Mitä jos tapailen yhtä miestä vain ja ainoastaan seksin ja hellyyden takia? Mitään muuta en siltä halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julma nainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Julma nainen?

Vieras
Se mies ei ole sellainen, johon voisin rakastua tai edes ihastua. Mutta rakastajana hän on loistava. Hän on hellä ja kiihkeä, lämmin ja ihana. Sängyssä. Ilman vaatteita.

Mutta sängyn ulkopuolella.. ei yhtään sellainen jonka kanssa voisin kuvitella elämää tai suhdetta.

Olisko ihan kamalaa tavata sitä miestä vain omien tarpeiden tyydyttämiseksi? Ei sen tarttis meillekään koskaan tulla, voisin käydä miehen luona. Tämä mies lienee ihastunut muhun, mutta tän enempää mä en sille voi tarjota.

Hellyydenkaipuu on vain niin valtava.. ja tämä mies osaa sen poistaa niin ihanasti että se melkein sattuu.

Mutta kerro hänellekin asianlaita.
Mulla ollut jo 6 vuotta sama vakituinen eikä olla siitä sen kummempaa kehitelty. Kumpikin saa sen minkä tarvitsee. No toki mies on ihan ok ja voisin EHKÄ hänen kanssaan muuhunkin ryhtyä, mutta tämäkin riittää mainiosti...

Mä olen aina kuvitellut, että hyvän seksin lisäksi tarvitsee hyvän arjen... mutta kukin tavallaan. Itse kaipaan muutakin hellyyttä kun seksiä, joka ei oikeastaan ole hellyyttä...

Yhteistyössä