Miehen työkaveri on ihastunut siihen... :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten miehesi on kommentoinut tilannetta? Onko hän siis sinulle rehellisesti kertonut, mitä nainen on sanonut?

Juu, kertoi ihan itse, enhän mä muuten tietäisikään koko asiasta. Työpaikan illanvieton jälkeen kertoi mitä tyttö oli hänelle sanonut. Mä sitten puolileikillään pyysin sitä kertomaan mulle, jos ite joskus ihastuu tuohon tyttöön niin purskahti niin aidon raikuvaan nauruun että mun epäilykset sitä kohtaan haihtui kyllä.

Tuon perusteella voisin sanoa ettei sinun tarvitse tuntea epäilyksiä. Miksi miehesi olisi sinulle kertonut, jos hänellä olisi aikomus rakennella jotain virityksiä selkäsi takana. Silloin et todennäköisesti edes olisi kuullut koko asiasta. Tietenkään ei kannata sinisilmäinen olla, mutta kuulostaa siltä että mieheesi voi luottaa.

jos miehesi on itse tästä ihailijastaan kertonut sinulle, niin eiköhän se tarkoita sitä ettei hänellä ole minkäänlaisia aikomuksia vastata työkaverinsa tunteisiin..joten tuskinpa on mitään aihetta huoleen :) niin ja tottakai sitä haluaa tavallaan puolustaa omaa "reviiriään" ettei toiset naiset pääse hyppimään nenille

Minä hyppisin seinille tuossa tilanteessa.
Vaikka mieheen luottaisinkin, se on selvä että itsetuntoa hivelee kolmekymmpisellä miehellä jos tuommoinen typykkä ilmaisee olevansa ihastunut. Ja vaikka ois kuinka uskollinen mies, tilaisuus voi tehdä varkaan. Kun kerroit että ovat paljon keskenään.
Voi itku miten inhottava tilanne.

Kiitos kaikille kommenteista! Hieman tää selvittää päätä kun tänne kirjottaa ja jäsentelee ajatuksia mielessään. Arvostan tuota miestäni kun avoimesti kertoi tän asian eikä peitellyt ja piilotellut mitenkään. Sittenhän ois aihetta ollut jo muihinkin epäilyihin. Onneksi mun ei tarvitse olla tekemisissä sen miehen työkaverin kanssa niin säilytän kasvoni siinäkin suhteessa enkä mene laukomaan mitään harkitsematonta. Ehkä tällä episodilla oli tarkoituksensa, osoittaa vaan mulle kuinka hyvä mies mulla on. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Vaikka mieheen luottaisinkin, se on selvä että itsetuntoa hivelee kolmekymmpisellä miehellä jos tuommoinen typykkä ilmaisee olevansa ihastunut. Ja vaikka ois kuinka uskollinen mies, tilaisuus voi tehdä varkaan. Kun kerroit että ovat paljon keskenään.

Mies on työn kautta paljon tekemisissä teini-ikäisten - myös tyttöjen - kanssa, eikä tää ole ensimmäinen kerta kun joku on siihen ihastunut. Jos se miehen itsetuntoa hivelee niin suon sen sille. Noi asiakkaat kuitenkin tulee ja menee, enkä oo koskaan niistä ollut huolissani tai mustasukkainen. Tää oli vaan niin eri asia, kun työkaverin kanssa ollaan pidempään tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:

Mies on työn kautta paljon tekemisissä teini-ikäisten - myös tyttöjen - kanssa, eikä tää ole ensimmäinen kerta kun joku on siihen ihastunut. Jos se miehen itsetuntoa hivelee niin suon sen sille. Noi asiakkaat kuitenkin tulee ja menee, enkä oo koskaan niistä ollut huolissani tai mustasukkainen. Tää oli vaan niin eri asia, kun työkaverin kanssa ollaan pidempään tekemisissä.

Niin juuri. Enkä nyt tarkottanutkaan, et teinityttöihin ihastuisi, mut täähän on jo täysi-ikäinen, ei siis teini enää.

...vaikka kuinka pienessä firmassa oltais, kun tarkoitin henkistä etäisyyden ottamista enkä fyysistä. Miehesi voi lakata olemasta "olkapäänä" ja kehottaa tätä flikkaa hankkimaan tukea muualta. Työasiat jne. voi edelleen asiallisesti hoitaa mutta jättää yksityiselämän sen ulkopuolelle.

Yhteistyössä