuttuu enää että suoraan sanoo, mitä epäselvää tuossa enään on?

Pari kertaa töissä käynyt niin. Tajusin siitä kun tuijotteli silmiin, hakeutui koko ajan ihan lähelle, tuli aina samaan aikaan tupakalle..Oli ehkä kymmenen vuotta mua nuorempi mies. Kun tajusin hänen kiinnostuksen, aloin ottamaan etäisyyttä ja hän ymmärsi yskän. Jälkeenpäin olen kyllä vähän nähnyt päiväunia hänestä..:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt..;25331322:
Mistä sinulle siis tulee tunne että joku on ihastunut eikä vain ystävällinen kohtelias, luonteeltaan "sellainen".. Siis jonku kenet tunnet..

Itselläni alkanut vähän ahdistamaan..miehen ystävä..voi olla kuvitteluakin mutta toivoisin mielipiteitä.
No just tuosta.

-Pehmeä äänensävy mulle puhuessa
-Mun jutuille nauraminen (vaikka ne jutut eivät aina niin hyviä olekaan...)
-Kahdenkeskisen tapaamisen järjestäminen
-Eräs kaverini kertoi epäilleensä jonkin aikaa, että se olis ihastunut muhun. ;)

Mutta joo, mä olen myös kova kuvittelemaan kaikenlaista, varsinkin jos itse olen ihastunut. Silloin näen muka kaikenlaisia merkkejä vastapuolessa.

-tuijotus
-krapulassa ->rakastan sua (siis voi olla ihan vitsi vaan!!!!)
-soitto myöhään illalla vaikka ties ettei mies kotona (ei ollut soittanut mun miehelle)
-kosketus

Puuttuu enää että suoraan sanoo, mitä epäselvää tuossa enään on?

-Tuijottaa voi monella eri tavalla
-krapulassa sanoo ihan mitä vaan ja pöljäillään muutenkin ihan kummista asioista :D
-Vastasitko puhelimeen, mitä sanoi? Jos et nii voisko olla "taskupuhelu"?
-Mää ainakin kosken töissäkin joka päivä työkavereita esim. olkapäälle ja JOPA hymyilen päälle..ehkä olen ihastunut niihin kaikkiin :)

Wtf-faces.gif

• Tykkää
Reactions: Data
Ei kukaan ole enää. Ennen oli, mutta tajusin että ne oli niitä joille käy kuka vaan. En kelpaa edes omalle miehelle. Haluaisin vaan kuolla pois. En ole tarpeeksi kaunis.

[QUOTE="vieras";25336109]netistä ei edes löydy tarpeeksi isoa facepalm-kuvaa joka pitäisi tähän kommentiksi laittaa[/QUOTE]

Mitä tuo facepalm edes tarkoittaa ja mitä sillä tarkoitat? :D

Tää on nyt vedetty osaksi vitsiksi mutta mulle tää on arka juttu koska tänään juhlitaan samassa porukassa ja haluisin ettei mitään tapahdu --> luottaa siihen ettei tapahdu. Mutta olen ajatellut että tänään se selviää koska humallutaan väkisin ja mun mies ei oo paikalla joten jos se jotain aikoo nii sit aikoo. Vielä en tiiä kenelle sit asiasta sanon.

No jaa-a mää en tajunnut asiaa ennen, ku mieheni rupes "kiusaan" mua kaveristaan. Pian sen jälkeen kyllä pari ystävää vihjas asiasta. Ehkä oon ruvennut tarkemmin miettiin, että mitä suustani päästän tän ¨miehen seurassa.

Mies hakeutui aina mun seuraani, teki tikusta asiaa saadakseen jutella mun kanssa ja jättäytyi mun kanssa kaksin kovin usein. Katseli pitkään, hymyili aina kun mä katoin takaisin, kuuli aina kaiken mitä mä puhuin -ja muisti ne asiat myös jälkeenpäin kun palasi niihin. Mun kanssa jutellessa kehui mua, flirttasi, kutsui mua hellittelynimillä, sanoi ettei tiedä mitä tekis ilman mua. Myöhemmin koitti se ihana hetki, jolloin suudeltiin ja mies sanoi olevansa ihastunut muhun :heart:

Voi hel``=#n, hel##2

Nyt olen ihastunut (?) tähän tyyppiin..

Voiko ihmiselle näin käydä OIKEESTI????

Tässä välissä oli pitkien (todella pitkien, joita ei peitellyt keneltäkään muiltakaan) tuijottelujen jälkeen tauko ettei hän käynyt meillä. Mieheni tietää kaverinsa tunteista jotka siis on (joskus ollut) aitoja, on kertonut niistä itse minulle.
Mieheni on sanonut etten ikinä saisi häntä pettää tuon hänen ystävänsä kanssa koska se loukkaisi häntä syvästi (en tietenkää kenekään muunkaan kanssa ja tässä takana muutakin keskus

Yhteistyössä