Onko mies ihastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Nyt on vähän sellainen tunne, että yksi mies on muhun ihastunut. Sitähän sanotaan, et sen kyllä itse huomaa?

Hän on työkaverini. Töissä tulee usein juttelemaan ihan turhistakin asioista. Nyt on alkanut hengata mun työpisteen luona aina kun olen siellä, vaikka hänellä ei ole sinne mitään oikeaa asiaa. Sitten pyytää mua avaamaan ovia, näyttämään jotain jne. vaikka hänellä (tietääkseni) on myös avain eikä oikeasti mun apua tarvi. On alkanut myös käymään kahvitauolla samaan aikaan, vaikka aiemmin häntä ei siellä koskaan näkynyt. Jotenkin hänen seurassaan on vähän vaivaantunut olo ja ne katseet... tiedätte varmaan...

No tyyppi on naimisissa ja niin olen mäkin. Asiassa ei tule sen suurempaa koskaan tapahtumaan. En vaan tiedä miten tuohon pitäis reagoida?

Sano sille suoraan että et voi tehdä sen kanssa mitään, sinulla on mies ja lapsia, 5 lasta. Et aio jättää niitä ja joudut hylkäämään työkaverisi tarjouksen romanttisista illallisista, kuunvalossa nautittavista piknikeistä ja hulppeista ulkomaanmatkoista. Vähän itkua tuherrat sen olkapäähän lopuksi ja kouraset haarojenvälistä munia. Itket lisää ja palaat työpisteellesi huokaillen, tiputa mennessä joku räkärätti maahan ja osoita sitä sormella, pyydä nostamaan, anna sille muistoksi ja sitten ihan lopuksi marssit pomon tykö ja sanot että se mies käytti sinua seksuaalisesti hyväksi, sanot itsesi irti ja aiot nostaa kanteen työpaikkaa vastaan laittomasta irtisanomisesta. Näin se pelataan pallot omaan pussiin.

Yhteistyössä